تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820555526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

! KU KU KA LA / سید محمد برهانی / sculptris - zbrush - max -photoshop -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ! KU KU KA LA / سید محمد برهانی / sculptris - zbrush - max -photoshop borhani59 24 فروردين 1390, 23:55سلام خدمت همه اساتید:rose: خب من مدلساز نیستم اما مدلسازی رو دوست دارم! :lol: بهانه ای میخواستم که کنار اساتید یه تلاشی کرده باشم و یه عالمه نقد برا خودم جمع کنم که توشه آینده باشه! موضوع خیلی سادس: یه بچه ، شاید خیلی کوچک تر از خیلی ها! که تازه به زبون اومده خب باید صحبت کنه! یکی از اسامی که در گذشت دور استفاده میکردم و برام نقل کردند کوکوکََلَ بوده. به معنی پرنده! (من هم به اندازه شما تعجب میکنم!):shock: البته خودم نمیدونم کوچیکی به چه زبونی صحبت میکردم ولی یکی از خاطرات بزرگترهام همینه! راستش از طرفی به پرنده هم خیلی علاقه دارم. با یه توجیه! هم میشه گفت پرنده ها از اولین دوستان انسان هستند و همه چیز برای آشنایی و آموزش یه نونهال! با یه پرنده معقول به نظر میرسه ! اینجا هم مجالی برای نقد و رقابت بود پس دل به ئریا زدم و اومدم در سایه دوستان هنرمند یه گوشه ای سلامی عرض کرده باشم. این مدل رو با sculptris امشب زدم تا بمونه بقیه کارهاش رو تا جایی که بلدم تکمیل کرد. منتظر نظرات رنگی شما هستم. بدون رفرنس هست و آزاد و خب وایرش هم یه مش مثلثی هست به علت sculptris.... + ملاقات با کو کو که له wip کوچیکم یا علی deli2 25 فروردين 1390, 12:24ما هم مدل ساز نیستیم ولی مدل سازی رو دوست دارم حتما می خوایی تکسچر رو بترکونی دیگه:paint: borhani59 25 فروردين 1390, 20:43ما هم مدل ساز نیستیم ولی مدل سازی رو دوست دارم حتما می خوایی تکسچر رو بترکونی دیگه:paint: ممنون امین جان که من رو دلداری میدی. دوست دارم تکسچرش بترکه به شرطی که خودم سالم بمونم! یه جمله حکیمانه از بزرگان: حباب ها قربانی هوای درون خویش هستند. :neutral: سعی خودم رو میکنم. ایم کار یه مش متفاوت داره و روش کاریم هم متفاوته ( یعنی غیر استاندارد های معمول هست) یه یووی جالب که پیدا کرد مرحله بعدی رو میذارم.:lol: دوستان دیگه هم یه نظری مشتی! لگدی! لطف کنند! که اصلا من تا اینجا چه کارم! قضیه غازچرونی و این حرفهاست !... :green: منتظرتونم: میدونید که طبق نظرات نیوتن هر نیرویی رو عکس الغملی است به همون اندازه و در خلاف جهت!:-? یا علی MortezaAghili 25 فروردين 1390, 21:10به به استاد تکستچر :rose: خیلی خوشحال شدم که شما هم شرکت کردی دوست عزیز :rose: امیدوارم یه کار خیلی خوب بشه موفق :rose: Borhan72 25 فروردين 1390, 21:30خيلی جالب شده... مدلش يه حالت خاصی در اومده... ببينم شما كه استاد تكسچرينگی، چه كار ميكنی تكسچرشو... :oops: Amin 4D 25 فروردين 1390, 23:10ایول، بیس مدلت خیلی خوشکل شده، بسی خوشمان امد ازش. بعد از جزئیات دادن و تکسچرینگ به فکر یه محیط و منظره ی خوب هم باش برای اینکه مدلت توی اون قرار بگیره. اونطوری دیگه عالی می شه. :green: منتظر ادامه اش هستیم. borhani59 25 فروردين 1390, 23:10سلام! آقا کی از من تکسچرینگ دیده که این جوسازی رو به راه انداخته! :paint: کم کم خودم هم دارم باور میکنما !:lol: ممنون از توجهات اساتید عزیززز! یا علی borhani59 26 فروردين 1390, 10:11سلام مجدد از امین سینما هم ممنون. (پست شما رو ندیده پست زده بودم. از همه دوباره ممنون) حتما باید محیط خوبی هم داشته باشه به شرط توفیق دوست دارم محیطش کمک کنه که کودکانه تر بشه. فعلا یه مپ که اوضاع یووی رو نشون بده. یه یووی تقریبا یه تکه داره. منتظرم که تیرها رو به طرفم پرتاب کنید! :) یا علی borhani59 26 فروردين 1390, 20:18سلام سلام دوباره به رفقایی که ما رو فقط نگاه میکنند یا گوشه چشم هم نمیدارندند! ببینید چه جور داره نگاتون میکنه:lol: :wink: یه سری تست هایی روی متریال زدم که این مرحله بسیار ابتدایی و تستی هست و قرار بهترتر بشه! رنگ قراره انشاء اله رو کار بیاد و تک رنگ نیست. البته یه ku ku ka la رنگ خاصی داره میدونید که!:paint: مش مدل از 100 هزار ورتکس و 200 هزار مثلث تشکیل شده. که با decimation master در زیبراش اپتیمایز شده از یه مش 700K . مش هم با uv master و یه سری تست و تلاش به این فرم یک تکه دراومده که محاسن و معایب بیشماری داره:lol: مش رو دوباره سازی نکردم و روی نتیجه هم دیواید نزدم. البته به علت اینکه ریگ و شلوغی آبجکت ندارم جواب میده...:lol: اگه قرار بعدا کار کنیم بگین ما هم بریم سراغ کارهای دیگه! یه ماه مونده داستان اون خرگوشه و لاک پشتس! حقیقتش جلوتر از اینم ولی خیلی زودهم بی نمکه تموم بشه! راستی چشمم نزنید لطفا ! اصلا خوشم نمیاد!:mad: یه چیزه دیگه اگه کسی پست نمیزنه همشو تو یه پست آپدیت کنم! اینجوری خودم هم اسپم زده میشم!:spam::green: یا علی FATEMEH 27 فروردين 1390, 10:27سلام استاد تکسچر :دی اول تشکر میکنم بابت آموزشای خوب و مفیدی که گذاشتی و بعد هم نظر : ایده خیلی قشنگیه مدل پرنده هم متفاوت و جالب شده . قراره چه چیزایی بهش اضافه بشه ؟ اگر سکرت نیست بیشتر در موردش توضیح بده :) mhattaran 27 فروردين 1390, 17:16مدل جالبه میتونه برای خودش یه سبک خاص باشه ، خیلی حالت کودکانه توش داره سعی کن در بقیه مدل ها هم این حس رو نگه داری. borhani59 27 فروردين 1390, 20:41سلام استاد تکسچر :دی اول تشکر میکنم بابت آموزشای خوب و مفیدی که گذاشتی و بعد هم نظر : ایده خیلی قشنگیه مدل پرنده هم متفاوت و جالب شده . قراره چه چیزایی بهش اضافه بشه ؟ اگر سکرت نیست بیشتر در موردش توضیح بده :) سلام بر محبین اهلبیت علیهم السلام اول به بهانه این پست میخوام شهادت کوثر پیامبر و ایام فاطمیه رو که در آستانه اون هستیم خدمت همگی تسلیت بگم. من عادت ندارم خانم ها رو به اسم صدا کنم. از توجه و لطف شما ممنونم. به خاطر اسم ویژه تون هم احترام ویژه ای دارین ... حقیقتش شروع کار بداهه و آزاد بوده اما الان براش یه فکرهایی کردم که وقتی از حالت محو خارج شد پیش نمایش میذارم. میترسم مدلینگ خفنی لازم بشه که با جلوات ویژه بومی خودم نتونم انجامش بدم. البته بیخیالش نمیشم و فوقش روتوسکوپی و تلفیقی کار میشه و در آخر یه چسپ نقاشی میخوره تا یکدست بشه. یعنی قرارم اینه : فقط خلاصه بگم احتمالا در مورد ملاقات من با کو کو که له هست در مزرعه میوه های بهشتی که از خاک رشد میکنند! (قابل توجه FATEMEH و Amin 4D) ...یه اتفاقی که رخ داده این اشتباه تو ادراه ثبت بوده به علت تعدد واژه ک در نام این فرزند اشتباهی پیش اومده که در نام تاپیک غلط نوششه شده و خب قابل ادیت هم نیست. شما همون کو کو که له صداش کنید چون حساسه! ادیت: با عنایت مدیر بخش المثنی صادر شد که همینجا تشکر میشه دلب بچه رو شاد کردین فرخ جان) در مورد حس کودکانه که mhattaran اشاره کرد هم شاید به خاطر ناشیانگی من باشه ولی خب اینجوری بلدم. یه جاهایی پیچیده باشه و یه جاهایی هم چشم بچرخه. البته یه جاهایی هم چشم اساتید انتظار دقت بیشتری داره ولی انرژی یه کار آزاد رو من بیشتر دوست دارم. از این لحاظ به نظر خودم هم کودکانه هست. در مورد بقیش هم همونطور که گفتم اگه با مدلسازی مشکل پیدا نکردم به همین روش خواهد بود حالا کلی یا جزئی ممکنه تغییر کنه. زیاد زحمتتون ندم. شنیدن کی بود مانند دیدن. یه نکته دیگه در مورد کارهای اساتید دیگه که تو مسابقه شرکت کردند. من به علت شناخت نداشتن نسبت به کارها و سوابقشون و دیر ملحق شدن به جمع شما زیاد نمیتونم وارد بحث بشم. دوستان انتظار بیهوده گویی که از من ندارند اما من تازه کار که دفعه اولمه به گالری اومدم یه جورهایی راهنمایی یا حداقل هل دادن میخوام. یه فوت هم بکنید این پر جلو میره. بابا من اگه مسئول بازاریابی هر جا بودم همه محصولات رو میفروختم با این همه جاذبه کاذب ! شما هم یه قلمی بزنید من میخوام نقد بشم! مگه بده! انشاءاله پست بعدی بعد از شهادت - التماس دعا یا زهرا :rose: Majid CG 27 فروردين 1390, 23:13اره حق با تو منم باهات موافقم وخیلی به حیوانات علاقه دارم یادمه رو پشتمونمون 4.5 تا مرغ و خروس داشتیم واز انواع و اقسام پرنده ها رو داشتم و دارم شکسته نفسی میکنی بابا تکسچرینگو شروع کن استاد hosienmax100 28 فروردين 1390, 15:12امیدوارم کار خوبی بشه تا اینجا خوبه مدلسازی .../ موفق باشی ali3dm 28 فروردين 1390, 17:40انگار مدلت رو با خمیر بازی ساختی!! به نظر من خیلی زوده این مدل رو تکسچرش کنی نمی خوای بیشتر رو مدل کار کنی؟ غیر از پرنده مدلای دیگه هم باید داشته باشی یا فقط میخوای همینو بذاری؟ فکر میکردیم فقط ما هنوز تو بچگیمون موندیم و هنوز به پرنده علاقه داریم!تا ملّت پرنده دوستن borhani59 28 فروردين 1390, 19:31سلام با تشکر از آقایون مجید، حسین و علی که ابراز لطف و تایید داشتند... و دیگرانی که هنوز تحمل کرده و بد وبیراه نگفته اند! در مورد نظر علی آقا برای مدلسازی خمیری خب درسته من اگه به راحتی خمیر نبود نمیتونستم باهاش بازی کنم! ادیت: اول منظور از سادگی رو نگرفتم اما در مورد کامل نبودن مدل: در مورد بیشتر کار کردن هم فرق بین استاد و ناشی تو همین نهایی کردن هاست بمونه که اسکلت کار هم همینجوره! البته اون خامی که توی کار هست و اعوجاجات و دفرمگی ها رو تا حدی خودم دوست دارم و تا حدی هم عمدی هست و مدل از یه جا به بعد حتی قرینگی هم نداره ... یه چیزهایی هم تو تکسچرینگ میاد. به هر حال ما همینو بلدیم. تا حالا رو هیچ مدل خود ساخته ای اینجوری قرار نذاشتم کار کنم. یه کم بگذره معلوم میشه چی چی برای تکمیل میخواد.اون عکسهای پایین هم تست عمومی هست و هنوز شخصیت رنگی هر قسمت مشخص نشده... لکه های بزرگ و ساده اگه خوب باشن صمیمیت بیشتری نسبت به کارهای شلوغ دارن... در مورد پرنده باز بودن هم نظراتون قشنگه اما منظور از پرنده در یک دید از بالا ! اشاره به رهایی و سبکی و صمیمیت و پرواز به سوی کمال داره که خصلت مشترک کودکان و پرنده هاست. زیبایی رو در بین این دو قشر خیلی ساده تر میشه پیدا کرد... در مورد علاقه و کمک به پرندگان هم فقط مال ما ها نیست: حضرت هاشم که از اجداد پیامبر مهربونمون بوده و خودش هم از اوصیای الهی بوده به این خاطر به هاشم نام گرفته که یکی از کارهاش خرد کردن نان برای پرندگان بوده. (هاشم در عربی به معنی خرد کننده است) خب یکمی معنوی شدم! حالا بریم سراغ اون همه هندونه که نمیدونم چطوری بغل کنم! تکسچرینگ کار میبره اون هم اگه متفاوت باشه. مدل ها و قسمت های دیگه صحنه هم هست که به نظرم اول باید اونها رو نهایی کنم تا به تکسچر متعادل و همخوانی براشون برسم که خودش چند تا معماست. اما عجالتا برای تصویری بودن این پست میخوام دو جور که احتمالا تکسچر و متریال نخواهد شد رو پیوست کنم ! ! این یکی جنسش سوخاری هست! خب میدونید که پرنده ها گوشت لذیذی دارند اما بچه ها از این کار اصلا استقبال نمی کنند. بخصوص اینکه دوستشون باشه! (البته این ها علامت گیاهخواری ما نیست اما اگه حتی آدمخوار هم میشدم از دوستم شروع نمی کردم!) این یکی هم یه پله بالاتره اما اونی که باید نیست. یه پرنده تزیینی مثل یه انگشتره اما یه پرنده دوست داشتنی مثل یک دوست هست که باید در داشتنش اخلاص داشت ( زیبایی پرندگان به نظرم از پاک ترین زیبایی های دنیاست...!) راستی راجع به kukukala یه تحقیقات واج شناسی نشون میده که این کلمه از صوت قوقولی گرفته شده که به صورت اسم اشاره در مورد عامه پرندگان برای فرزند! استفاده میشه... منتظر نظراتون هستم... ____________ یازهرا nightlord 28 فروردين 1390, 19:56خیلی قشنگ شده این کوکوته. مرسی . بابا مدلینگتم که مثل تکسچرینگت یکه داداش . این آخریه آدمو یاد مجسمه های وسط میدونا میندازه . نورپردازیشم خوبه با اینکه سادست! borhani59 28 فروردين 1390, 20:07آخرش یه هندونه فروشی میزنم! البته هندونه هام هنوز کاله خودم میدونم! نا امید نشید ازم. سعیمو میکنم... یا زهرا mhattaran 29 فروردين 1390, 09:37فکر کنم اون عکس دومی کوکو سبزی باشه!!:lol: متظر ادامه کارت هستم ali3dm 29 فروردين 1390, 17:31در مورد نظر علی آقا برای مدلسازی خمیری خب درسته من اگه به راحتی خمیر نبود نمیتونستم باهاش بازی کنم! در مورد پرنده باز بودن هم نظراتون قشنگه اما منظور از پرنده در یک دید از بالا ! اشاره به رهایی و سبکی و صمیمیت و پرواز به سوی کمال داره که خصلت مشترک کودکان و پرنده هاست. زیبایی رو در بین این دو قشر خیلی ساده تر میشه پیدا کرد... گل گفتی دقیقا همون چیزی که من اعتقاد داشتم دیگرانی که هنوز تحمل کرده و بد وبیراه نگفته اند! دست شما ندرده ، ما بدوبیراه گفتیم؟! درمورد مدلتون بگم (اما نگی بدوبیراه!) که یکم پاهاش تو چشه میتونی مثل پای کبوتر یا پرنده هایی از همین راسته انتخاب کنی وبا همین سبک خودت درستش کنی در مورد علاقه و کمک به پرندگان هم فقط مال ما ها نیست: حضرت هاشم که از اجداد پیامبر مهربونمون بوده و خودش هم از اوصیای الهی بوده به این خاطر به هاشم نام گرفته که یکی از کارهاش خرد کردن نان برای پرندگان بوده. (هاشم در عربی به معنی خرد کننده است) راستی راجع به kukukala یه تحقیقات واج شناسی نشون میده که این کلمه از صوت قوقولی گرفته شده که به صورت اسم اشاره در مورد عامه پرندگان برای فرزند! استفاده میشه... ممنون بابت اطلاعات جدیدتون به ما borhani59 29 فروردين 1390, 18:22سلام فقط عرض کنم که منظورم اونهایی بود که نمیتونستن الکی ازم تعریف کنند و کم مونده بغضشون بترکه و من رو به اصطلاح بازیخور ها از این جمع کیک کنند. از بد صحبت کردن معذرت میخوام. من خودم رو گفتم که ناشی ام و الکی معتمد به نفس! بابت پاها هم نظر شما متینه. باید یه باز بینی آخر سر بکنم. البته چون پرنده ها رو از رو خودشون نمیکشم و الان هم آزاد و بدون دیدن ساخته شده به نظر خودم یه تفاوت های خوب با واقعیت داره و حتما یه نقایصی هم داره که باید تعدیل بشه. از اینکه دو تا نکته خوب رو تذکر دادی ممنون ممنون یه چیزی در حد فقط نمایش ذهنی که شلوغ پلوغی هاش هم باید به بزرگی خودتون ببخشید. یه تست هیجانی زده بودم که حالا به بهانه وراجی میذارمش. دوست ندارم فقط بنویسم. یه چیزی ببینید بهتره تا بشنوید. پسرک با انگشت داره به نوع نوک کوکو که خوشش اومده اشاره میکنه! ملاقات با کو کو که له که از مونتاژ و سر صحنه تست زده شده. چند تا حالت کارت پستالی دیگه هم هست. هنوز مرز سه بعدی و دوبعدی رو تو کارم پیدا نکردم. پسرک هم هنوز پا به مدل نگذاشته. مشغولم... و منتظر نظرات آینه ای شما! یا زهرا hamid_iranmann 29 فروردين 1390, 18:55سلام نمی دونم چرا با اینکه تو تایپیک مسابقه زیاد اومده بودم هنوز پست شما را ندیده بودم :green: اما در مورد کار با این که مرغه خمیری شده من به یه مرغ با حداکثر دتیل ترجیحش می دم یادم به 3-4 سالگیم میفته که همه خانواده سر کار بودند منم با یه عروسک که یه خرس پشمی بود 24 ساعت ور می رفتم تا این مرغه را دیدم یاده اون خرسه و مرغ و خروس هایی که بچه گیم بابت غذا ندادن من تلف شدند افتادم به خدا دروغ نمی گم اما از وقتی رفتم تو کار 3بعدی می خواستم یه انیمت بزنم در حد حدودا 1 دقیقه که توش پر از مرغا خروس باشه اما نمی دونم چرا هنوز این کار را نکردم در هر صورت از مدلش حال کردم تکستچر را هم که دیگه اساتید حقیقت را گفتند... MortezaAghili 29 فروردين 1390, 19:02سلام سید جان خوبی ؟؟ کارت که خوب شده فقط باید یه محیط رو مدل کنی این عکسی که گذاشتی رو من خیلی باش حال کردم، خیلی خوبه اگه اینو درست کنی و با یه محیط قشنگ فکر نکنم این پرنده توی طبیعت پیدا بشه ( اینو به خاطر تکستچر گفتم ) واسه همین سعی کن توی یه محیط عینه خوبه ای چیزی درست کنی ( نظر منه ) ببینم چه میکنی موفق باشی :rose: sharin 29 فروردين 1390, 20:24سلام استاد خوبي ؟ بابت تاخير ، جدا شرمنده ام ... ببخش . خيلي خوشحالم كه نمردم و كار مدلينگت رو هم ديدم :green: نظر روي مدل بستگي به سبك كارت داره ... همونطور كه علي جان گفت ، مدلت خميريه ... بنظرم بيشتر روش كار كن و كمي وارد جزئيات شو ... اون قسمت پر هاي بدنش مثلا ... ( يك پر رو در نظر بگير روي بدن ) اون سمت بيرونيش خوبه ، اما داخليش نه !! از flaten و smooth استفاده كن و شيب قسمت داخليش رو درست در بيار ... اون قسمت بالاي پاش رو هم تغيير بده ،‌ اينجوري انگار شلوار پاشه ، مثل پاي عقاب مثلا !! ( البته مثلا :green: ) البته تو قسمت تكسچرينگ هم خيلي از ضعف هاش رو مي توني بگيري ، كه احتمالا مي خواي همين كار رو انجام بدي ... تا اينجاي كار كه واقعا قشنگ شده ... احسنت ... اميدوارم در نهايت كار خوبي از آب در بياد ... راستي ، وقتي پست هات رو مي خونم واقعا لذت مي برم ، ( كلا لحن صحبت كردنت رو دوست دارم ... ) بايت اطلاعات خوبت هم خيلي مرسي ... خداحفظ ات كنه ... موفق تر باشي جوون :) يا علي. ali3dm 29 فروردين 1390, 20:34بصورت آینه ای میگم:خیلی قشنگه(اونی که تو ذهنتون هست) حس اون پاگنده رو خوب انتقال میده امیدوارم تو مدلسازیش هم همین حس رو برسونه اگه خدا خواست واسه پرندت اسکلتی قرار بده (حداقل واسه سرش)! که به دستای پاگنده با یه حس خاص نگاه کنه اگه با حرفام ناراحتتون کردم ببخشیداون چیزی که تو ذهنم بود رو گفتم امیدوارم این حس معتمد به نفسیت و تخیلت کمت کنه جز بهترینا بشی:rose: Mandana 29 فروردين 1390, 20:42چه پرنده خوشملی^.^ ازونجا که می دونم هنوز خعلی کار داره راجع بهش نظر نمیدم ولی راجع به زاویه دوربین..زیاد مطمئن نیستم به نظرم هنوز جا داره بهتر بشه.ولی تا اینجاش هم خعلی خوب شده منتظریم.موفق بباشی حاجاقا:rose: .:. soroosh .:. 31 فروردين 1390, 10:54مدل پرندت را منم دوست دارم یه حالت خاصی داره ... منتظر بقیش هستیم ... زودددددددددد :rose: borhani59 31 فروردين 1390, 17:38سلام بر همه دوستان پیگیر ! از دوستان گرامی حمید ، مرتضی 1! مرتضی 2! مرتضی 3!!!! علی ، سروش و خانم مدیر هم بسیار ممنونم. تایید ایده رو به حساب روح سبک و پرکش شما میگذارم. در مورد خمیری بودن فکر کردم و میخوام با تمام نقصهاش تمام فضا و مدلها رو تا اونجا که میشه خمیری کنم چون قلق هاش رو راحت تر بلدم. علاوه بر اون چون مش ریتوپو نمیشه گوشه های تیز و دقیق کمتر بهتر ساده میشه. تکسچر ها هم صنعتی نخواهد بود و هیچ بعید نیست نتیجه نهایی رو هم روش نقاشی هایی بکنم. از ایرادهام هم ممنون که باخبر شدم ولی بعضی هاش رو تا حدی دوست دارم و یه جورایی بی ریاست اگه شد میرم بعدن شاید برگشتم و دوباره اجرا کردم. ( درمورد فروتنی و فرومایگی سعی میکنم کمتر اشتباه کنم!). در مورد آینه های سخنگو هم بگم که بسیار ارزشمندن چون اونهایی که گیر میدن تو گیر کردنها هم کمکت میکنن. ناراحتی هم مال بچه های بده من از تعریف درسته خوشم میاد! اما شما جدی نگیرین! برای اسکلت و پز دهی هم باز تجربه اوله ولی سعی میکنم از زوایای مچ تر استفاده کنم. در مورد اینکه خیلی مونده هم واقعا درسته چون با این ذهن بازیگوشم هیچ تصمیمی قطعی نیست! راستی منظورم از پاگنده اشاره به همون نکته تو چش بودن پاهای کوکوکه له بود نه خودم! من بودن از یه اسم دیگه شاید بهتر باشه. ملاقات با کوکو ... یعنی خودم و خودمون نوعی... راستی یه آیا میدانید! برنامه اسکالچریس ! sculptris بر اساس مش های پایه مثلثی هست و خودش هنگام کار تعداد مثلث ها رو کم و زیاد میکنه پس توش راحت نمیشه مدل آنرپ شده رو دستکاری کرد ولی خب زیبراش جوابشه که هنوز راه دستم نیست. نکته دیگه اینه که اگه مش مثلثی کار میکنید درسته که با خود SC اگه کم ورتکس کنید اونو جزئیات کمتری از دسیماتیون مستر زیبراش رو حفظ میکنه اما مش معتدل میده و برای آنرپ یه مش100000 ورتکسی جوابی عاقلانه تر از یووی مستر نیست (با پیتکس هم هنوز مونده تا بشه حال کرد) بعد اتفاقی که میفته مش مثلثی با دسیمیشن مستر به شدت دفرمه میشه ولی با خود sculptris با کمی نقاط بیشتر حتی میشه پهن شدن بیشتر و چکر یکدست تری داشت. (البته این ها از یه مدل عجیب و شلوغ که همون پرنده باشه شروع شد که ریتوپولوژی سختی رو میطلبید و کیفیت نهایی رو هم تحت الشعاع قرار میداد..... خلاصه درست یا غلط این مسیر کار بوده. بماند و اما... در پی کشمکش هایی که برای انتخاب سبک تکمیلی داشتم دست به یک عمل انتحاری زدم که عرض میشه. برای تکمیل به یک عدد پسرک که خودم باشم و یک مزرعه از اونهایی که تا حالا کمتر دیدین احتیاج داشتم. مزرعه هنوز نیومده و هر دو روشش عملی هست (سه بعدی و یا نقاشی) اما برای پسرک دو راه پیش پام بود. یکی اینکه عکسهایی که از برادرزادم گرفته بودم رو به نقاشی تبدیل کنم و یک اینکه مدلش رو بسازم. مدلش سخت بود و نقاشی هم ک� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 601]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن