تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812998154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«وروجک‌ها» به مدرسه می‌روند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: «وروجک‌ها» به مدرسه می‌روند
کد خبر: ۴۷۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 03 February 2015


مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری از نهایی شدن تولید فیلم آموزشی با موضوع تربیت‌بدنی با عنوان «وروجک‌ها» خبر داد.

به گزارش فارس،‌ محمود امانی طهرانی مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری، به نهایی شدن تولید فیلم آموزشی با موضوع تربیت‌بدنی اشاره کرد و اظهار داشت: مخاطب این فیلم آموزشی، دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی هستند.

وی با بیان اینکه نگاه دفتر تألیف در حوزه مواد آموزشی فراتر از تک رسانه مکتوب و معطوف به بسته آموزشی است، افزود: نگاه به یادگیری تنها مشمول تدریس مستقیم آن هم با تمسک به کتاب درسی نیست بلکه پشتیبانی نرم افزاری، فایل‌های صوتی و فیلم‌های آموزشی بخشی از بسته آموزشی محسوب می‌شوند.

به گزارش فارس، فیلم مذکور که «وروجک‌ها» نام دارد به سفارش گروه تربیت‌بدنی دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری در دو بخش 60 دقیقه‌ای در سال 1393 تولید شده است و داستان آن از اواسط مهرماه و با ورود آقای ظریف معلم ورزش جوان و پر انرژی به مدرسه آغاز می‌شود.

حضور آقای ظریف به همراه دو عروسک بازیگوش به نام‌های زبل و تپل در مدرسه، اتفاقاتی جالب و شیرین را رقم می‌زند که علاوه بر بیشتر علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به موضوع تربیت بدنی، باعث ایجاد شور و نشاطی خاص در فضای مدرسه می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن