تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار رائول به رئالی‌ها: شالکه این بار حریف آسانی نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هشدار رائول به رئالی‌ها:
شالکه این بار حریف آسانی نخواهد بود
بازیکن سابق رئال مادرید و شالکه معتقد است که رئال مادرید این بار در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی مقابل شالکه نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: شالکه این بار حریف آسانی نخواهد بود



به گزارش خبرگزاری فارس، رائول گونزالس پیش‌بینی کرد که قهرمان اروپا بیشتر از آنچه خیلی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه به مشکل بر خواهد خورد.
وی در گفت‌و‌گو با «کیکر» اظهار داشت: روی کاغذ به نظر می‌رسد بازی راحتی برای مادرید باشد اما آنها باید بر همه‌چیز در زمین مسابقه غلبه کنند. شالکه تمام تلاشش را خواهد کرد تا بازی رئال مادرید را به هم بریزد.
بازیکن 37 ساله نیویورک کاسموس سال گذشته صعود سختی را برای رئال پیش‌بینی کرده بود اما این تیم در مجموع با پیروزی 9 بر دو به یک‌چهارم نهایی راه یافت.
وی پیش از دیدار چهارشنبه شب دو تیم گفت: مطمئنا شالکه این بار تیم آسانی نخواهد بود.
رائول همچنین درباره خاطرات خوش دوران حضورش در این تیم، از 2010 تا 2012 اشاره کرد. وی در آن زمان یکی از بزرگترین‌ ستاره‌های بوندس‌لیگا و محبوب هواداران شالکه بود.
رائول خاطرنشان کرد: از روز اول تا آخرین روز ارتباط خاصی با هواداران وجود داشت. عالی خواهد بود اگر همین ارتباط را در نیویورک با هواداران داشته باشم اما این با شالکه متفاوت است. آن تجربه دست نیافتنی است.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا تلاش کرد تا در رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای عبور از رکورد وی در به ثمر رساندن 71 گل در لیگ قهرمانان اروپا و ثبت رکورد جدید بی‌طرف باشد. وی اضافه کرد: هر کس این رکورد را بشکند، شایستگی آن را داشته است. انتهای پیام/د

93/11/28 - 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن