تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804842875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داستان اكران فيلم مجيدي پيچيده شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: داستان اكران فيلم مجيدي پيچيده شد
انتظار براي ديدن فيلم مجيد مجيدي در حال طولاني شدن است. زماني كه قرار شد فيلم «محمد(ص)» به جشنواره امسال برسد، اين نظر وجود داشت كه برگ برنده فجر سي‌و‌سوم همين فيلم خواهد بود.
نویسنده : محمدصادق عابديني 
انتظار براي ديدن فيلم مجيد مجيدي در حال طولاني شدن است. زماني كه قرار شد فيلم «محمد(ص)» به جشنواره امسال برسد، اين نظر وجود داشت كه برگ برنده فجر سي‌و‌سوم همين فيلم خواهد بود.
آخرين فيلم مجيد مجيدي، يكي از خاص‌ترين فيلم‌هايي است كه سينماي ايران در چند سال اخير به خود ديده است، فيلمي كه به‌رغم عظمت آن كمتر خبري از آن منتشر شد و سازندگان فيلم به جز چند تصوير از فيلم، هيچ عكس يا فيلمي را در اختيار رسانه‌ها قرار نمي‌دادند و اجازه فيلمبرداري يا عكسبرداري از پشت صحنه پروژه براي رسانه‌ها مقدور نبود.
امسال عليرضا رضاداد، دبير جشنواره فيلم فجر، مجيد مجيدي را به عنوان رئيس هيئت داوران انتخاب كرد و به همين دليل فيلم «محمد(ص)» نيز از ليست احتمالي فيلم‌هاي حاضر در بخش مسابقه جشنواره كنار رفت. انتخابي كه گفته مي‌شد به صورت هدفمند و براي قرار نگرفتن «محمد(ص)» در رقابت با ساير فيلم‌ها بود. دليل اين كار شأنيتي بود كه براي اين فيلم قائل شدند. اما اين وعده از همان زمان داده شد كه فيلم در يك سانس فوق‌العاده در جشنواره به نمايش درآيد. اين وعده همان چيزي بود كه سينما منتظر آن بود. خبر زماني تكميل شد كه اعلام شد فيلم «محمد(ص)» براي افتتاحيه جشنواره به نمايش درخواهد آمد و از اين رو محل اجراي افتتاحيه جشنواره كه به‌طور سنتي در تالار وحدت برگزار مي‌شد، به برج ميلاد تهران منتقل شد تا هم امكان بهتري براي نمايش فيلم وجود داشته باشد و هم فضاي باز‌تر برج ميلاد زمينه حضور افراد بيشتري را براي تماشاي فيلم مهيا كند. اما افتتاحيه بدون اكران فيلم مجيدي برگزار شد. دليل اكران نشدن فيلم «محمد(ص)» آماده نشدن فيلم اعلام شد اما از آن روز به بعد همه منتظرند تا وعده جديد سازمان سينمايي كه قرار را بر اكران فيلم در يكي از ايام دهه فجر گذاشته، محقق شود. يكي از روزهايي كه گفته مي‌شد امكان اكران فيلم مجيدي در آن زياد است روز جمعه بود، سانس آخر روز جمعه در برنامه برج ميلاد خالي بود و همه منتظر بودند كه فيلمي را كه مهم‌ترين پروژه آماده سينماست، به تماشا بنشينند. اما چند ساعت مانده به سانس آخر برج بود كه ايوبي طي مصاحبه‌اي اعلام كرد زمان اكران فيلم بعداً اظهار مي‌شود.
سازمان سينمايي هنوز هم روي حرف خود براي اكران فيلم در اين ايام ايستاده اما اين بار رئيس سازمان سينمايي حتي امكان اكران «محمد(ص)» را در برج ميلاد در هاله‌اي از ابهام برده و طبق شنيده‌ها چند سالن سينمايي را از جمله سينما آزادي به عنوان گزينه‌هاي احتمالي اكران معرفي كرده‌اند. با وجود اينكه جشنواره در انتظار ديده شدن اين فيلم در حال نزديك شدن به روزهاي پاياني خود است، احتمالاً اكران فيلم بعد از ايام جشنواره قوت گرفته است به نحوي كه يكي از روزهاي پنج‌شنبه يا جمعه اين هفته به عنوان گزينه محتمل اكران فيلم اعلام شده است. احتمالاً اين تاريخ بايد زمان قطعي اكران فيلم «محمد(ص)» باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن