تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانداربوشهر:اصحاب قلم راه مقابله باانحرافات فكري را به‌جامعه بياموزند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استانداربوشهر:اصحاب قلم راه مقابله باانحرافات فكري را به‌جامعه بياموزند
داخلي. فرهنگي. همايش. اهل قلم.

استاندار بوشهر گفت: اصحاب قلم، راه مقابله با انحرافات فكري را به نسل جوان جامعه بياموزند.

علي افراشته شنبه در چهارمين گردهمايي معرفي فرهنگيان اهل قلم استان بوشهر افزود: اهل قلم به عنوان رهبران جامعه به شمار مي‌روند كه نقشي بي بديل در هدايت و توسعه جامعه دارند.

وي با اشاره به اهميت قلم كه در قرآن نيز آمده اشاره‌كرد: با توجه به قداست قلم بهتر است كه قلم در مسير حق و خدا سير كند و انسانها را در اين مسير هدايت كند.

افراشته اظهارداشت: برغم اينكه وظيفه نويسندگان ايجاد اميد و نشاط در جامعه است اما چقدر امروز نويسندگان ما به اين وظيفه عمل مي‌كنند.

وي بيان كرد: امروز برخي از رسانه‌ها را كه برگ مي‌زنيم نه تنهاهيچ اميدي به وجود نمي‌آورند بلكه خدمات دولتمردان را نيز زيرسوال مي‌برند و باعث ايجاد شك و شبهه در جامعه نيز مي‌شوند.

افراشته از همه فرهنگيان اهل قلم خواست تا با شناسايي نيازهاي استان مسوولان را در مسير تحقق اهداف چشم‌انداز توسعه استان بوشهر كمك و ياري رسانند.

رييس سازمان آموزش وپرورش استان بوشهر نيز گفت: هرچند آثار گرانقدر نويسندگان بزرگ براي نجات بشريت است اما مشكلات بشر همچنان باقي است.

محمد حاجي زاده توجه به نقد را درجامعه ضروري خواند وافزود: برنامه‌هاي غني اسلامي را در جامعه عملياتي نكرديم و اهل قلم نيز بايد براي حاكم شدن تقوا در جامعه تلاش كنند.

مجري طرح معرفي فرهنگيان اهل قلم نيز گفت: اين طرح به مدت چهارسال است كه با نظارت سازمان آموزش وپرورش در استان بوشهر اجرا مي‌شود.

سيد جعفر حميدي افزود: هدف از اجراي اين طرح تجليل و تقدير از معلمان فرهيخته‌اي كه گامهاي موثري در راه تعليم و تربيت دانش آموزان و افزودن غناي فرهنگي و اعتبار و اشتهار علمي، ادبي و فرهنگي استان بوشهر برداشته‌اند، مي‌باشد.

وي گفت:امسال در فراخواني كه براي شركت دراين طرح انجام شد تعداد ‪۳۳‬ اثر به دبيرخانه اين طرح ارسال كه از اين تعداد هشت طرح به عنوان طرح برتر معرفي شدند.ك/‪۲‬
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن