تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذيره نويسي صندوق ETF تجارت شاخصي کاردان در بورس تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۲۰ب.ظ)
پذيره نويسي صندوق ETF تجارت شاخصي کاردان در بورس تهران صندوق سرمايه‎گذاري قابل معامله تجارت شاخصي کاردان، مورخ 27 بهمن سالجاري از طريق بورس اوراق بهادار تهران مورد پذيره نويسي قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، صندوق سرمايه گذاري تجارت شاخصي کاردان در نظر دارد واحدهاي سرمايه گذاري صندوق مذکور را بر اساس مجوز شماره 301937 /130 مورخ 93.11.19 سازمان بورس و اوراق بهادار، از طريق بازار بورس اوراق بهادار تهران پذيره نويسي نمايد.
همچنين صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و براساس مقررات، اساسنامه و اميدنامه خود فعاليت خواهد کرد.
بنابراين مؤسسين صندوق، شرکت تأمين سرمايه کاردان با شناسه ملي 14003835315 و شرکت بانک تجارت با شناسه ملي 10100834460 است. مدير صندوق، شرکت تأمين سرمايه کاردان و متولي صندوق، شرکت سرمايه گذاري آرمان آتي با شناسه ملي 10320484352 مي باشد. بازارگردان صندوق، شرکت تأمين سرمايه لوتوس پارسيان با شناسه ملي10320699470 است.
اين گزارش هدف از تشکيل صندوق را جمع آوري سرمايه از سرمايه ­گذاران و اختصاص آنها به خريد انواع اوراق بهادار به منظور کاهش ريسک سرمايه­ گذاري، بهره گيري از صرفه جويي هاي ناشي از مقياس و تأمين منافع براي سرمايه گذاران اعلام کرده است.
موضوع فعاليت صندوق، سرمايه­ گذاري در اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده ها و گواهي هاي سپرده بانکي، سهام پذيرفته شده در بورس تهران و فرابورس ايران است و خصوصيات دارايي هاي موضوع سرمايه گذاري و حد نصاب سرمايه گذاري در هر يک از آنها در اميدنامه ذکر شده است.
همچنين هر يک از دارندگان واحدهاي سرمايه­ گذاري به نسبت به تعداد واحدهاي سرمايه­ گذاري خود، در خالص دارايي‌هاي صندوق سهيم‌اند، اما؛ حق تصميم‌گيري در مورد دارايي هاي صندوق در چارچوب اساسنامه آن منحصراً از اختيارات مدير صندوق است. دارندگان واحدهاي سرمايه­ گذاري عادي در هر زمان مي‌تواند مطابق مفاد مقررات اقدام به فروش واحدهاي تحت تملک خود نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن