تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات بخش بهداشت و درمان قم را مي توانيم با کمک خيران رفع کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۵۲ب.ظ)
قائم مقام وزير بهداشت: مشکلات بخش بهداشت و درمان قم را مي توانيم با کمک خيران رفع کنيم ايازي گفت: با تمهيدات دولت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي و کمک خيران مي توانيم مشکلات بخش بهداشت و درمان در قم را مرتفع کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمدهادي ايازي که به نيابت از وزير بهداشت در مراسم آغازين احداث بيمارستان تخصصي خيريه حضرت اميرالمؤمنين (ع) قم حضور يافته بود بيان داشت: در حالي با کمبود تخت‌هاي بيمارستاني مواجه هستيم که در سال 93 اعتبارات عمراني ما تنها يک هزار و 300 ميليارد تومان بوده است.
وي ابراز داشت: نظام سلامت کشور در حوزه مسائل بهداشتي و درماني با مسائل و مشکلات جدي مواجه است و به‌رغم اقدامات خوبي که در سال 93 با حمايت‌هاي دولت و مجلس در حوزه بهداشت و درمان انجام‌شده است، هنوز با تنگناهاي زيادي مواجه هستيم.
قائم مقام وزير بهداشت در ادامه اضافه کرد: استان قم و شهر قم در مسئله بهداشت و درمان در تنگناي بسيار زيادي به سر مي‌برد و وضعيت درماني آن از جهت تعداد تخت بيمارستاني در قياس با بسياري از استان‌هاي کم برخوردار کشور، از وضعيت مناسبي برخوردار نيست.
ايازي افزود: با توجه به وضعيت اعتبارات دولتي اين تنگنا برطرف نمي‌شود مگر آن‌که شاهد حضور خيران باشيم و ازاين‌رو مجمع خيران استان قم تشکيل‌شده است و تمامي مديران و نمايندگان بيوت آيات عظام در اين جلسات حضورداشته و به رفع اين تنگنا کمک مي‌کنند.
قائم مقام وزير بهداشت در امور مشارکت‌هاي اجتماعي، سازمان‌هاي مردم‌نهاد و خيرين حوزه سلامت اظهار داشت: اميدواريم که با حضور رييس جمهوري در استان قم شاهد آن باشيم که اقدامات جدي‌تري درزمينهٔ رفع تنگناهاي بهداشت و درمان قم انجام شود و براي اين منظور تمهيداتي پيش‌بيني‌شده است.
وي ضمن ابراز مراتب تقدير وزارت بهداشت و دولت از آيت‌الله خوانساري عنوان کرد: با تمهيدات دولت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي و کمک خيران مي‌توانيم مشکلات بخش بهداشت و درمان در قم را مرتفع کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن