تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی بی سی: اوباما بر سود شرکت های آمریکایی در خارج مالیات می بندد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس جمهور آمریکا؛
بی بی سی: اوباما بر سود شرکت های آمریکایی در خارج مالیات می بندد
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا قول داده است یک منفذ مالیاتی را ببندد که به شرکت های آمریکایی امکان می دهد از پرداخت مالیات به خاطر سود در خارج از کشور پرهیز کنند.



  به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، بخش فارسی وب‎سایت دولتی بی بی سی (BBCPersian) در گزارشی با عنوان "اوباما بر سود شرکت های آمریکایی در خارج مالیات می بندد" نوشت: ««به گفته کاخ سفید برنامه بودجه ۲۰۱۶ یک تک مالیات ۱۴ درصدی بر سودی که شرکت ها تا به امروز در خارج تاکنون کسب کرده اند و مالیاتی ۱۹ درصدی بر هرگونه سود آنها در آینده در خارج اعمال خواهد کرد.

پیش بینی می شود که درآمد حاصل از این مالیات ۱۴ درصدی برای دولت ۲۳۸ میلیارد دلار باشد که برای پروژه های ساخت جاده در آمریکا استفاده خواهد شد.

دولت اوباما ۴۷۸ میلیار دلار را در بودجه آینده برای ساخت جاده ها، پل ها و شبکه حمل و نقل عمومی تخصیص داده است.

پیشنهاد اعمال مالیات بر سود خارجی شرکت ها، یکی از عناصر اصلی تازه ترین بودجه آقای اوباما است که روز دوشنبه عرضه خواهد شد.

با این حال پیش بینی می شود که طرح بودجه در کنگره تحت کنترل جمهوری خواهان با موانع بزرگی روبرو شود، بنابراین آقای اوباما احتمالا مجبور به سازش بر سر برخی از بخش های آن خواهد شد.

شرکت تحقیقاتی آدیت آنالیتیکس حساب می کند که شرکت های آمریکایی در خارج از این کشور در مجموع ۲۱۰۰ میلیارد دلار سود خواهند کرد.

این شرکت میزان سود شرکت جنرال الکتریک در خارج را ۱۱۰ میلیارد دلار پیش بینی می کند که آن را از این نظر در صدر جدول قرار می دهد.

دو غول فناوری مایکروسافت و اپل، و شرکت های عظیم داروسازی پیفایزر و مرک، جملگی در پنج جایگاه اول هستند.

براساس قوانین فعلی شرکت های آمریکایی تا زمانی که سود به دست آمده در خارج را به آمریکا بازنگردانند مجبور به پرداخت مالیات بر آن نیستند.

در نتیجه بعضی شرکت ها سودشان را در کشورهایی که مالیات کمی اعمال می کنند نگه می دارند.

درصد مالیات بر سود شرکت ها در داخل آمریکا ۳۵ درصد است.»»
 



۱۴/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن