تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804366118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از سقاخانه پست بانک ايران در معراج شهداي اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۴۵ب.ظ)
بهره‌برداري از سقاخانه پست بانک ايران در معراج شهداي اهواز سقاخانه پست بانک ايران در معراج شهداي اهواز افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، سقاخانه پست بانک ايران در معراج شهداي اهواز با حضور عضو هيأت مديره، مشاور مديرعامل، رئيس شوراي فرهنگي و فرمانده حوزه مقاومت بسيج اين بانک، رئيس حوزه بسيج شهيدباهنر خوزستان، رئيس مؤسسه فرهنگي شهداء عرشيان، مشاور فرهنگي استاندار خوزستان، مديران کل ارتباطات و فناوري اطلاعات، پست و پست بانک استان خوزستان، پيمانکار مربوطه، مسئولان قرارگاه کميته جستجوي مفقودين و ديگر ميهمانان دعوت شده رسماً افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
علي نعمتي عضو هيأت مديره اين بانک در مراسم افتتاح سقاخانه مذکور گفت: مشارکت در عرصه‌هاي فرهنگي و ديني و ترويج فرهنگ ايثار درسطح جامعه با توجه به نوع وظيفه و رسالت خدمت‌رساني در دورترين نقاط کشور از مهمترين برنامه‌هاي پست بانک ايران است.
وي افزود: مشارکت در برنامه‌هاي متعددي براي کمک به نيازمندان، بيماران خاص، زلزله‌زدگان و ساير اقشار نيازمند جامعه از برنامه‌هائي است که اين بانک طي سال‌هاي گذشته انجام داده و ساخت سقاخانه معراج شهداي اهواز نيز در همين راستا صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام آقائي رئيس شوراي فرهنگي و فرمانده حوزه مقاومت بسيج پست بانک ايران نيز در اين مراسم ضمن تقدير از مديرعامل و اعضاي هيأت مديره، مديران کل پشتيباني، روابط عمومي، برنامه‌ريزي، بودجه و بهره‌وري، مديرشعب و فرمانده پايگاه پست بانک استان خوزستان و ساير همکاران عنوان کرد: با راه‌اندازي اين سقاخانه مي‌توانيم به ياد لب‌هاي تشنه حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) و يارانش از زائران لاله‌هاي سرخ سرزمين‌ نور و ايمان و دشت‌هاي صبور و مقاوم هويزه، فکه، طلائيه، سوسنگرد، دهلاويه، چزابه، اروند، شادگان، خرمشهر و ديگر مناطق خوزستان پذيرائي کنيم.
وي افزود: اين اقدام خيرخواهانه پست بانک ايران، باقي‌الصالحاتي است که قطعاً در آخرت دست همه دست اندرکاران مربوطه را خواهد گرفت.
همچنين قاسم تاجوک مديرشعب پست بانک استان خوزستان و ناظر ساخت اين سقاخانه طي گفتگوئي به تشريح چگونگي و روند اجراي آن پرداخت و اظهارداشت: به لطف خداوند سبحان و يکتا و به همت، همدلي و همکاري مديران ارشد بانک به ويژه مهندس حسن‌زاده رئيس هيأت مديره و مديرعامل، بعد از اعزام اولين کاروان راهيان نور پست بانک ايران به استان خوزستان در اسفندماه سال 92 و بازديد آنان از معراج شهداي اهواز، درجلسه مشترک با مسئولان قرارگاه مذکور پيشنهاد احداث و ساخت سقاخانه با ظرفيت 32 شير جهت رفاه حال زائران شهداي گمنام و شهداي تفحص شده مورد تصويب قرارگرفت.
وي افزود: پس از انجام مراحل اداري و پيش‌بيني اعتبار و طراحي آن، نهايتاً هزينه آن از محل اعتبارات حوزه مقاومت بسيج تخصيص و مراحل قانوني و مناقصه آن با هماهنگي فرماندهي حوزه مقاومت بسيج، مديريت امور اداري و پشتيباني و روابط عمومي انجام و سرانجام شرکت چارمنال خوزستان به عنوان برنده مناقصه تعيين و عمليات اجرائي شروع شد.
تاجوک تصريح کرد: با هماهنگي صورت گرفته، عمليات ساخت اين پروژه از بيستم دي‌ماه سال 93 رسماً آغاز و در کمتر از 30 روز با نظارت مديريت شعب پست بانک استان خوزستان در بيست‌و‌پنجم بهمن‌ماه سال جاري به پايان رسيد.
مديرشعب پست بانک استان خوزستان درپايان ضمن تقدير از همراهي و حمايت مديران ارشد بانک براي تسريع در روند اجراي اين پروژه بيان داشت: در ساخت سقاخانه مذکور از مصالح سنتي مقاوم استفاده شده و هيچگونه مصالح لوکس و فانتزي در آن به کار برده نشده است و قطعاً با توجه به استحکام بناي آن، ساليان زيادي مورد استفاده قرار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن