تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار بانک مرکزی را تکذیب می‌کنم/ اجاره بها افزایش نیافته است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک ؛
آمار بانک مرکزی را تکذیب می‌کنم/ اجاره بها افزایش نیافته است
عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک آمار بانک مرکزی را در خصوص افزایش 15 درصدی نرخ اجاره بها در پاییز سال جاری تکذیب کرد و گفت: نرخ اجاره در تابستان و پاییز سال جاری از خط تورم عبور نکرده است.



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، مصطفی قلی خسروی از تثبیت نرخ اجاره بها تا پایان سال جاری خبرداد و افزود: تا پایان سال جاری نرخ اجاره بها افزایش و یا کاهش نخواهد یافت.

وی با بیان این که معاملات در بازار مسکن سنگین انجام می شود ادامه داد: روند انجام معاملات خرید و فروش در بازار به دلیل کسادی بازار دو ماه به طول می انجامد.

خسروی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت بازار در ماه‌های آینده گفت: تا زمانی که توازنی در روند عرضه و تقاضای مسکن ایجاد نشود شاهد رکود در بازار خواهیم بود. در شرایط کنونی عرضه و تقاضای بازار مسکن هم دوباره به حالت قبل برگردد.

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک، افزود: افزایش قیمت مسکن از یک سو و رکود خرید و فروش از سوی دیگر موجب شده است که وضعیت برای کسانی که مجبور به فروش فوری خانه دارند بسیار نابسامان شود به عبارتی کسانی که قصد فروش سریع خانه را دارند مجبورند قیمت مسکن خود را زیر عرف بازار بفروشند.

وی با اشاره به سیاست دولت فعلی در حوزه مسکن افزود: مسکن اجتماعی طرحی است که اگر آقای آخوندی آن را اجرایی کند ممکن است در کاهش قیمت ها تاثیر گذار باشد که لبته این موضوعات همه در حد اما و اگرهاست.

گفتنی است چند روز پیش، بانک مرکزی در گزارشی شاخص بهای مسکن اجاری در مناطق شهری ایران سه ماهه سوم سال 1393 را اعلام کرد. شاخص بهای مسکن اجاری در مناطق شهری ایران در سه ماهه سوم سال 1393 به عدد 161.1 رسید که نسبت به سه ماهه قبل معادل 4.5 درصد و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 14.8 درصد افزایش یافت.

متوسط شاخص بهای مسکن اجاری در 9 ماه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 16.1 درصد افزایش نشان می دهد. شاخص مذکور در دوازده ماه منتهی به آذرماه 1393 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذرماه 1392 معادل 17.4 درصد افزایش داشته است./میزان/110
 



۱۲/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن