تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکران مستند «راننده و روباه» در هفته‌ مستند موزه هنرهای معاصر نیویورک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اکران مستند «راننده و روباه» در هفته‌ مستند موزه هنرهای معاصر نیویورک خبرگزاری پانا: فیلم مستند «راننده و روباه» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی آرش لاهوتی، در هفته مستند موزه هنرهای معاصر نیویورک به نمایش درمی آید.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت 11:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، «هفته‌ی مستند» موزه هنرهای معاصر نیویورک که یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این موزه است، از روز 24 بهمن ماه در شهر نیویورک آمریکا گشایش یافته است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
این برنامه‌ی موزه هنرهای معاصر نیویورک که جشنواره فیلم و رسانه‌ی مستند نام دارد، از سال 2001 آغاز به کار کرده است تا طی دو هفته، به اکران فیلم‌های مستند مطرح اخیر دنیا بپردازد.
در جدول برنامه‌ها، نمایش فیلم مستند «راننده و روباه» برای روزهای 6 و 7 اسفندماه (25 و 26 فوریه 2015) برنامه‌ریزی شده است.
گفتنی است: مستند «راننده و روباه» که پُرتره‌ای از «محمود کیانی فلاورجانی» راننده کامیون و فیلمساز تجربی سینمای ایران است، ضمن کسب جایزه نانوک طلایی جشنواره فلاهرتینا روسیه، جایزه هوگوی طلایی جشنواره شیکاگو آمریکا، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره مستند «آسمان وسیع» آمریکا، جایزه هیات داوری دانشجویی جشنواره «حقوق بشر» اوکراین، جایزه بهترین کارگردانی مستعد بین‌المللی جشنواره «اُوپن‌داک‌سیتی» لندن و جایزه هیات داوران «بخش مطبوعات» جشنواره پیامی به بشریت روسیه، در جشنواره‌های هات‌داکس کانادا، ویزیون دورئل سوئیس، کراکو لهستان، داک پوینت فنلاند، لوساس فرانسه، پالم‌بیچ آمریکا، هزاره مستند بلژیک، تی‌آر‌تی ترکیه، لاساد فرانسه، بوداپست مجارستان مونترال کانادا و مینسک روسیه سفید و... به نمایش درآمده است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن