تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح یک مجموعه اقامتی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس خبر داد: افتتاح یک مجموعه اقامتی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شیراز خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح یک واحد اقامتی همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی در شیراز خبر داد .
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ بهمن ساعت 15:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مصیب امیری گفت : ساخت هتل رویال با اعتباری حدود 30 میلیارد تومان ، با ظرفیت 40 اتاق دو تخته و 4 سوئیت آپارتمان دو خوابه 4 تخته و ظرفیت پذیرش 100 نفر در شب، با متراژ 650 متر مربع و زیر بنای 500 متر مربع و زمین طرح توسعه 700 مترمربع و اشتغالزایی مستقیم 50 و غیر مستقیم 300 نفر با کسب پروانه در سال 85 از سال 89 آغاز و با تلاش سرمایه گذار پروژه هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است .
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به افزایش رویکرد به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به ویژه در ساخت مراکز اقامتی و مجموعه های تفریحی و گردشگری گفت : ساخت مجموعه های گردشگری با پراکنش مناسب در بیشتر شهرستان های استان فارس در حال اجرا است که با بهره برداری رسیدن این پروژه ها ظرفیت اقامتی استان به بیش از 2 برابر افزایش می یابد .
وی گفت : علی رغم در دست ساخت بودن این تعداد مجموعه های گردشگری ، استان فارس همچنان در مبحث ظرفیت اقامتی با کمبودهایی مواجه است و فرصت های سرمایه گذاری بسیاری در استان وجود دارد که می تواند مورد استقبال و رویکرد علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه قرار گیرد .
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت : هم اکنون بسته های سرمایه گذاری مورد مطالعه قرار گرفته و آماده ارائه به علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری می باشد .
وی در ادامه افزود : خوشبختانه ظرفیت های گردشگری استان فارس در سطحی است که بدون شک تمام سرمایه گذاری ها را می توان مثبت و قابل توجیه ارزیابی کرد .
امیری رویکرد سرمایه گذاری در استان را به تغییر دیدگاه ها بویژه در مدیریت ارشد استان رو به بهبود دانست و گفت : تا پایان امسال شاهد بهره برداری مجموعه های اقامتی دیگری خواهیم بود که این نشان از امنیت سرمایه گذاری در شیراز و استان فارس دارد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن