تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده رايگان از مترو با کارت شهروندي بانک شهر تا پايان بهمن تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۳ب.ظ)
استفاده رايگان از مترو با کارت شهروندي بانک شهر تا پايان بهمن تمديد شد استفاده از متروي تهران با کارت شهروندي بانک شهر که همزمان با ايام دهه فجر رايگان اعلام شده بود، به دليل استقبال گسترده شهروندان تا پايان بهمن تمديد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کارت شهروندي اين بانک در فاز نخست، قابليت بهره‌برداري در متروي تهران را دارد که استفاده از آن همزمان با فرارسيدن ايام دهه فجر، در اين فضا رايگان اعلام شده بود.
بر اين اساس و با توجه به استقبال گسترده شهروندان، استفاده رايگان از راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، با بهره‌مندي از اين کارت، تا پايان بهمن ماه تمديد شد.
با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده بين بانک شهر و شهرداري تهران، مراحل مقدماتي پذيرش کارت شهروندي به عنوان کارت‌بليت تهران، در فضاي حمل و نقل شهري مهيا شده است و در آينده نزديک، کيف پول الکترونيکي اين کارت (CityPay) نيز مورد پذيرش قرار خواهد گرفت.
همچنين با پيش‌بيني انجام شده، اين کارت‌ها در آينده نزديک در حوزه حمل و نقل شهري مانند مترو، اتوبوس، اتوبوس‌هاي تندرو BRT، پارکومترها، پارکينگ‌هاي طبقاتي و... شهر تهران و ساير کلانشهرهاي کشور قابل بهره‌برداري خواهد بود.
گفتني است که کارت شهروندي درواقع همان کارت‌بانکي ويژه بانک شهر بوده که قابليت‌هاي بيشتري نيز بر روي آن قابل‌ارائه است و شهروندان مي‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر اين کارت را دريافت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن