تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820158508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رييس جمهور با ايثارگران قم ديدار مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۴۰ب.ظ)
رييس جمهور با ايثارگران قم ديدار مي کند سفر دولت تدبير و اميد با ورود حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني به استان قم آغاز شد و قرار است رييس جمهور در اين سفر با ايثارگران قم ديدار کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين حسن روحاني در چهاردهمين سفر کاروان تدبير و اميد که از طريق مسير ريلي به استان مقدس قم سفرکرده در بدو ورود به اين استان، گفت: مضجع مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگ‌ترين حوزه علميه شيعه در جهان اسلام در اين شهر واقع شده است.
وي ادامه داد: زيارت حضرت فاطمه معصومه (س)، ديدار با مردم شريف قم، ديدار با فضلا و طلاب حوزه به‌ويژه مراجع معظم تقليد در اين سفر براي ما مغتنم است.
حجت‌الاسلام روحاني با اشاره به اينکه در اين سفر از ديدگاه مراجع عظام تقليد بهره‌مند مي‌شويم، تأکيد کرد: طرح‌هاي موردنظر دولت چه آنچه افتتاح شود، چه طرح‌هايي که آغاز مي‌شود و چه طرح‌هايي که در حال تکميل است به عرض مردم شريف قم خواهد رسيد.
لازم به ذکر است که مردم شريف قم و خانواده‌هاي معظم شهدا از ساعاتي پيش در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، صحن امام رضا (ع) براي استقبال از رئيس‌جمهور حاضرشده‌اند. ديدار از خانواده معظم شهدا و ايثارگران، حضور در گلزار شهدا و افتتاح مجتمع توان‌بخشي و ايثار از ديگر برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد در قم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن