تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802231658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ وزیر ارشاد درباره تکخوانی خانم ها و اکران برخی فیلم ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاسخ وزیر ارشاد درباره تکخوانی خانم ها و اکران برخی فیلم ها


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذیب خبر صدور مجوز برای تکخوانی خانم ها، تصریح کرد عده ای اطلاعات غلط به برخی مراجع و نمایندگان مجلس داده اند و وزارت ارشاد هیچ وجوزی در این زمینه صادر نکرده است. جنتی تاکید کرد: می دانیم که برخی فیلمها قابل اکران نیستند به گزارش پایگاهاطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از فارس، علی جنتی ظهر پنجشنبه در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان اصفهان اظهار کرد: احساس می‌کنم مجموعه‌هایی هستند که این دولت، دولت منتخب آن‌ها نیست و دولت را قبول ندارند و به‌ صورت سازمان‌ یافته و حساب‌شده کانون‌هایی برای تبلیغات بر ضد این وزارتخانه تشکیل‌ شده است.

وی افزود: مدارا و تحمل از خصوصیات این دولت است و ما می‌گوییم اگر آنچه هست و وجود دارد بیان کنند، حتی اگر به‌صورت انتقادی باشد، ما قبول می‌کنیم، اما جریاناتی دنبال تخریب و خراب‌کاری و دروغ و تحریف مطالب هستند.

جنتی خاطرنشان کرد: به‌ عنوان‌ مثال بارها اعلام کرده‌اند که کتاب کلنل دولت‌آبادی مجوز گرفته و چاپ‌شده و من اینجا اعلام می‌کنم که این کتاب نه مجوز گرفته و نه چاپ‌شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در حوزه سینما نیز ما بر طبق قانون عمل می‌کنیم و خودمان هم می‌دانیم برخی فیلم‌ها قابل اکران نیستند.

جنتی ادامه داد: در حوزه موسیقی نیز رعایت همه موازین اخلاق، شرعی و قانونی شده است، به‌گونه‌ای که شعر یک کنسرت بررسی می‌شود، آهنگ آن‌هم بررسی می‌شود، با همه این حرف‌ها، طی چند روز گذشته عده‌ای با اطلاع‌رسانی نامناسب، به مراجع، علما، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس، اطلاعات غلطی می‌دهند که وزارت ارشاد مجوز تک‌خوانی برای خانم‌ها صادر می‌کند.

وی تصریح کرد: این در حالی‌که به هیچ آلبوم تک‌خوانی خانم مجوز ندادیم و تلاش ما این است که در حوزه کتاب، فیلم‌های سینمایی، تئاتر و موسیقی، موازین قانونی و شرعی را رعایت کنیم و درگیر شایعات هم نمی‌شویم، چون ما آمده‌ایم که ارزش‌های دینی و فرهنگ دینی را توسعه دهیم و با استفاده از همه ابزارهای فرهنگ و هنر به دنبال تعالی فرهنگ هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آثار فرهنگی و هنری هنرمندان را دارای ارزش‌های ویژه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: تلاش ما در این‌یک سال و نیم این بوده که اقتصاد و فرهنگ را توسعه دهیم تا هنرمندان ما از مزایای مادی و فروش آثار بهره‌مند شویم، به کلیه وزرا و مسئولان که به خارج کشور سفر می‌کنند توصیه می‌کنیم آثار هنری هنرمندان را خریداری کنند تا هم حمایتی از هنرمندان شود و هم باعث اعتلای فرهنگ و نمایش هنر هنرمندان ایران اسلامی شود.   * وایبر و 9 میلیون ایرانی ایسنا نیز درگزارش خود از این نشست، اضافه کرد: جنتی با تأکید بر اینکه کشور در معرض آسیب‌های فرهنگی فراوانی قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان این آب و خاک برای مسخ فرهنگی کشور با استفاده از تمام ابزارهای در دسترس وارد شده‌اند تا بر فرهنگ کشور تأثیر بگذارند.
وی با بیان اینکه شرایط امروز با گذشته متفاوت است، ادامه داد: در گذشته مرزهای کشور بسته بود و افراد اندکی می‌توانستند به خارج از کشور بروند و امکانات ارتباطاتی محدودی وجود داشت، اما امروز فضا باز شده است. وسایل ارتباطی به شدت رشد کرده و ده‌ها شبکه فارسی‌زبان که عموم آنها در جهت تغییر و مسخ کشور فعالیت می‌کنند و غذا خوردن، لباس پوشیدن، روابط اجتماعی و معاشرت با الگوهای جدیدی ارائه می‌کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: فضای مجازی آسیب‌های بسیاری دارد. شبکه‌های اجتماعی امروز مورد استفاده بسیاری از مردم دنیا و ایران قرار گرفته است و 9 و نیم میلیون نفر ایرانی از وایبر استفاده می‌کنند و حدود چهار میلیون نفر کاربر فیسبوک هستند. استفاده از این امکانات اجتناب‌ناپذیر است. به عنوان نمونه برخی از سایت‌ها و شبکه‌های ارتباطی فیلتر هستند اما فیلترشکن‌هایی در مقابل آنها ایجاد شده است.



پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن