تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطح اندک مبادلات اقتصادي ايران و نروژ نيازمند توجه و فعاليت بيش‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۳۵ق.ظ)
روانچي در ديدار دبيرکل وزارت خارجه نروژ؛ سطح اندک مبادلات اقتصادي ايران و نروژ نيازمند توجه و فعاليت بيش‌تر است معاون ظريف ضمن تأکيد بر ضرورت توسعه همکاري‌هاي اقتصادي و تجاري دو کشور ايران و نروژ اعلام کرد: سطح اندک مبادلات اقتصادي دو کشور نيازمند توجه و فعاليت بيش‌تر است.
به گزارش خبرگزاري موج، وگر استرومن، دبيرکل وزارت امور خارجه نروژ که جهت برگزاري پنجمين دور گفت‌وگوهاي جمهوري اسلامي ايران و نروژ در تهران به‌سر مي‌برد با مجيد تخت روانچي، معاون اروپا و آمريکاي وزارت امور خارجه ملاقات کرد.
در اين ملاقات مجيد تخت روانچي با استقبال از ارتقاي سطح رايزني‌هاي سياسي جمهوري اسلامي ايران و نروژ، از روند رو به توسعه و آغاز فصل جديد در روابط دو کشور ابراز خرسندي کرد و افزود: مناسب است تا ظرفيت‌هاي موجود اعم از دوجانبه، منطقه‌يي و بين‌المللي در جهت تحقق همکاري‌ها و تعاملات دو کشور مورد استفاده قرار گيرند.
مجيد تخت روانچي با اشاره به روند پيشرفت مذاکرات هسته‌اي در چارچوب 1+5، اظهار کرد: در صورتي که طرف مقابل دست از افکار گذشته بردارد و نخواهد از موضوع تحريم‌ها استفاده ابزاري کند مي‌توانيم در اسرع وقت به توافق جامع برسيم.
او ضمن تأکيد بر ضرورت توسعه همکاري‌هاي اقتصادي و تجاري دو کشور در هر شرايط، اعلام کرد: سطح اندک مبادلات اقتصادي دو کشور نيازمند توجه و فعاليت بيش‌تر است و فرصت‌هاي زيادي وجود دارند که مي‌شود از آن‌ها در جهت توسعه روابط بهره گرفت.
وگر استرومن، دبيرکل وزارت امور خارجه نروژ نيز در اين ملاقات با اشاره به روابط ديرينه دو کشور اظهار کرد: پتانسيل زيادي براي همکاري‌ها وجود دارد. ما بسيار اميدوار هستيم که مذاکرات هسته‌اي به نتيجه خوب برسد. موفقيت در اين مذاکرات در تمامي سطوح دوجانبه، منطقه‌يي و بين‌المللي به سود همه طرف‌هاي ذيربط خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن