تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشخصات تبلت هاي جديد سامسونگ منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
مشخصات تبلت هاي جديد سامسونگ منتشر شد تبلت‌هاي Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus به زودي وارد بازار مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، روز گذشته سامسونگ از تبلت‌هاي جديد خود که نام‌هاي تجاري Galaxy Tab A ،Tab و Tab J را بر روي آن‌ها نهاده است رونمايي کرد.
تبلت‌هاي Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus به زودي وارد بازار خواهند شد. تبلت‌هاي عنوان شده داراي نمايشگرهاي 8 اينچي و 9.7 اينچي هستند و البته هيچ کدام از قابليت LTE پشتيباني نمي‌کنند.
به احتمال بسيار زياد A Plus با قابليت کاربردي و ويژه S Pen عرضه خواهد شد؛ اما در کنار آن ساير ويژگي‌هاي اين تبلت در بالاترين حالت نخواهد بود.
اين دو محصول هرکدام با رزولوشن 1024×768 پيکسل عرضه مي‌شوند. از ديگر قابليت‌هاي اين محصول مي‌توان پردازنده اسنپدراگون 410، دوربين 5 مگاپيکسلي در عقب و 2 مگاپيکسلي در جلو، 16 گيگ حافظه داخلي و ضخامت 7.4 ميلي‌متري اشاره کرد.
Tab A با رم 1.5 گيگابايتي عرضه شده و نسخه Plus داراي رمي 2 گيگابايتي است (البته تفاوت ديگر نسخه Plus وجود قلم مفيد و کاربردي S Pen است). نسخه 8 اينچي تبلت‌هاي سري A داراي يک باتري 4 هزار ميلي آمپري هستند و نسخه 9.7 اينچي با يک باتري قدرتمند 6 هزار ميلي آمپري عرضه مي‌شوند.
با توجه به وضوح متوسط و قابليت‌هاي عادي اين تبلت‌ها، انتظار مي‌رود که Galaxy Tab A و Tab A Plus با قيمت مناسبي به بازار عرضه شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن