تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«عصر یخبندان» 50 تا 100 لوکیشن داشت که از سختی کار بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مهدی دلخواسته در گفت و گو با پانا مطرح کرد: «عصر یخبندان» 50 تا 100 لوکیشن داشت که از سختی کار بود خبرگزاری پانا: مهدی دلخواسته که عکاسی دو فیلم «عصر یخبندان» و «مزار شریف» را در حجشنواره فجر امسال عهده دار بود گفت: فیلم «عصر یخبندان» بالای 50 تا 100 لوکیش داشت که کار عکاسی را سخت می کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن ساعت 14:43

خبرگزاری پانا+

مهدی دلخواسته عکاس سینما و مستند ساز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: در جشنواره فجر امسال عکاسی فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی را برعهده داشتم که کار خیلی دشوار و پر لوکیشنی بود و کار دیگرم «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده است. وی افزود: آشنایی من با فیلم «عصر یخبندان» از طریق مدیر تولید مجموعه آقای مجید کریمی بود وقتی وارد مجموعه شدم متوجه شدم فیلم پربازیگر و پرلوکیشنی است و بازیگرانی چون مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی که قبلا با آن ها کار کرده بودم و بهرام رادان که اولین بار است باهاشون همکاری می کنم در آن حضور داشتند. این عکاس فیلم تصریح کرد: این فیلم بالای 50 تا 100 لوکیشن داشت، هم شب، هم روز و فضای داخلی و خارجی. بخش فیلم که داستان به آن مرتبط می شد یک فضای پرتشنج داشت،‌اکثر صحنه ها در فضای تاریک داخل ماشین و همه پلان ها حرکتی بود. این دست عکاس را بابت گرفتن عکس می بندد ولی جا دارد از همه بازیگران که خوب همراهی و همکاری کردند تشکر کنم. وی ادامه داد: ما این فیلم را براساس همان شیوه عکاسی که در دنیا انجام می شود عکاسی کردیم،‌در تمام پلان ها بازیگران در اختیار بودند و همکاری می کردند ما صحنه ها را بازسازی می کردیم و از نو عکاسی می کردیم. دلخواسته درباره کار دیگر خود در جشنواره سی و سوم فجر،‌عنوان کرد: «مزار شریف» پروژه جدیدی بود که به عقیده من یکی از اولین پروژه های کروماکی در ایران است. این فیلم راجع به مسائل کنسولگری دهه 70 در افغانستان است منتها در ایران فیلمبرداری شده است. وی توضیح داد: تمام دکورها در ایران ساخته شده بود و ما نمی توانستیم فضاهای خارجی و شهری را با آن وسعت بسازیم و از پرده کروماکی استفاده کردیم. که این کار عکاسی را سخت می کرد. من برای عکاسی این فیلم در بخش خارجی و قسمت هایی که در بیابان فیلمبرداری می شد دستم باز بود ولی در بخش های داخلی که پشت زمینه شهرمان را داریم باید دوربین را طوری تنظیم می کردم که کروماکی مشخص نباشد تا اصالت فیلم حفظ شود. این عضو شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران،‌ در پایان خاطر نشان کرد: هر دو پروژه کار سختی بود «مزار شریف» پروژه پر پروداکشن و سختی بود و «عصر یخبندان» نیز به دلیل پر بازیگر بودن و پر لوکیشن بودن از کارهای فوق العاده سخت بود.        














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن