تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلزارهاي شهدا در سراسر کشور غبار روبي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱۷ب.ظ)
قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران: گلزارهاي شهدا در سراسر کشور غبار روبي مي شوند قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران با اعلام برنامه هاي بنياد در ايام دهه فجر، غبار روبي 18 هزار گلزار شهيد و افتتاح 140 گلزار ساماندهي شده در سراسر کشور را از جمله اين برنامه ها عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محسن انصاري، قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران، در حاشيه مراسم تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل که صبح امروز 13 بهمن 93 انجام شد، ضمن تبريک ايام يوم الله دهه فجر، گفت: کميته برگزاري دهه فجر ايثارگران در سال جاري برنامه هايي را در نظر گرفته است که مطابق با آن، يکشنبه، 12 بهمن 93، مراسم تعويض پرچم گلزار شهدا در سراسر کشور انجام شد.
وي با اشاره به مراسم تجديد ميثاق مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران با امام راحل و آرمان هاي انقلاب اسلامي در دومين روز از دهه فجر، ادامه داد: برنامه بعدي بنياد در دهه مبارک فجر مربوط به پنجشنبه، 16 بهمن، تحت عنوان روز جهاد و شهادت است که طبق برنامه ريزي هاي انجام شده 18 هزار گلزار شهيد در سراسر کشور غبار روبي و از ايثارگران و خانواده شهدا تجليل مي شود.
سردار محسن انصاري با اشاره به برنامه ديگري که در روز جهاد و شهادت پي گيري مي شود، افزود: مراسم بزرگداشت شهدا در چهار گلزار شامل گلزار شهداي بهشت زهرا (س)، گلزار شهداي شهرستان سردشت تحت عنوان بزرگداشت شهداي اهل سنت، گلزار شهداي راور کرمان تحت عنوان بزرگداشت شهداي روستاها و گلزار شهداي ارامنه تهران تحت عنوان بزرگداشت شهداي پيروان اديان الهي برگزار مي شود.
قائم مقام بنياد همچنين به برنامه پيام آوران ايثار اشاره کرد و گفت: يکي ديگر از برنامه هاي بنياد در دهه فجر، روايت حقايق دفاع مقدس توسط 2 هزار و 200 پيام آور ايثار به عنوان افرادي آموزش ديده در جمع دانش آموزان و دانشجويان است.
وي افزود: بنياد شهيد و امور ايثارگران برنامه هاي متعدد ديگري نيز در ايام يوم الله دهه فجر در نظر دارد که از جمله آن ها مي توان به افتتاح 140 گلزار شهيد که به تازگي کار ساماندهي آن ها به اتمام رسيده و افتتاح 11 حسينيه شهيد و مرکز فرهنگي وابسته به بنياد اشاره کرد.
سردار محسن انصاري همچنين با اشاره به ادامه اجراي برنامه «طرح سپاس»، گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران در نظر دارد در فاصله 22 بهمن که روز پيروزي انقلاب اسلامي است تا 22 اسفند که روز بزرگداشت شهداست، 22 هزار ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگر را برنامه ريزي و راهبري کند.
وي افزود: برنامه هاي روز شهيد در سال جاري براي دومين بار برگزار مي شود که جزئيات اين برنامه ها متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن