تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819684837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت حامي انقلاب، مردم و حقيقت اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۳۱ب.ظ)
وزير کشور: دولت حامي انقلاب، مردم و حقيقت اسلام است وزير کشورگفت:همه بايد در داخل کشور به صورت منسجم و متحد و با در نظر گرفتن هدف، از دولت حمايت کنيم؛ چراکه اگر در داخل متحد بوده و به هدايت هاي رهبري گوش فرا دهيم؛ هيچ کشوري نمي تواند به ما آسيب برساند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، دکتر رحماني فضلي در همايش تجليل از گروه هاي تبليغي برتر کشور در سالن همايش دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم؛ باگراميداشت ايام دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامي در آن شرايط سخت و خاص که به وقوع پيوست؛ جزو معجزات بود و به همين دليل امام راحل(ره) آن را انفجار نور ناميد.
وي ابراز داشت: در نظرسنجي که يک گروه آمريکايي در سال 1356 انجام داد، مردم بر بقاء و دوام نظام شاهنشاهي نظر داده بودند؛ اما پس از يک سال رژيم پهلوي سقوط کرد و سال ها مبهوت بودند که چطور اين اتفاق افتاد و تحليل هاي بسياري را براي آن ارائه کردند.
وزير کشور ادامه داد: غربي ها پس از تحليل هاي متعدد، رفتارهاي خطاي بسياري همچون کودتا، جنگ، فشارهاي اقتصادي و تحريم انجام دادند که امروز نيز اين رفتارها ادامه داشته و به نتيجه اي نرسيده است.
در اين روزها بيعتمان را با رهبري تجديد کنيم

اين مقام مسئول با اشاره به الطاف خداوند متعال، هدايت رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم در مسير انقلاب، خاطرنشان ساخت: با يک مرور کلي بر اين وقايع مي توان دريافت که هرکدام از اين حوادث مي توانست يک ملت را از پاي درآورد؛ اما ما روز به روز در حوزه هاي گوناگون با اقتدار بالا در حال طي مسير بوده و بايد بيعتمان را با رهبري تجديد کرده و در عمل مصمم باشيم که اين کار رابه پيش ببريم.
رحماني فضلي با اشاره به زواياي پيروزي انقلاب اسلامي ايران، تصريح کرد: در آن روزها، تبليغات همانند امروز معنايي نداشت و تمام سيستم تبليغ متمرکز در دست نظام بود و حتي تلفن ها هم کنترل مي شد و هيچ کس فکر نمي کرد که پيام انقلاب بدون وسيله و تجهيزات به دست مردم برسد؛ اما اين پيام از سوي طلاب و روحانيون، سينه به سينه و چهره به چهره فراگير شد و توانست انقلاب اسلامي را به بار بنشاند.
وي با بيان اين مطلب که پيام انقلاب، پيامي الهي بود، افزود: محل نزول اين پيام، فطرت و سينه هاي پاک مومنين بوده و چون منطبق با شرايط اجتماعي روز بود، به راحتي توانست در کشور جاري و ساري شود.
امروز جنگ واقعي، جنگ ميان ارزش هاست

وزير کشور با بيان اين مطلب که جنگ واقعي، جنگ ميان ارزش هاست، گفت: جنگ هاي فرعي و کوچک شايد به دليل منافع و مصالح کشورها رخ دهد؛ اما جنگ واقعي جنگ ارزش هاست که صحنه بين الملل را مديريت مي کند.
اين مقام مسئول يادآور شد: اين ارزش هاست که رفتارها را تعيين کرده و بقاء صاحبان ارزش ها را تداوم مي بخشد.
رحماني فضلي بيان داشت: امروز نيز انديشه هاي ديني ما بر قلب ها و جان ها نفوذ پيدا کرده و پيروز خواهيم شد.
رحماني فضلي با اشاره به فعاليت هاي گروه هاي تکفيري و داعش در منطقه، اظهارداشت: پس از انقلاب اسلامي ايران، دشمن به دنبال عرضه الگوهاي غلط در سطح وسيع جهان افتاد و اسلام هاي گوناگون نادرستي را ارائه کرد که آخرين آن، گروه هاي تکفيري و داعش است که اسلامي همراه با خشونت، درندگي و افراطي گري را تبليغ مي کنند که بايد در مقابل آن، اسلام ناب را عرضه کرد.
دشمن با پول و امکانات در حال عرضه اسلامي خشن و افراطي است

وي ادامه داد: امروز پول، تجهيزات و حمايت هاي تبليغي و لجستيکي دشمن براي ارائه چهره زشت و خشن از اسلام درحال انجام است و ما در اين رويارويي بايد نقش آفرين باشيم.
وزير کشور در پاسخ به اين سوال که جمهوري اسلامي ايران چگونه مي تواند براي مقابله در اين عرصه وارد شود، ابراز داشت: يکي از کارهايي که مي توان در اين راستا انجام داد، ياري مؤمنين و مسلمين منطقه است که نظام جمهوري اسلامي ايران با صلابت تمام کمک هاي لجستيکي، سياسي، فرهنگي و مستشاري داشته و با قدرت آن را اعلام مي دارد.
اين مقام مسئول با اشاره به وضعيت سوريه و عراق، خاطرنشان ساخت: سوريه با کمک هاي ايران توانست به خوبي کشور خود را کنترل کرده و سرپا نگاه دارد.
رحماني فضلي افزود: ما روزهايي را در عراق طي کرديم که بسيار مشکل بود؛ چراکه تمام سفارتخانه هاي خارجي در اين کشور تعطيل و بيش از 65 درصد خاک عراق را تصرف کردند که با الطاف خداوند متعال، حکم مرجعيت، استقامت مردم عراق و کمک هاي ايران، دشمن گام به گام به عقب برگشته و روزهاي خوبي براي عراق در پيش است.
واکنش وزير کشور به برخي نگراني ها

وي با اشاره به برخي نگراني ها مبني بر عدم کمک به کشورهاي منطقه، تصريح کرد: امروز اين سوال براي برخي پيش آمده است که چرا بايد ما در خارج از مرزهاي خود به مسلمانان کمک کنيم که در پاسخ بايد گفت: مرزها براي تعيين حدود در رفتارهاي عادي است و انديشه و کمک به مسلمين مرز نمي خواهد؛ چراکه دشمنان ما مرزها را رعايت نمي کنند و قائل به اين هستند که مرزهاي آمريکا را منافع آن تعيين مي کند.
وزير کشور تأکيد کرد: مرزهاي ما دل، عرض، ناموس و جان مسلمين است و ما بايد با اراده اي قوي در حوزه عملي وارد شويم؛ چراکه ذره اي عقب نشيني، ما را گوشه نشين خواهد کرد.
اگر ايران در غزه وارد نمي شد؛ امروز مرز اسرائيل کجا بود؟

اين مقام مسئول بيان داشت: ايران در لبنان، فلسطين، غزه، عراق و سوريه با قدرت حضور پيدا کرده و نکته اي که بايد به آن اشاره کرد، اين است که اگر ايران در غزه وارد نمي شد، امروز مرز اسرائيل کجا بود؟
رحماني فضلي گفت: از ديگر کارهايي که در عرصه عرضه اسلام ناب مي توان انجام داد، تبليغ ارزش هاي ديني است که وظيفه شما عزيزان است.
وي با بيان اين مطلب که امروز نبرد، نبرد ارزش ها و ايدئولوژي هاست، اظهار داشت: ما بايد اسلام ناب، خالص و اصيل و ارزش هاي منطبق با فطرت را به جهانيان ارائه کنيم.
وزير کشور ابراز داشت: اين تبليغ بايد خالصانه و همراه با ايمان باشد تا بتوان همانند امام راحل(ره) دل هاي مردم را متوجه سخنان خود کرد.
اين مقام مسئول يادآور شد: بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بر دل ها و جان ها حکومت و بر فطرت ها بذر پاشيد و در نهايت همه مردم امام شدند؛ چراکه حرف امام(ره) را بيان و راه امام(ره) را قبول و هدف ايشان را پيگيري مي کردند و در نهايت شجاعت امام راحل(ره) به آنها تزريق شد و در مقابل دشمن ايستادند.
رهبري با صلابت به دنبال پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي هستند

رحماني فضلي با اشاره به صلابت مقام معظم رهبري در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي ايران، خاطرنشان ساخت: امروز رهبري با صلابت و ايمان به پيش رفته و ذره اي سستي و مصلحت انديشي هاي سياسي در رفتار ايشان نيست؛ به همين دليل همه ايران و مسلمانان دنيا به حرف هاي ايشان اطمينان و اعتماد دارند.
نگران اثر تبليغ خود نباشيم؛ با قدرت به پيش برويم

وي تأکيد کرد: امروز همه بايد پيرو رهبري بوده و در اين مسير که گسترش انقلاب و اسلام است؛ نگران اثر تبليغي خود نباشيم؛ چراکه نگراني بايد در اخلاص و ايمان باشد؛ چون اگر يک نفر را هدايت کنيم، مي تواند منشأ اثرات بالايي باشد.
دولت حامي انقلاب، مردم و حقيقت اسلام است

وزير کشور با اشاره به حمايت هاي دولت از انقلاب، مردم و حقيقت اسلام، تصريح کرد: اين اعمال، از وظايف ماست و حمايت عملي خود را از مسلمانان دنيا اعلام خواهيم کرد.
اين مقام مسئول اظهار داشت: همه بايد در داخل کشور به صورت منسجم و متحد و با در نظر گرفتن هدف، از دولت حمايت کنيم؛ چراکه اگر در داخل متحد بوده و به هدايت هاي رهبري گوش فرا دهيم؛ هيچ کشوري نمي تواند به ما آسيب برساند.
ايران قدرت بزرگ منطقه است

رحماني فضلي در پايان گفت: امروز ايران تبديل به قدرت بزرگي در منطقه شده و با انسجام، وحدت و همدلي مي توانيم به اهداف بزرگ خود دست پيدا کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن