تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804497299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت سینما طی سال های گدشته سینما را عصبانی کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا:

مدیریت سینما طی سال های گدشته سینما را عصبانی کرده است

حسین پاکدل: مدیریت سینما طی سال های گدشته سینما را عصبانی کرده است

1393-11-19, 00:10
سینما ابزار قدرتمندی برای بهبود اجتماع است. اما مدیریت سینما طی سال های گدشته سینما را عصبانی کرده و از پتانسیل های آن استفاده نکرده است.
نشست خبریر فیلم «آزادی مشروط» با حضور رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان، محمد کارت، حسی پاکدل، حسین مهکام، مقصود جباری، مسعود سلامی و بهمن اردلان  شب گذشته 18 بهمن  در برج میلاد تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسین مهکام (کارگردان) در خصوص اولین فیلم سینمایی خود و چرایی کارگردانی  فیلم‌نامه «آزادی مشروط» گفت: من برای فیلم نامه های پیشین کمتر از این فیل نامه زحمت نکشیدم. زمانی که حرف دریافت پروانه ساخت برای اولین فیلمم شد در میان طرح ها و فیلم نامه های موجود توافق جمعی روی ساخت این فیلم نامه بود. من این فیلم نامه را چند سال قبل نوشته بودم و برای شروع بازنویسی روی آن انجام دادم. او راجع به حضور محمد کارت در نقش عاصف گفت: من دوست داشتم که این نقش افغانی بدون لهجه باشد و او من را قانع کرد که باید نقش لهجه داشته باد و ظرف 48 ساعت بعد از صحبت با هم با یک لهجه کامل حاضر شذ و من تردید را کنار گذاشتم و او نقش را با لهجه بازی کرد. خیلی خوشحالم از همکاری با همه عزیزان به خصوص آقای محمد کارت که کار لذت بخشی بود.  مهکام با اشاره به اینکه فیلم بازیگردان نداشت ادامه داد: بازیگران فیلم به قدری حرفه ای بودند که من احساس نکردم خللی بین ما وجود داارد که نیاز به هدایت بازیگر باشد. قبل از فیلمبرداری با بازیگران بحث و گفتگو می‌کردیم و با قطعیت بازیگران جلوی دوربین قرار می گرفتند. رامبد جوان (بازیگر) در خصوص بازی در فیلم های جدی گفت: برنامه ریزی نکردم در ژانر خاصی بازی کنم. فیلم حسین مهکام فیلمی بود که دوست داشتم در آن بازی کنم. بازیگر حق دارد در هر ژانری بازی کند و امیدوارم در فیلم ترسناک هم بازی کنم. او ادامه داد: در طول مدت فیلم فضا بسیار صمیمی بود که باعث میشد هر روز با حال خوب سر صحنه بیاییم و همه چیزی محاسبه شده بود حسین پاکدل (بازیگر) با بیان این مطلب که این فیلم جز فیلم هایی هست که معظلات اجتماعی را به ما نشان می دهد افزود: سینما ابزار قدرتمندی برای بهبود اجتماع است. اما مدیریت سینما طی سال های گدشته سینما را عصبانی کرده و از پتانسیل های آن استفاده نکرده است. این موضوع معضل بسیاری از خانواده ها است. مقصود جباری (تهیه کننده) با اشاره به اینکه دغدغه های فرهنگی آقای باله نبود این فیلم هرگز ساخته نمی‌شد ادامه داد: قطعا دغدغه های فرهنگی نیاز ساخت عر اثری است. دلیل اصلی حضور یک تهیه کننده در یک پروژه سینمایی برقراری ارتباز بین عوامل است. قطعا باید با فیلم نام ارتباز بگیرد. بزرگترین دس آورد برای من در این پروژه این است که فیلم حاشیه های کمی داشته. او ادامه داد: اگر در فیلم فضای صمیمی ایجاد شده بود به دلیل کمال هم نشین بود که در ما اثر کرد. مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری) در مورد فشای فیلم «آزادی مشروط» گفت: من با آقای مهکام 13 سال همکاری داشته ام. فیلم می توانست بی رنگ تر ازچیزی که دیدیم ساخته شود اما سعی کردیم با کنتراست و نورهای طبیعی این کار را فیلمبرداری کنیم. عباس بلوندی (طراح صحن و لباس با بیان این مطلب که یک تعامل بین من و فیلمبردار و کارگردان برای رسیدن به یک هماهنگی وجود داشت ادامه داد: برای من که سال ها تجربه سینمای جنگ را داشتم این فیلم تجربه خوبی بود اصلی ترین ویژگی فیلم حضور دوستان حرفه ای سینما و کار در کنار این عزیزان بود و دوست داشتم در فیلم های اجتماعی خود را محک بزنم. محمد کارت (بازیگر) برای کسی که به بازیگری علاقه مند است حضور در چنین نقشی یک غنیمت است و من در 48 ساعتی که وقت داشتم سعی کردم همه تلاشم را برای این لهجه به کار بگیرم. خوشحالم که بعد از بی خود و بی جهت این فیلم را بازی کردم که به من مجال تامل داد. او دغدغه خود را بیشتر از مستند سازی بازیگری دانست و ادامه داد: یکی از دلایلی که فیلم مستند ساخم این بود که توانایی خود را بروز دهم. اگر بازیگری برایم یش بیاید برای من بسیار جذاب تر است.




1393-11-19, 00:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن