تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814642331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تایید سوابق تحصیلی کنکور؛ فرصتی که تکرار نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی::

متقاضیان ورود به آموزش عالی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) فرصت دارند تا سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند.

 از سال ۱۴۰۲ کنکور سراسری تغییرات اساسی داشته که شامل حذف برخی دروس عمومی از کنکور، دو مرحله‌ای شدن آزمون و تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور است. این تأثیر در سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۰ درصد بود، امسال به ۵۰ درصد افزایش یافته و در سال آینده به ۶۰ درصد خواهد رسید. به این معنی که نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم در کنکور سراسری و انتخاب رشته تأثیر قطعی خواهد داشت.



مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش پیش‌تر اعلام کرده بود که امروز آخرین مهلت برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی است. متقاضیان ورود به آموزش عالی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org وضعیت سوابق تحصیلی خود را تعیین کنند.

طبق اعلام قبلی، این مهلت غیرقابل تمدید است و در صورت عدم مراجعه به سامانه یادشده یا عدم تأیید سوابق تحصیلی، نمره کل سابقه تحصیلی به مراجع مربوطه ارسال نخواهد شد.

زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش، نیز اعلام کرده بود که داوطلبان باید به سامانه مراجعه کرده، پس از پرداخت هزینه‌ای که طبق مصوبه هیئت وزیران مقرر شده، سابقه خود را مشاهده و سپس تأیید کنند. وی تاکید کرد که همه دانش‌آموزانی که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند باید به این سامانه مراجعه کنند. لازمه ارسال سوابق تحصیلی مراجعه به سامانه، پرداخت هزینه و تأیید آن‌ها است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن