تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837788120
بزرگترین ویژگی «لامپ ۱۰۰» ارتباط با مخاطب است
واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بزرگترین ویژگی «لامپ ۱۰۰» ارتباط با مخاطب است
سعید آقاخانی با بیان اینکه مساله اعتیاد برایم دغدغه بود گفت: من مطمئنم «لامپ ۱۰۰» میتواند تماشاچی را با خود همراه کند. حس میکنم تماشاچی درد فرزین را حس میکند و نگرانش میشود و دلش میخواهد یک اتفاق خوب برای او رخ دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ،سعید آقاخانی با بیان اینکه مسأله اعتیاد برایم دغدغه بود گفت: من مطمئنم «لامپ 100» میتواند تماشاچی را با خود همراه کند. حس میکنم تماشاچی درد فرزین را حس میکند و نگرانش میشود و دلش میخواهد یک اتفاق خوب برای او رخ دهد.
زهرا قزیلی: فیلم سینمایی «لامپ صد» که این روزها و بلافاصله پس از برگزاری جشنواره فیلم فجر شاهد اکران آن هستیم درباره یک معتاد است اما در این فیلم سعیدآقاخانی تلاش کرده است، تا به زوایای فکری و لایههای ذهنی یک معتاد توجه کند و جدال درونی این معتاد باعث می شودتا پایانی متفاوت برای او رقم بخورد.
ما تاکنون فیلم های بسیاری درباره معضل اعتیاد داشتیم اما در همه آثار به آسیب هایی که معتاد به اطرافیان و جامعه وارد می آورد توجه شده است اما آقاخانی در این فیلم تلاش کرده که اعتیاد را به عنوان یک بیماری معرفی کند. سالهاست معتاد به عنوان یک بیمار معرفی شده است اما این کار به درستی صورت نگرفته و جامعه فرد معتاد را به عنوان یک انگل میشناسد و برای بازگشت او به سلامتی و خانواده تلاش چندانی صورت نمی گیرد.
در این فیلم آقاخانی تلاش کرده تا با نزدیک شدن به روحیات یک معتاد خانواده ها را با این بیماری مهلک آشنا کند. «لامپ صد» روایت مصایب و مشکلاتی است که «فرزین» در زندگی فردیاش با آن مواجه می شود مسایلی که کمتر به آن توجه شده است. فیلمی تامل برانگیز که کارگردان تنها با هدف تاثیرگذاری بر مخاطب آن را ساخته است.
سعید آقاخانی که در این دوره از جشنواره توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای نقش آفرینی در فیلم «خداحافظی طولانی» به دست بیاورد به سوالات ما درباره اولین ساخته بلند سینماییاش پاسخ گفت که از نظرتان می گذرد.
پرداختن به مسئله اعتیاد برایم دغدغه بود.
اولین ساخته شما در حوزه سینما متفاوت با فضای کارهای قبلیتان است و به مسئله ای می پردازد که بسیاری از خانوادهها را با خود درگیر کرده است.
اعتیاد مشکل و معضلی است که مطمئنا خیلی از خانواده ها درگیر هستند و به عقیده من باید به آن پرداخت و هرقدر که درباره این معضل کار ساخته شود بازهم کم است . زیرا متاسفانه این روزها شاهد رشد مضاعف این مشکل و معضل در جامعه هستیم رشد این معضل که آسیب های زیادی را برای جامعه به ارمغان می آورد به شکل های مختلف است. پرداختن به این معضل برای من هم دغدغه بود و هم جذابیت داشت. قبلا هم درباره این مشکل کار کرده بودم. سریالی را قصد داشتم جلوی دوربین ببرم که اپیزودیک بود اما چون نیاز به هزینه بالایی داشته تلویزیون حاضر نشد برای ساخت مجموعه سرمایهگذاری کند. بالاخره تصمیم گرفتم یکی از موضوعات سریال را به فیلم تبدیل کنم و شانسم را در پرده سینما امتحان کنم . خدا را شکر اتفاق افتاد.
«لامپ صد» را برای ساخت سریال آماده کرده بودید؟
مجموعه ای داشتم درباره مواد مخدر بود که شامل موضوعات جذابی می شد که فکر کردم قابلیت تبدیل شدن به یک اثر سینمایی را دارد و «لامپ صد» یکی از همان قصهها است که روی آن کار کردیم و برای فیلم آماده کردیم. تعداد زیادی فیلم درباره اعتیاد ساخته شده است اما داستان فیلم «لامپ صد» فضای خاصی راترسیم کرده است و لایههای درونی یک معتاد را بررسی می کند. چگونه به این فضا رسیدید؟
پیش از این به شکل های مختلف درباره مواد مخدر و شخص معتاد صحبت شده بود اما هیچ وقت از زاویه کسی که مواد مخدر را مصرف میکند، فیلم یا سریالی ندیده بودیم.
درتمام کارها حق را به خانواده فرد معتاد می دهند با این مضامین که معتاد زندگی خود و اطرافیانش را آشفته می کند، بی توجهی می کند، ارتباطش با جهان هستی قطع می شود، فقط خودش و نیازش برایش اهمیت دارد. همه این موارد درست است. اما این بار از این زوایه به یک معتاد نزدیک شدیم که آیا معتاد دوست دارد مواد مخدر مصرف کند؟ آیا با رضایت کامل این اتفاق می افتد؟ یا اینکه آن هم دچار یک بیماری است و بیماری باعث مصرف بیشتر معتاد می شود. این روزها ما همه جا میبینیم که از فرد معتاد به عنوان یک بیمار یاد می شود اما در حد شعار باقی مانده است هنوز بیماری اعتیاد جنبه های مختلفش برای مردم جامعه باز نشده و واضح نیست که مردم با آن به درستی آشنا شوند.
در این فیلم تلاش کردم این شک و دودلی شخصیت اصلی داستان را که مدام بر سر دو راهی است که مواد مخدر را مصرف کندیا نکند را به نمایش بگذارم. مدام علاقمند است که دست از مصرف مواد مخدر بردارد اما یک وسوسه کوچک دوباره او را سر جای اول برمیگرداند این دو دلی رادر جای جای فیلم می توان مشاهده کرد به عنوان نمونه این که سکه را بفروشد یا نفروشد. این دو دولی ها را می بینیم ، من همیشه دلم میخواست به این وجه معتاد توجه کنم که کسی که معتاد است از خلایی رنج میبرد و اطرافیان نمیخواهند او را باور کنند. اعتیاد یک بیماری است که علائم ظاهری ندارد. اگر هر عضو بدن انسان دچار عارضه بشود علائمی دارد که به سرعت به سراغ درمان آن می رود اما هر فردی که دچار بیماری اعتیاد است در ابتدا هیچ علائم ظاهری ندارد که اطرافیان متوجه شوند که فرد دچار بیماری اعتیاد شده است. فرد معتاد از درون رنج میبرد. متاسفانه دید جامعه نسبت به معتاد و اعتیاد دید سنتی و قدیمی است و من احساس کردم نیاز است شناخت جدیدی به جامعه و خانواده درباره اعتیاد ارائه شود. فرد معتاد انسان سالمی نیست که بگوید خب من تا الان چهل ساله هستم و سالم بودم از فردا اعتیاد را شروع میکنم.
به اعتقاد من برای اعتیاد نمی توان گفت فرد انتخاب کرده است. مثل بیماری است از جمله بیماریهای هورمونی یا ترانس و است. ما متاسفانه نگاه غلطی به فرد معتاد داریم و او را نمیپذیریم درحالی که فرد معتاد کار خودخواستهای را انجام نمیدهد این افراد از بیماری رنج می برد افراد معتاد هم انسان هستند.
این نگاه برای من اهمیت داشت این که هیچکس در کره زمین وجود ندارد که خودخواسته بخواهد فرد بدی باشد و خودش یا خانواده اش رانابود کند یا زن و فرزندانش را ترد کند . قطعاً مشکلاتی وجود دارد که باعث میشود فرد معتاد شود.
در زندگی «فرزین» ما مشکلات او را شاهد نیستیم واین که با چه پیش زمینهای رو به اعتیاد آورده است تنها به درونیات این فرد اشاره شده است.
به عقیده من نیازی نبود که بخواهیم به آنچه که باعث شد «فرزین» دچار اعتیاد شود اشاره کنیم. عواملی که باعث این وضعیت فرزین می شود تنها بیماری روحی ، روانی است . بیماری از جنس نقدهای اخلاقی که ما داریم. مثل حسادت،غرور،خودخواهی و... جنس این بیماری از آن است. ما نمی دانیم چگونه مبتلا به بیماری حسادت می شویم یا چرا نفرت داریم یا چرا نمی توانیم دوستی را در زندگی پررنگ کنیم که جای نفرت را بگیرد. بیماری است که نشات گرفته از یک خلاء روحی است. بحث مفصلی است که چگونه شروع می شود و چه اتفاقی رخ می دهد تا یک فرد دچار اعتیاد می شود که در این مجال نمی گنجد . کاملاً به خانواده و شرایط تربیت در خانواده بازمیگردد. من اصلا ً نیاز ندیدم که به شرایطی که باعث بیماری فرزین شد اشاره داشته باشم. من برشی از زندگی یک فرد معتاد را انتخاب کردم. معتادی را نشان دادم که در شرایط دوگانه ای درزندگی قرار گرفته است. او دوست ندارد مواد مصرف کند اما نمی تواند. حاضر است در بیابان خودش را به کشتن بدهد اما مصرف نکند که در آنجا با دیدن فیلم وسوسه می شود که در بیابان به دنبال بسته موادش پیدا کند. فرزین به چیزی نیاز ندارد جز اینکه به او به چشم یک بیمار نگاه کنند مثل بقیه بیمارها مثل افرادی که سرطان دارند واز آن ها به درستی مراقبت می کنند. فرزین مثل همه بیمارهای دیگر نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد و نیاز به محبت دارد و نباید دور او را خالی کرد. روح مادر در بیابان دستی به سر او می کشد و انرژی می گیرد و انگیزه ای برای ترک اعتیادش می شود. کل حرف در این فیلم این است که همه ما نیاز به محبت داریم .
در فیلم از درشت نمایی آسیب هایی که در اطراف یک معتاد شکل میگیرد، پرهیز کردید.
آسیبهایی که یک معتاد به جامعه و اطرافش می زند را همه افراد مطلع هستند و برایم این امر مهم بود که به سمت مسیری برویم که از آن هیچ اطلاعاتی نداریم و جامعه شناخت کمی از آن دارد را نشان دهیم. همان شخصیت دوگانهای که بر سر دوراهی است و مدام در حال تصمیم گرفتن است و هرشب برای رفتار فردای خود برنامه ریزی میکند. هرلحظه برای رفتار یک ساعت بعد تصمیم میگیرد. نمی تواند انجام بدهد. دلش میخواهد مواد مخدر مصرف نکند اما نمیتواند این کار را انجام ندهد.
برای نزدیک شدن مخاطب به درونیات «فرزین» چرا بیابان را انتخاب کردید؟
تنهاییای که فرزین در بیابان تجربه میکند به نزدیک شدن مخاطب به شخصیت فرزین بیشتر کمک میکرد. فرزین در شهر و یا در کنار خانواده همان اندازه تنها بود که در بیابان تنها بود اما وقتی در بیابان قرار گرفت بیشتر با خودش خلوت می کند و نمود بیرونی بهتری برای مخاطب داشت. زخم زبان ها و نگاه های دیگران را نداشت و راحت تر می توانست به نتیجه برسد. او عاری از هر نگاه و قضاوتی در بیابان قرار می گیرد که به درستی به مخاطب معرفی شود. فرزین ارتباطش با محیطش قطع است فرزندش کنارش است اما او راحس نمی کند ،همسرش کنارش است اما او را درک نمی کند از نگاه فرزین (معتاد) بیابان و خانه تفاوتی ندارد. برای مخاطب این تنهایی بسیار موثر است و به خوبی می تواند تنهایی فرزین را حس کند.
فیلم با هدف تاثیرگذاری بر مخاطب ساخته شد
چقدر این فیلم می تواند بر مخاطب تاثیرگذار باشد؟
من مطمئنم این فیلم تاثیرگذار خواهد بود. هدف ما تاثیر بر مخاطب بود. روزی هم که شروع به کار کردیم به آقای دلاویز سرمایه گذار و تهیه کننده گفتیم که این فیلم ممکن است برگردان مالی کمی برای شما داشته باشد اما نیت ما این است که قصد داریم تاثیرگذار باشیم. ایشان هم صادقانه قبول کردند. حس ما این بود که قرار است یک کارانجام دهیم که تاثیرگذار بر مخاطب باشد. دوستان و همکاران با شرایط ویژهای حاضر شدند کار کنند.
همکاران شما تخفیف های خاصی برای حضور در پروژه لحاظ کردند؟
من در خواب هم نمیدیدم که بتوانیم آقای عبدالله اسکندری را در تیم داشته باشیم اما وقتی با موضوع آشنا شدند به ما بسیار لطف کردند ایشان حضورشان هم به ما دلگرمی داد و هم راهنمایی میکردند. خیلی خالصانه وصادقانه به خاطر موضوع با ما همکاری کردند.
بزرگترین ویژگی فیلم ارتباط درست با مخاطب است
فکر می کنید با توجه به موضوع مهم اعتیاد که در فیلم مطرح شده، این فیلم بتواند مخاطب را به درستی با خود همراه کند؟
بزرگترین ویژگی فیلم همین است . من مطئنم فیلم می تواند تماشاچی را با خود همراه کند. حس می کنم تماشاچی درد فرزین را حس می کند و نگرانش می شودو دلش می خواهد یک اتفاق خوب برای او رخ دهد. در اکران هایی که داشتیم دیدم که موضوع مخاطب را به درستی درگیر می کند و فکر می کنم درگیری مخاطب با این موضوع بسیار مهم است و امیدوارم بتواند تاثیرگذار باشد. دیدن فیلم برای خانواده ها از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا فیلم به این نیت ساخته شد که خانواده ها ببینند و به افرادی که از بیماری اعتیاد رنج می برند بتوانند کمک کنند. ما همیشه معتاد را ترد کردیم و گفتیم به درد نخوی، اراده نداری، انگلی و بیاد از خانه بیرون بروی و اما واقعا این نیست باید اززاویه دیگری به معتاد نگاه کنیم . او این کار را نمی کند که عیش اش تکمیل شود او یک بیماری دارد که ناچار است استفاده کند. ما به عنوان بیماری فرد معتاد را نمی پذیریم این شناخت ها باید در جامعه بیشتر شود و با آن آشنا شوند که بتوانند به خانواده ای که فرد معتاد دارد کمک کنند.
چرا فیلمی که به مسئله مهمی چون اعتیاد می پردازد تبلیغات محیطی کمی دارد؟
دوستان در شرکت پخش انجام می دهند . تبلیغات تلویزیون انجام می شود اما در تبلیغات محیطی هم بایددقت نظر شود و امیدوار بودم با توجه به موضوع فراگیری که در فیلم مطرح می شود تبلیغات بهتری برای آن در نظر گرفته شود.
شما در جشنواره سی و سوم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شدید.
من برای گرفتن سیمرغ کار نکردم اما از گرفتن آن خوشحال شدم و از این فرصت استفاده می کنم به دوستانم که در این بخش کاندید شده بودند آقایان یاری، تنابنده،حسینی و صفری خسته نباشید می گویم.
احساس کردم بیشتر مایل بودید برای ساخت فیلم «لامپ صد » سیمرغ دریافت کنید تا بازی.
نه واقعا فرقی نمیکرد. من «لامپ 100» را با حس دیگری ساختم امیدوارم بتواند تاثیرگذار باشد واقعا من و همه عوامل فیلم به سیمرغ گرفتن فکر نکردیم تنها به این موضوع توجه داشتیم که بتوانیم اثری بسازیم که روی مخاطب تاثیر درست بگذارد .
یک شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]
صفحات پیشنهادی
باید با ساخت آثاری مثل «حانیه» مخاطب را به سمت دیدن سریالهای ایرانی راهنمایی کنیم/ این اثر با مخاطبان ارتباط
علی مهام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران باید با ساخت آثاری مثل حانیه مخاطب را به سمت دیدن سریالهای ایرانی راهنمایی کنیم این اثر با مخاطبان ارتباط عمیقی پیدا کرده است ملودرامهای عاشقانه و قصه گویی سریالهای کرهای باعث جلب مخاطب شده پس باید با ساخت سریالهایی مثل حانیه ب- فیلمی که با مخاطب راحت ارتباط برقرار می کند
فیلمی که با مخاطب راحت ارتباط برقرار می کند تهران - ایرنا - تهیه کننده فیلم سینمایی مجرد چهل ساله معتقد است این فیلم روایتی سالم و راحتی دارد و به خوبی با مخاطبانش ارتباط برقرار می کند به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا سینماهای کشور آرام آرام مهیای شروع مهمترین رویداد سینمایی کشواکران فیلم سینمایی «لامپ صد» از روز جمعه
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹ ۴۴ اکران فیلم سینمایی لامپ صد به کارگردانی سعید آقاخانی از 24 بهمن ماه آغاز میشود به گزارش ایسنا لامپ صد نوشتهی آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت میکند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانوادهاش را در طول داستان دآغاز اکران «لامپ صد» از جمعه با صدای محسن چاووشی - اخبار ایران و جهان |
آغاز اکران لامپ صد از جمعه با صدای محسن چاووشی شناسهٔ خبر 2490848 یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹ ۳۳ هنر > سینمای ایران اکران فیلم سینمایی لامپ صد به کارگردانی سعید آقاخانی از 24 بهمن ماه آغاز میشود به گزارش خبرگزاری مهر لامپ صد نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین ببايد مخاطبان را در معرض کتاب قرار دهيم
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲ ۱۳ب ظ بايد مخاطبان را در معرض کتاب قرار دهيم مديرعامل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت نمايشگاه کتاب کودک و نوجوان کانون بايد پايهاي باشد که بتوانيم در سالهاي آينده اين نمايشگاه تخصصي را به عنوان برند و يک رويداد مهم در کشور تلقي کنيم به گزارش خبرگزاري«ایران برگر» و «رخ دیوانه» پرمخاطب های سه روز اول پردیس ملت - اخبار ایران و جهان |
در قالب جشنواره فیلم فجر ایران برگر و رخ دیوانه پرمخاطب های سه روز اول پردیس ملت شناسهٔ خبر 2487558 چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹ ۳۸ هنر > سینمای ایران فیلم های سینمایی ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی در طول سه روز گذشتوظیفه دارم فیلمی شاد به مخاطب هدیه دهم
یدالله صمدی وظیفه دارم فیلمی شاد به مخاطب هدیه دهم خبرگزاری پانا یدالله صمدی کارگردان فیلم ˝پدرآن دیگری˝ گفت در مقابل مردم سر تعظیم فرود می آورم و فیلمی میسازم که به آنها شادی ونشاط هدیه دهد ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت 11 23 به گزارش سرویس فرهنگی پانا مراسم معرفی فیلم "پصادق الحسینی خطاط عراقی عنوان کرد مردم عراق توجه زیادی به خوشنویسی دارند/جنگ صدام علیه ایران ارتباطی به علاقه
صادق الحسینی خطاط عراقی عنوان کردمردم عراق توجه زیادی به خوشنویسی دارند جنگ صدام علیه ایران ارتباطی به علاقه ملتها نداردخطاط مشهور عراقی گفت عراقیها اگر خودشان در کار هنر نباشد اما در خانهشان تابلوهای خط دارد حتی اگر این تابلوها گران هم باشد آن را خریداری میکنند به گزارشمهدی مرتضایی در گفتگو با فارس: حرفهایی تازه برای گفتن داریم/موسیقی ایرانی باید برای مخاطب شنیدنیتر شود
مهدی مرتضایی در گفتگو با فارس حرفهایی تازه برای گفتن داریم موسیقی ایرانی باید برای مخاطب شنیدنیتر شودگروه موسیقی چکاو با شیوهای نو با قطعاتی تکنیکی در تنظیم توام با توجه به جنبه زیبایی شناختی و گیرایی اصل ملودی در بخش رقابتی سیامین جشنواره موسیقی فجر حاضر میشود خبرگزاریتودیع معارفه معاون ارزشیابی سازمان سینمایی برگزار شد ایوبی: ارتباط موثر با نسل جوان شاخص مدیریت احسانی/ سند ما
تودیع معارفه معاون ارزشیابی سازمان سینمایی برگزار شدایوبی ارتباط موثر با نسل جوان شاخص مدیریت احسانی سند مالکیت فیلم رونمایی شدرییس سازمان سینمایی گفت ارتباط موثر با نسل جوان از شاخصهای مدیریت محمد احسانی به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بود و امیدوارم حبیب ایلبايد همه توان خود را براي افزايش ضريب نفوذ مخاطب به كار گيريم
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰ ۵۵ق ظ بايد همه توان خود را براي افزايش ضريب نفوذ مخاطب به كار گيريم معاون امور مجلس و استان هاي سازمان صدا و سيما بر ايجاد تحول در عملكرد هاي رسانه ملي تأكيد كرد به گزارش خبرگزاري موج حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم در جمع مديران صدا و سيماي خراسان رضوي گفتحجتالله ایوبی: ارتباط موثر با نسل جوان از شاخصهای مدیریت «محمد احسانی» بود/ رونمایی از سند مالکیت فیلمها
برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون ارزشیابی سازمان سینمایی حجتالله ایوبی ارتباط موثر با نسل جوان از شاخصهای مدیریت محمد احسانی بود رونمایی از سند مالکیت فیلمها رییس سازمان سینمایی گفت ارتباط موثر با نسل جوان از شاخص های مدیریت محمد احسانی به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سارتباط انقلابایران باانقلاب آخرالزمان!
از انقلاب اسلامی ایران تا انقلاب جهانی موعود ارتباط انقلابایران باانقلاب آخرالزمان طبق روایات اسلامی ظهور حضرت مهدی عج از مسجد الحرام و در زمانه ای خواهد بود که ظلم و جور و فساد در سطح زمین گسترش یافته و بشر شاهد انواع بد اخلاقی ها و بد رفتاریها است به گزارش خبرنگارنیکی کریمی، محمدرضا فروتن و لیلا زارع به سینما آزادی میروند / استقبال مخاطبان از «شیفت شب»
نیکی کریمی محمدرضا فروتن و لیلا زارع به سینما آزادی میروند استقبال مخاطبان از شیفت شب فرهنگ > سینما - شیفت شب جدیدترین ساخته نیکی کریمی در شش سئانس نمایش در روز چهاردهم بهمن ماه در سینماهای مردمی مورد استقبال قرار گرفت به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین گروه قابلفیلم تلخ هم بسازم مخاطب می خندد/ تدوین مجدد فرم را به هم می ریزد - اخبار ایران و جهان |
مصطفی کیایی در نشست عصر یخبندان فیلم تلخ هم بسازم مخاطب می خندد تدوین مجدد فرم را به هم می ریزد شناسهٔ خبر 2487855 چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱ ۰۳ هنر > سینمای ایران کارگردان عصر یخبندان در نشست رسانه ای این فیلم سینمایی با اشاره به اینکه حتی زمانی هم که فیلم تلخ می سازدحدیث میرامینی : خوشحالم که مخاطبان نقشم را باور کردند
حدیث میرامینی خوشحالم که مخاطبان نقشم را باور کردند حدیث میرامینی کاراکتر مهرنوش را در مجموعهی همه چیز آنجاست به عنوان نمایندهی دسته وسیعی از جوانان در کشورمان عنوان کرد که در عین حال که ساده جسور و بلندپرواز است ممکن است بعضیها را هم کلافه کند حدیث میرامینی کار کردن بحضور 90 هزار مخاطب در سينماهاي مردمي جشنواره فيلم فجر
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴ ۹ب ظ حضور 90 هزار مخاطب در سينماهاي مردمي جشنواره فيلم فجر حدود نود هزار نفر در پنج روز اول جشنواره فيلم فجر به تماشاي فيلم در سينماهاي مردمي نشستند به گزارش خبرگزاري موج محمد رضا فرجي مدير امور سينماهاي جشنواره فجر سي و سوم درباره ميزان استقبال مردم از فيلم-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها