تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813222702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجراهای باب اسفنجی و پاتریک را خارج از آب دنبال کنید +فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


فیلمی جدید از مجموعه باب اسفنجی؛
ماجراهای باب اسفنجی و پاتریک را خارج از آب دنبال کنید +فیلم
فیلم جدیدی از مجموعه باب اسفنجی به نام «باب اسفنجی؛ قهرمانان از آب خارج می شوند» بر پرده سینماها رفت.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، در این داستان هم، او و دوستانش ستاره دریایی، اختاپوس، آقای خرچنگ، سنجاب و پلانکتون ماجراهای جدید را دنبال می کنند.
  پلانکتون همچنان به کلاهبرداری های قدیمی ادامه می دهد و آخرین حقه هایش را برای سرقت دستورهای آشپزی آقای خرچنگ به کار می بندد. اما این دفعه اسرار آشپزی آقای خرچنگ بطور مشکوکی ناپدید می شوند بنابراین باب اسفنجی و دوستانش برای یافتن فرمولها پا بر خشکی می گذارند و سپس قهرمانان داستان با یک دزد دریایی، که آنتونیو باندراس نقشش را بازی می کند، برخورد خواهند داشت.
  آنتونیو باندراس، بازیگر اسپانیایی هالیوود در این فیلم، با همان جدیتی به ایفای نقش می پردازد که در دیگر فیلم هایش از او می توان دید. او می گوید: «هنگامی که شما در فیلمی برای کودکان بازی می کنید فرصت بیشتری در اختیار دارید تا بازیتان را به روشهای مختلف گسترش دهید. شما آزادی بیشتری را برای انجام کارها احساس می کنید بویژه در چنین فیلمی و در نقش دزد دریایی. یعنی کسی که همیشه شخصیتی رمانتیک و روحی آزاد داشته. موضوع این فیلم نیز موضوعی واقعی است و یک پدیده بین المللی محسوب می شود که باید مورد تحلیل قرار بگیرد. شیوه نامگذاری این شخصیتها هم برای کودکان و هم برای جمعیت زیادی از مردم جهان جالب است.»
  این فیلم بر اساس یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ساخته شده که داستانهای کوتاه آن از اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا پخش می شده است. خالق داستانهای باب اسفنجی استیفن هیلنبورگ، کارگردان و زیست شناس دریایی است.
  آنتونیو باندارس می گوید: «می دانم که فرزندانم این مجموعه را دنبال می کنند. شما باید کور باشید که ندانید باب اسفنجی کیست. زیرا تصاویرش را همه جای جهان می بینید. حتی در ژاپن. من سال گذشته برای یک کار تجاری در قزاقستان بودم و همه تی شرت باب اسفنجی را می پوشیدند. این فوق العاده است. به همین دلیل هنگامیکه آنها به من زنگ زدند، واقعا می خواستم به چنین پروژه ای ملحق شوم. من بسیار خوشحالم که آنها به من فکر کردند تا در این فیلم و در نقش یک تبهکار جایی داشته باشم.»
  اکران این فیلم از ۲۸ ژانویه در سینماهای اروپا آغاز شد.       لینک دانلود       شبکه یورونیوز 115  


لینک

لینک


۲۷/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن