تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحيه شهامت و شجاعت شهيدان برخواسته از ايمان واقعي به خدا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۲ب.ظ)
روحيه شهامت و شجاعت شهيدان برخواسته از ايمان واقعي به خدا است رييس کميسيون امنيت ملي کشور در ديدار با خانواده شهيد سرگرد "رحمان فتح الهي" در شهرستان بروجرد با اشاره به رشادت و شجاعت شهداء در برقراري امنيت در جامعه و حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت: روحيه شهامت و شجاعت شهيدان برخواسته از ايمان واقعي به خدا است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر" علاالدين بروجردي " به همراه سرهنگ "دليري" فرمانده انتظامي بروجرد از خانواده شهيد "فتح الهي" ديدار و در اين مراسم اظهار كرد: بدون شك امنيت و اقتدار امروز كشور مديون خون شهداست و همگان بايد به تكليف خود در عمل به آرمان شهيدان عمل كنند.
وي روحيه شهامت و شجاعت شهيدان برخواسته از ايمان واقعي به خدا است و افزود: شهيدان در راه عهدي که با خداوند بسته‌اند از تمام هستي خويش گذشتند و با اين معامله براي هميشه جاودان شدند.
در ادامه اين ديدار سرهنگ"دليري" فرمانده انتظامي بروجرد خطاب به خانواده شهيد "فتح الهي" گفت : شما خانواده هاي شهداء نزد خداوند اجر و قرب مخصوصي داريد و اميد است با شفاعت شهيدتان همراه با شهداي کربلا، شهداي صدر اسلام و انقلاب اسلامي محشور شويد.
اين مقام انتظامي اظهار داشت:امنيت و آسايش جامعه مرهون رشادت شهداء و صبوري خانواده شهيدان است و همه ما بايد از شهيدان والا مقام الگو و سرمشق گرفته و دنباله رو آنان باشيم.
فرمانده انتظامي بروجرد اظهار داشت: شهيد"فتح الهي" با ايثار و فداکاري مثال زدني خود شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور و مردم تا پاي جان خود ايستادگي کرد و دراين راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشيد تا پرچم امنيت در کشور پر افتخار ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند.
"دليري" تصريح كرد: ما براي هميشه مديون خون پاک شهداي پر افتخار انقلاب اسلامي هستيم و اميدواريم با حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني، ادامه دهنده راهشان باشيم .
گفتني است، در پايان اين ديدار با اهداء لوح تقدير و هدايايي از خانواده اين شهيد والا مقام تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن