تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سیدرضا اکرمی به خبر عزلش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واکنش سیدرضا اکرمی به خبر عزلش
واکنش سیدرضا اکرمی به خبر عزلش امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت به رئیس جمهور کمال احترام را قائل هستم گفت: هیچ گاه نگفته ام که منصب دولتی دارم. کوشش می‌کنم "مشی من" اعتدالی باشد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت الاسلام سید رضا اکرمی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر برکناری اش از دولت به نسیم گفت: یک طلبه هستم و کارم خواندن،‌نوشتن و گفتن است و در هر سنگری که باشم چه مجلس و چه ریاست جمهوری به عنوان خادم انجام وظیفه می کنم و کوشش می کنم مشی من اعتدال باشد.

وی افزود: عنوان و پست برای من نه امتیاز آور است و نبودش عیب نیست بعضی از مطالب را رسانه ها می نویسند و بنده هیچگاه نگفته ام که سمت دولتی دارم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: بنده ۵ دوره نماینده مجلس و در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بودم و در حال حاضر به عنوان امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری و رئیس شورای فرهنگی مشغول به خدمت هستم و هیچ مشکلی در انجام وظیفه ندارم.

وی در پایان با بیان اینکه نسبت به رئیس جمهور کمال احترام را قائل هستم،‌خاطرنشان کرد: ۵۳ است که در کنار حسن روحانی به عنوان یک برادر و دوست هستم و هیچ مشکلی با دولت ندارم.




93/11/20 - 18:34 - 2015-2-9 18:34:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن