تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجدید نظر در واردات فرآورده های پرنمک |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تجدید نظر در واردات فرآورده های پرنمک
کد خبر: ۴۷۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ - 04 February 2015


معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آرایشی سازمان غذا و دارو، از تجدید نظر در واردات فرآورده های پر نمک خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر سهیل اسکندری افزود: برنامه های این اداره کل برای مصرف نمک در سبد غذایی مردم دو محور اصلی دارد که شامل ید دار کردن نمک و کاهش مصرف نمک است.

وی با اشاره به همکاری سازمان غذا و دارو و دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، در ابلاغ بخشنامه ای به کارخانه های تولید مواد غذایی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه کارخانه ها ملزم شده اند استفاده از نمک در تولید محصولات خود را به میزان 10 درصد کاهش دهند و از ورود فرآورده های غذایی پر نمک به کشور جلوگیری شود.

اسکندری ادامه داد: همچنین بر اساس دستور سازمان غذا و دارو این کارخانه ها باید خلوص نمک مورد استفاده خود را از طریق سیستم مربوطه کنترل کنند.

معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به عنوان قطب کارگروه نمک انتخاب شده است خاطر نشان نمود:طبق بررسیهایی که از طریق معاونت های غذا و داروی دانشگاه ها صورت می پذیرد تمام اطلاعات گردآوری شده و اگر عدم انطباقی وجود داشته باشد در این کارگروه جمع بندی و تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن