تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«احتمال باران اسيدي» و «خداحافظي طولاني» مهمان روز پنجم محفل سينما انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۵۸ق.ظ)
«احتمال باران اسيدي» و «خداحافظي طولاني» مهمان روز پنجم محفل سينما انقلاب در پنجمين روز هم انديشي سينما انقلاب فيلم‌هاي «احتمال باران اسيدي» و «خداحافظي طولاني» پخش شده و با حضور کارشناسان تحليل مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، در پنجمين روز هم انديشي سينما انقلاب فيلم‌هاي «احتمال باران اسيدي» و «خداحافظي طولاني» پخش شده و با حضور کارشناسان تحليل مي شوند.
ابوالفضل باقري دبير اجرايي هم انديشي اعلام کرد: نخستين برنامه روز پنجم هم انديشي نمايش فيلم «احتمال باران اسيدي» به کارگرداني بهتاش صناعي ها است که از ساعت 14 شروع شده و تا حدود ساعت 16 ادامه دارد، سپس حلقه هاي نقد و بررسي اين فيلم با حضور انديشمندان به مدت حدودي يک ساعت تشکيل خواهند شد.
وي ادامه داد: ساعت 17 از سخنراني حجت الاسلام مبلغي با موضوع «فقه و سينما» بهره خواهيم برد که تا زمان اذان مغرب ادامه خواهد داشت.
دبير اجرايي چهارمين هم انديشي بيان کرد: ساعت 18 و سي دقيقه دومين فيلم امروز با عنوان «خدا حافظي طولان» به کارگرداني فرزاد موتمن نمايش داده مي شود و سپس محافل نقد اين فيلم به مدت 45 دقيقه تشکيل خواهند شد.
باقري گفت: بر مبناي هدف برگزاري اين هم انديشي ها که بررسي نسبت ميان علوم انساني و سينما است، ما نسبت به برگزاري حلقه هاي نقد بررسي فيلم ها توجه زيادي داشته و در واقع محور فعاليت هايمان مي باشد، امسال نيز حلقه هاي متعددي روزانه با حضور انديشمندان و صاحب نظران علوم انساني تشکيل مي شود، که تاکنون حلقه‌هاي ادبيات، اديان و حلقه دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشکده صدا و سيما پر رونق تر بوده اند.
وي ادامه داد: سومين و آخرين فيلم امروز «دريا و ماهي پرنده» به کارگرداني مهرداد غفار زاده مي باشد که از حدود ساعت 21 به نمايش در خواهد آمد.
باقري بيان کرد: ديروز بويژه در سانس دوم با مشکل کمبود صندلي روبرو شديم و هم اکنون نيز هيچ امکاني براي افزايش ظرفيت سالن يا تغيير محل نمايش فيلم ها نداريم، بنابراين از افرادي که کارت جشنواره يا بليط هاي يک روزه دارند در خواست مي شود به موقع در محل حضور يابند و متاسفانه امکان پذيرايي از ساير علاقه مندان مقدور نيست.
لازم به يادآوري است؛ ورود به برنامه‌هاي سينما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنري برگزار مي شوند، نياز به تحويل بليط هاي از قبل تهيه شده و عضويت در حلقه هاي تخصصي مجموعه دارد، بنابراين امکان حضور بدون هماهنگي قبلي در برنامه ها وجود ندارد، علاقه مندان مي توانند با مراجعه به سايت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اوليه اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن