تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات جديد مديريتي در حوزه اجتماعي شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲ب.ظ)
تغييرات جديد مديريتي در حوزه اجتماعي شهرداري تهران مراسم تکريم و معارفه جمعي از مديران معاونت امور اجتماعي با حضور معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمين امرودي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، طي سخناني ضمن قدرداني از خدمات مديران اسبق، گفت: مديران جديد ما بايد 4 درس بزرگ ايمان به خدا، استواري و ثبات قدم در اهداف، وفاي به عهد و ايمان به مسير صحيح را از مديريت امام خميني (ره) فرا بگيرند.
وي دو ويژگي تعهد و تخصص را لازمه مديريت دانست و افزود: نعمت نوکري و خدمتگزاري به ملت نصيب هر فردي نمي‌شود و همه ما بايد شکرگزار خداوند باشيم و از سوي ديگر نيز بايد مراقب باشيم زيرا هر چه مسووليت ما سنگين‌تر مي‌شود پاسخگويي ما نيز در مقابل درگاه الهي و مردم نيز سخت‌تر و سنگين‌تر خواهد شد.
امرودي، از مديران خود خواست سخنان مقام معظم رهبري را الگوي خود قرار داده و از رکود و توقف در حوزه مديريت خود، خودشگفتي، خودمحوري، غفلت، اشرافي گري، لذت‌جويي و جمع‌آوري براي ذخاير دنيا و تلاش براي کسب محبوبيت خودداري کنند.
امرودي در ادامه ضمن قدرداني از خدمات زارع صفت، آقا مير، گلمکاني در سازمان‌هاي زيرمجموعه خود، براي رضايي، هوشيار و زماني در سمت‌هاي جديدشان آرزوي توفيق کرد.
بر اساس اين گزارش، شهردار تهران با صدور احکامي مديران جديد سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي، سازمان ورزش، برج ميلاد و اداره کل سلامت شهرداري را منصوب کرد که مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد اين حوزه‌ها در ايوان شمس برگزار شد.
بر اساس احکام صادره «فرزاد هوشيار پارسيان» به‌عنوان مدير عامل جديد سازمان رفاه و خدمات، «محمدرضايي» سرپرست جديد سازمان ورزش، «سمانه زماني» نيز به‌عنوان مديرکل جديد سلامت شهرداري تهران و «علي شريفي» به‌عنوان مدير عامل جديد برج ميلاد، منصوب و معرفي شدند.
پيش‌ازاين «فرزاد هوشيار پارسيان» مديريت برج ميلاد را بر عهده داشت که وي نيز با حکم شهردار تهران به‌عنوان مدير عامل جديد سازمان رفاه و خدمات شهرداري منصوب‌شده است.
«محمدرضايي» با حکم شهردار تهران به‌عنوان رييس جديد سازمان ورزش شهرداري منصوب شد، پيش‌ازاين «سيد محمد آقا مير» رياست سازمان ورزش شهرداري تهران را بر عهده داشت.
همچنين «محمدمهدي گلمکاني»، مدير کل سابق سلامت شهرداري تهران، جاي خود را به «سمانه زماني» داد. زماني پيش‌ازاين معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 4 شهرداري تهران را بر عهده داشت.
«علي شريفي» پيش‌ از اين مديريت شرکت پيام رسا شهرداري تهران را بر عهده داشت که با حکم شهردار تهران به‌عنوان مدير عامل جديد برج ميلاد منصوب شد.
مديران جديد حوزه اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، طي مراسمي با حضور معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، قائم‌مقام حوزه معاونت، شهرداران و معاونان اجتماعي مناطق، مديران و کارشناسان حوزه معاونت اجتماعي و سازمان‌ها و شرکت‌هاي وابسته در تالار ايوان شمس معرفي و از خدمات مديران سابق اين سازمان‌ها نيز تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن