تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژگي دولت شما تحقق وعده‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۳ق.ظ)
آيت الله صافي گلپايگاني: ويژگي دولت شما تحقق وعده‌ها است آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار رئيس جمهوري با ايشان تاکيد کردند: حسن نيت شما براي مردم معلوم است و به همين دليل پشتيبان دولت هستند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله صافي گلپايگاني ديدار رئيس جمهوري که در بيت معظم له برگزار شد، ضمن تشکر از تلاشهاي مجموعه دولت و موفقيت‌هايي که با وجود مشکلات فراوان به نتيجه رسيده است، افزودند: توجه دولت به مردم و رفع مشکلات اقتصادي آنها که از گذشته بوده است بويژه فقرا و ضعفا بايد ادامه يابد و برنامه‌هاي مفيد دولت در اين جهت بايد شتاب بيشتري بگيرد. اقدام دولت در زمينه سلامت و درمان مردم بسيار ارزشمند و شايسته تقدير است.
آيت الله صافي گلپايگاني کاهش هرچه بيشتر اختلافات جناحي را به نفع مردم و مصلحت کشور دانسته و گفتند: توجه به سياست خارجي حائز اهميت است و نبايد فقط يک يا چند کشور موضوع سياست خارجي ما باشد. بلکه بايد به رابطه سازنده با ديگر کشور‌ها توجه شود.
وي اصلاح روابط، حل برخي مسايل و توسعه رابطه با کشورهاي اسلامي را مورد تاکيد قرار داده و در خصوص تهديدات گروه‌هاي تروريستي افزودند: زمينه‌هاي شکل گيري گروههاي متحجر و تروريستي مثل داعش را نبايد در مبارزه با آنان ناديده گرفت.
اين مرجع تقليد همچنين با بيان اينکه " همواره شما را دعا مي‌کنم"، فضاي شاداب در محيط‌هاي دانشگاهي را براي پيشرفت کشور ضروري دانستند و دولت را به بهره گيري هر چه بيشتر از آنها توصيه نمودند.
حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني نيز در اين ديدار گزارش کوتاهي را از مهمترين برنامه‌ها و اقدامات دولت ارائه داد و گفت: رهنمودهاي مرجعيت مهمترين راهنما و ياريگر دولت در تدوين و اجراي برنامه‌ها در جهت آرمان هاي انقلاب و رضايت مردم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن