تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815059970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم قدرداني از عوامل سريال برابر با اصل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۳۳ب.ظ)
مراسم قدرداني از عوامل سريال برابر با اصل با حضور تعدادي از مديران شبکه يک سيما، معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رييس کانون سردفتران و دفترياران، از بازيگران و عوامل سريال برابر با اصل قدرداني شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جلال الدين دري نويسنده و کارگردان اين اثر در اين مراسم از مديران شبکه يک به خاطر همکاري براي توليد اين اثر هنري و همچنين حمايت‌هاي قوه قضاييه و کانون سردفتران و دفتر ياران تشکر و قدرداني کرد.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم در اين مراسم گفت: اين سريال کوشيد نگاه مردم را به شغل سردفتري و امور ثبتي تغيير دهد. محمد مهدي انجم شعاع افزود در اين مجموعه تلاش شده بيشتر به جنبه‌هاي آموزشي مسائل ثبتي و حقوقي اشاره شود و اندکي از مشکلات سردفتران را به مردم نشان بدهيم.
در اين مراسم مدير گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني شبکه يک سيما هم تصريح کرد: اين نخستين همکاري شبکه يک سيما با کانون سردفتران و دفتر ياران در توليد يک مجموعه تلويزيوني و براي تلويزيون تجربه مقتنمي بود.
رحمان سيفي آزاد همچنين گفت: رسانه ملي براي توليد سريال‌هايي که موجب مي‌شود مردم با حق و حقوق خودشان مخصوصاً در مورد مسائل ثبت اسناد آشنا بشوند و موجبات امنيت و آرامش هموطنان را فراهم سازد، اعلام آمادگي مي‌کند. او ادامه داد: اين گروه با حداقل امکانات سعي کردد مجموعه اي درخور و شايسته اي ارائه بدهند و الحمدالله در بازخوردهايي که از مخاطبان داشتيم، سريال برابر با اصل مورد توجه بينندگان قرار گرفته است.
در اين مراسم از حسن جوهرچي، سياوش تهمورث، سولماز حصاري و حديثه تهراني بازيگران سريال برابر با اصل و کارگردان و ساير عوامل توليد اين سريال تجليل و قدرداني شد. سريال برابر با اصل به نويسندگي و کارگرداني جلال‌الدين دري با موضوع آشنايي بيشتر مردم با موضوعات حقوقي ثبت و اسناد درگروه مجموعه‌هاي تلويزيوني شبکه يک سيما و با مشارکت کانون سردفتران و دفتر ياران در 14 قسمت توليد و از اين شبکه به روي آنتن رفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن