تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوانی برای بازی در نقش «پورياي ولي»


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مسعود جعفري‌جوزاني؛
فراخوانی برای بازی در نقش «پورياي ولي»
جوزاني درباره بازيگر نقش دوران پيري «پورياي ولي» متذکر شد: هنوز بازيگر خاصي را انتخاب نکرده‌ايم.



  به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، «مسعود جعفري‌جوزاني» گفت: پيش‌توليد مجموعه تلويزيوني «پورياي ولي» به دليل کمبود بودجه متوقف شد و هنوز مشخص نيست سريال چه سرنوشتي پيدا مي‌کند.
او گفت: ما چندي پيش مراحل توليد سريال «پورياي ولي» که يک سريال فاخر و پروژه الف ويژه است را آغاز کرديم اما مسائل و مشکلات مالي باعث شد که سريال در همان ابتداي راه متوقف شود.
وي در پاسخ به اين سوال که رياست جديد صداوسيما کمکي در اين زمينه به شما نکرده است نيز توضيح داد: صحبت‌هايي شده است. اما در مرحله اجرايي و عملياتي فعلا خبري نيست و ما مجبور شديم کار توليد را تا روشن شدن تکليف موضوع مالي متوقف کنيم.  
جعفري جوزاني همچنين پيش از اين درباره پروژه «پورياي ولي» گفته بود: از مدت‌ها پيش نقشه‌هاي بسيار دقيق اين استوديوي مجهز را به رئيس مرکز توليد فني سيما تحويل داده‌ايم و در هفته‌هاي گذشته يک زمين 5000 متري را به ما معرفي کردند. نقشه‌ها را کشيدند و حتي پهناي باند اينترنت را هم مشخص کرديم. طبق اعلام قبلي قرار بر اين شد که مجيد شعبان‌پور (رئيس مرکز توليد فني سيما) طبق نقشه‌هاي ارائه شده، ساختمان‌سازي در اين شهرک را مديريت کند و کليد بزند.  
اين کارگردان درباره بازيگران و ساير عوامل سريال گفت: تاکنون حضور محمدعلي کشاورز، جمشيد مشايخي، علي نصيريان و امين تارخ در «پورياي ولي» قطعي شده و همچنين قرار است ژاله علو نقش مادربزرگ پهلوان را بازي کند.
وي همچنين افزود: اين بازيگران از نسل طلايي اين حرفه هستند و کار کردن با آن‌ها يکي از اتفاق‌هاي خوبي است که در اين سريال مي‌افتد. در مورد نقش «پورياي ولي» ما طبق فراخواني که داديم 1800 نفر از شهرهاي مختلف اعلام آمادگي کردند که از بين اين‌ها 500نفر انتخاب شدند. ما به واسطه آکادمي بازيگري که براي اين سريال در نظر گرفتيم و با مصاحبه از بين اين 500نفر، در ‌‌نهايت 100نفر را انتخاب مي‌کنيم. بعد از اين مراحل از بين اين 100نفر، پس از يادگيري رزم ايراني مانند شمشيرزني، سوار کاري و تيراندازي و همچنين فن بيان بازيگر نقش «پورياي ولي» انتخاب مي‌شود، اما مابقي نفراتي که باقي مي‌مانند به واسطه تلاش و زحمتي که کشيده‌اند در پروژه باقي مي‌مانند و در جاهاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند.  
هنوز پورياي ولي انتخاب نشده
جوزاني درباره بازيگر نقش دوران پيري «پورياي ولي» متذکر شد: هنوز بازيگر خاصي را انتخاب نکرده‌ايم، اما اين انتخاب بستگي به توانايي فردي دارد که در ‌‌نهايت نقش جواني اين پهلوان را بازي مي‌کند. اين‌که او بتواند از عهده نقش دوران پيري او نيز برآيد در انتخاب ما بسيار تأثيرگذار است.  
کارگردان «شير سنگي» درباره فيلمنامه و لوکيشن‌هاي سريال «پورياي ولي» بيان کرد: فيلمنامه اين سريال حدود 800صفحه است که بسيار دقيق به دوره‌هاي مختلف زندگي اين پهلوان مي‌پردازد. ما در اين فيلمنامه کاراکترهاي تاريخي خيلي خوبي داريم که به عنوان مثال مي‌توان از مربي پورياي ولي، خواجه نصيرالدين طوسي و سعدي شيرازي اشاره کرد. همچنين يکي از کاراکترهاي ويژه اين سريال پهلوان آواره است که از کاراکترهاي جذاب اين سريال خواهد بود.  
وي افزود: لوکيشن‌هاي اين سريال در ايران، هندوستان، چين، تاجيکستان و مغولستان تصويربرداري مي‌شود که به‌عنوان مثال سکانس‌هاي مربوط به جنگ فيل‌ها را در هندوستان تصويربرداري مي‌کنيم.
جعفري جوزاني گفت: ما حدود 2000دقيقه تصويربرداري داريم که همه اين‌ها نيازمند اين است که هرچه زود‌تر بتوانيم اين پروژه را کليد بزنيم.  
عوامل اصلي پشت صحنه
وي در پايان گفت: محمدرضا جعفري‌جلوه به عنوان ناظر کيفي و مشاور فيلمنامه در اين پروژه حضور دارد و همچنين از تورج منصوري به عنوان مدير فيلمبرداري دعوت به همکاري کرده‌ايم که اميدوارم ايشان نيز بتوانند در اين پروژه با ما همکاري کنند. تهيه‌کنندگي اين سريال تاريخي را نيز «جوزان فيلم» به عهده دارد.     تابناک  



۲۶/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن