تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه آپارتمان خود را در کمترین زمان به فروش برسانیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


با سامانه ایران فایل؛
چگونه آپارتمان خود را در کمترین زمان به فروش برسانیم
این سامانه در فروش ملک هم میتواند بسیار مثمر ثمر باشد. شما می توانید به صورت رایگان ملک خود را در سامانه ایران فایل ثبت نمایید تا افراد بسیاری که قصد خرید دارند به ملک شما دسترسی پیدا کنند.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، برای خرید، باید به آژانس های املاک مراجعه نمود، آژانس با توجه به شرایط خریدار، ملکهایی را که در اختیار دارد را به شما معرفی می کند. پیدا نمودن ملک مناسب با شرایط مورد نظر معمولا کار دشواری است و نیاز به مراجعه حظوری با این آژانس ها دارد.

ولی راه دیگری هم برای "فروش آپارتمان در تهران" وجود دارد که بتوان در پیدا کردن ملک با شرایط مورد نظر به شما کمک کند و آن هم استفاده از اینترنت است.

ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات خدمات خود را در رسیدن به نتیجه مطلوب رهن و اجاره مسکن ، خرید و فروش آپارتمان ، مستغلات ، کلنگی ، اداری ، مغازه ، ویلا ... ارائه می کند.

بانک اطلاعاتی این سایت هر روز و به صورت منظم به روز می شود ، افراد می توانند با جستجو در سایت و با دیدن شرایط ملک، اقدام به بازدید و یا خرید ملک نمایند.

اکبریان مدیر عامل سایت "ایران فایل" عنوان کرد: فردی که برای نیاز خود به دفتر مشاورین املاک در سطح شهر مراجعه می کند با چند پیشنهاد روبرو می شود و مجبور است برای پیدا کردن بهترین مورد به چندین مشاور املاک مراجعه کند در صورتی با مراجعه به سایت ایران فایل می توان چندین گزینه مناسب را با عکس و امکانات ذکر شده مورد بررسی قرار دهد.

وی درادامه تصریح کرد: این سایت قابلیت این را دارد که مشتری بعد جستجو در سایت و پیدا نکردن مورد مناسب خود (سفارش ملک) دهد و و تمامی مشخصات خود را در این قسمت درج نماید.

این سامانه در فروش ملک هم میتواند بسیار مثمرثمر باشد. شما می توانید به صورت رایگان ملک خود را در سامانه ایران فایل ثبت نمایید تا افراد بسیاری که قصد خرید دارند به ملک شما دسترسی پیدا کنند.

برای فروش فوری نیز می توان از تبلیغات استفاده نمود که باعث می شود بتوانید ملک خود را هر چه سریع تر به فروش برسانید.

جستجو در ایران فایل

در صورتی که تمایل دارید در کوتاه ترین زمان ممکنه ملک مورد نظر خود را جهت خرید، پیش خرید، معاوضه و یا رهن و اجاره بیابید ، بهترین راه جستجوی ملک در سامانه ایران فایل می باشد.

از طریق فرم جستجو شما می توانید با درج شرایط مطلوب خود از قبیل میزان بودجه ، منطقه (مناطق) مورد نظر ، داشتن پارکینگ و آسانسور و ... نتایج آن را مشاهده کنید. در صورتی که با جستجو نتوانستید به فایل (های) مورد نظر خود دست پیدا کنید به شما پیشنهاد می گردد کهاز قسمت سفارش ملک درخواستتان را ارسال نمایید تا به محض ثبت فایل مناسب ، به شما اطلاع داده شودو بتوانید از مزایای آن استفاده نمایید.

برای جستجوی املاک و مستغلات درسامانه ایران فایل ابتدا باید از طریق منو اصلی واقع در بالای سایت وارد فرم جستجو شوید ،یا از طریق بازکردن فرم جستجو بعد از انجام جستجو با کلیک برروی مربع بالای آن ، فرم را باز کنید.

سپردن ملک در ایران فایل


در صورتی که تمایل دارید ملک خود را جهت فروش و یا رهن و اجاره بر روی سامانه ایران فایل قرار دهید به نکات ذیل توجه نمایید ،گزینه هایی که هنگام فشردن دکمه ارسال به رنگ قرمز در می آیند حتما باید پر و یا تصحیح گردند که برای تصحیح می توانید از توضیح اخطاری که در پایین فرم ظاهر می گردد استفاده نمایید ، با توجه به نوع ملک ، گزینه های اجباری جهت پرکردن تغییر می کنند بعد از ارسال ملک توسط شما و دریافت پیغام "ارسال با موفقیت انجام شد" ، فایل شما پس از بررسی صحت اطلاعــــات بر روی سامانه ابران فایل قرار خـواهد گرفت و شما می توانید از طریق ایمیل و یا از طریق منوی کاربری خود ، از کد ملک و یا لینک دسترسی به فایل خود آگاه گردید.

مواردی که باعث عدم قرار گیری فایل ها در سامانه ایران فایل می باشند:

· اطلاعات غیر صحیح و غیر موثق

· قرار دادن فایل توسط غیر مالک (واسطه قابل قبول نمی باشد(

· ناقص بودن اطلاعات باشگاه/110

 



۲۷/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن