تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819511896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدي شهرداري تهران براي برخورد با فساد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۲۶ب.ظ)
رئيس سازمان بازرسي شهرداري تهران اعلام کرد: عزم جدي شهرداري تهران براي برخورد با فساد رئيس سازمان بازرسي گفت: در شهرداري تهران عزم جدي براي برخورد با فساد و تخلفات اداري وجود دارد و در راستاي شفاف سازي، هيچ کس حتي مديران ارشد نيز مصونيت ندارند.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي فيضي، رئيس سازمان بازرسي در نشست مشترک سازمان بازرسي و حراست کل، گفت: شفاف‌سازي اولين قدم براي برخورد با تخلفات و فساد اداري است و حضور دستگاه‌هاي نظارتي در شهرداري تهران نيز در همين راستا است.
وي افزود: شهرداري بايد به سمتي پيش برود که اطلاعات مناقصه‌ها، مزايده‌ها، جذب نيرو را در تابلوي اعلانات و ديد همگان قرار دهد و به‌ اصطلاح ساختمان شهرداري شيشه‌اي باشد.
فيضي شهرداري تهران را در حوزه مبارزه با فساد سرآمد ساير دستگاه‌ها دانست و گفت: تدابير شهردار تهران، عزم و اراده جدي مديران ارشد شهرداري براي برخورد با فساد و تعامل و همکاري سازنده با دستگاه‌هاي نظارتي؛ به‌ويژه سازمان بازرسي کل کشور نشان از فعاليت‌هاي ارزنده صورت گرفته در اين مجموعه براي برخورد با تخلفات دارد.
وي خاطرنشان ساخت: مجموعه شهرداري محيطي است که از بيرون مورد آسيب قرار دارد و از آنجا که ممکن است تخلفات جزئي زمينه‌ساز تخلفات بزرگ شود بايد با دلال‌ها و واسطه‌ها برخورد جدي شود.
فيضي در پايان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله) در توضيح نامه معاون اول رئيس‌جمهور در همايش بانکداري اسلامي گفت: همه ما مخاطب نامه ايشان هستيم و لازم است مجموعه حراست و بازرسي نسبت به ساير مجموعه‌ها باتقوا و مراقبت بيشتري فعاليت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن