تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802797325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیکی کریمی بازیگر خوش شانسی است !


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: نیکی کریمی بازیگر خوش شانسی است !

نیکی کریمی بازیگر خوش شانسی است !

در نشست نقد و بررسي «چهارشنبه 19 ارديبهشت» مطرح شد.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «چهارشنبه، 19 اردیبهشت» بعد از ظهر دیروز در کاخ جشنواره برگزار شد.این مراسم با حضور وحید جلیلوند (کارگردان)، محمدحسین لطیفی و علی جلیلوند (تهیه کنندگان)، نیکی کریمی، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، شاهرخ فروتنیان (بازیگران) و مرتضی پورصمدی (مدیر فیلمبرداری) حضور داشتند.
وحید جلیلوند در ابتدای مراسم گفت: فیلم سینمایی «چهارشنبه، 19 اردیبهشت»  محصول همه گروه بود. من در این اثر مؤلفهای بسیاری دیدم. تمام عوامل این فیلم بدون اغراق مؤلف بودند و از همه سپاسگزارم.
نیکی کریمی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد انوشیروان ارجمند گفت: من با ایشان بازی نکردم ولی وقتی برزو را روی پرده دیدم یاد ایشان افتادم. من هیچ وقت با ایشان هم بازی نبودم ولی یادش گرامی باد. وی ادامه داد: فیلمنامه خوب کم است و من قبلا هم گفته ام که دلم میخواهد با کارگردانهای فیلم اولی کار کنم. وقتی هم فیلمنامه «چهارشنبه، 19 اردیبهشت» را خواندم خیلی خوشم آمد. بخشی هم کارگردانی است و آن شور و شوقی که کارگردان میتواند داشته باشد و کارگردانی که میتواند پای کار بایستد که آقای جلیلوند این گونه بودند.
لطیفی نیز در این مراسم عنوان داشت: بار اصلی روی دوش علی جلیلوند بود و من خوشحالم بابت این همه دقت که در کار مشهود بود. معتقدم که هر سال باید تعدادی از کسانی که تجربه و آمادگی دارند، حق مسلمشان است که وارد عرصه سینما بشوند. روزها در گذر است و کسانی باید باشند که پرچم سینمای ایران را در دست داشته باشند. من سالهاست که وحید جلیلوند را میشناسم و دغدغههای او را میشناسم که دنبال منبر و بلندگویی بود که حرفهایش را با مردم بزند. پورصمدی نیز در سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم خراشی که این فیلم در ذهن مسئولین اجتماعی ایجاد کرد، آنها را وادار به پاسخگویی کند. فیلم به نظر من بیش از اندازه تکان دهنده بود.
ارجمند نیز در بخش دیگری از مراسم عنوان داشت: اصولا در سینما آدم بدشانسی هستم و باورم نمیشود این همه خوش اقبالی را که در کنار این اعتماد داشتهام. آرزویم این بود که ای کاش با پدرم فیلم «چهارشنبه؛ 19 اردیبهشت» را  تماشا میکردم. من 20 سال  برای بازی در  این  نقش صبر کردم و خوشحالم که امروز آرزویم بر آورده شده است.ایراد ندارد که نقشم کوتاه بود.
نیکی کریمی نیز اظهارداشت: من آدم خوشانسی هستم چرا که در 25 سال گذشته فیلمنامه های خوبی به من پشنهاد شده و در فیلمهای خوبی بازی کردم در کارنامه هنری ام چهار و پنج فیلم بد را هم داشتم و حالا که به  گذشته  نگاه میکنم بر این باورم برخی اشتباهاتی را در انتخاب فیلم هایم داشتم. و سعی دارم که دیگر این اشتباهات را تکرار کنم و از این به بعد تلاش میکنم بار دیگر در سینمای متفکر حضور داشته باشم چرا که به این نتیجه رسیدم هیچ چیز ارزش این را ندارد که در یک کار متوسط  حضور پیدا کنم با اینکه به خاطر سختگیری کارگردان گاهی بیش از  10 برداشت داشتیم اما از بازی در این کار لذت بردم. وی تصریح کرد: حضور در فیلم «چهارشنبه، 19 اردیبهشت» احتیاج به تمرکز بالایی داشت. کار راحتی نبود و آقای جلیلوند کارگردانی نیست که راحت بگیرد.
جلیلوند در ادامه نشست با بیان اینکه تلاش ما تصویر یک رئال اجتماعی بود، عنوان داشت: ما همزمان هم نقد آدمی داشتم و هم اینکه او را مورد ستایش قرار دادیم. کاراکتر اول فیلم با وجود اینکه  زندگی پیامبر گونهای ندارد اما فرد قابل ستایشی است. این فیلم تلاش کرد که بازنمایی واقعیت کند ضمن اینکه یک اثر سینمایی باشد.  بزرگان عرصه سینما میگویند که  معمولا  فیلم سازان کارهایی را می سازند که شباهتی به آن ندارد. در این فیلم من هم همین کار را کردم و با وجود اینکه شیفته جلال هستم اما زندگی مشابه او را ندارم.
همچنین آفرین عبیسی نیز در این مراسم عنوان غلاقه دارم با کارگردانهای کار اولی کار کنم تا تجربههای جدید را به دست آورم. وقتی فیلمنامه این کار را خواندم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم و بعد از مطالعه و در سن 63 سالگی موضوع جدیدی را تجربه کردم. وی ادامه داد: من نقش عمه را در این فیلم بازی نمیکنم چون او را در این فیلمنامه به نوعی  مقصر  میدانستم  اما بعد از صحبتهایی که  با کارگردان این کار داشتم راضی به بازی در این نقش شدم و حالا که فیلم را در کنار مخاطبان دیدم خوشحالم که این نقش را بازی کردم. در پایان این جلسه گفت: امیر آقایی روزی که به دفترم آمد، هرآنچه توانست کمکم کرد و گفت تمام تلاشم این است که بعد از دیدن این فیلم اگر هر کسی هر مقداری پول اضافه دارد، آن را به دیگران کمک کند.






1393/11/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن