تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت و فعاليت خلاقانه از اهداف کارگروه مناسبت‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۳۶ب.ظ)
رئيس کارگروه مناسبت هاي خراسان رضوي: حرکت و فعاليت خلاقانه از اهداف کارگروه مناسبت‌ها است رئيس کارگروه تبليغات و مناسبت‌هاي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي خراسان رضوي گفت: حرکت و خلاقيت از اهداف اوليه کارگروه در برگزاري برنامه‌هاي متناسب با مناسبت‌ها است و استفاده از ظرفيت را بايد مورد توجه قرار دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي طوريان در سومين نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي خراسان رضوي که در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان رضوي برگزار شد، خطاب به حاضرين در جلسه، گفت: سالروز فرخنده ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار را به‌تمامي همسران جانبازان انقلاب، که پرستاران واقعي هستند تبريک مي‌گوييم و از تمامي همکاران خود مي‌خواهيم در برگزاري هر چه شايسته‌تر مراسم روز بزرگداشت مقام شهيد و بهار فاطمي تلاش خود را انجام دهند.
وي تأکيد کرد: مردم‌داري، بردباري، صداقت، شکيبايي و انصاف که از برجسته‌ترين خصلت‌هاي اقوام ايراني است روح و فلسفه روابط عمومي‌ها به شمار مي‌رود.
رئيس دفتر مديرکل و روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي بابيان اين‌که نبايد از فلسفه روابط عمومي‌ها فاصله بگيريم، خاطرنشان کرد: در اين کارگروه بايد دو هدف را در نظر داشته باشيم و به سمت آن حرکت کنيم، ابتدا اين‌که حرکت و خلاقيت که از اهداف اوليه اين کارگروه در برگزاري برنامه‌هاي متناسب با مناسبت‌ها است را در نظر داشته باشيم و ديگر اين‌که استفاده از ظرفيت نهفته در جامعه به‌ويژه در روابط عمومي‌ها را موردتوجه قرار دهيم.
در اين کارگروه رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان رضوي عنوان کرد: مسئله روابط عمومي چشم‌وچراغ و پيشاني هر نهاد و وزارتخانه محسوب مي‌شود و کارهاي متعدد، نوآوري، خلاقيت و جذب همه کارکنان از وظايف سنگين روابط عمومي‌ها است.
حجت‌الاسلام سلطاني افزود: تجربه نشان داده است هرگاه تشکيلاتي توفيق داشته در جامعه مطرح شود به دليل قوت کار مجموعه روابط عمومي آن سازمان بوده است.
لازم به ذکر است در اين جلسه ساير اعضاي کارگروه تبليغات و مناسبت‌هاي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي پيشنهاد‌ها و نقطه نظرات خود را در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهيد و ايام فاطميه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بيان کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن