تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار ایلام: مشکل بیکاری در هلیلان رفع می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار ایلام:
مشکل بیکاری در هلیلان رفع می‌شود
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکل بیکاری در هلیلان رفع می‌شود.

خبرگزاری فارس: مشکل بیکاری در هلیلان رفع می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شاپور پولادی ظهر در دیدار و بازدید از منطقه هلیلان اظهار داشت: مشکل اشتغال در هلیلان با اجرای طرح های پمپاز آب کشاورزی و کارخانجات صنعتی حل خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: مشکل اشتغال بخش هلیلان تاحدود زیادی با اجرای طرح‌های پمپاژ آب و ایجاد کارخانجات صنعتی در سال 94 برطرف خواهد شد.
پولادی در بازدید از بخش هلیلان و در دیدار با دهیاران بخش و شورای شهر هلیلان خاطر نشان کرد: تلاش داریم مشکلاتی را  که اعضای شورای شهر و دهیاران بخش اعلام کردند برطرف کنیم.
وی گفت: مشکل تأمین آب اراضی کشاورزی با بهره‌برداری از طرح انتقال آب میدر در سال آینده برطرف خواهد شد که تأثیر مستقیمی بر اشتغال جوانان این منطقه خواهد داشت.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به این طرح خاطر نشان کرد: 39 میلیارد ریال برای احداث این طرح انتقال آب به طول 82 کیلومتر اختصاص یافته و در نیمه دوم سال 94 به بهره‌برداری خواهد رسید. پولادی به مشکل دیگر مطرح شده از سوی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث گاز رسانی به هلیلان کار مطالعاتی آن در سال 92 آغاز شده و در زمستان 94 مشعل گاز در این بخش روشن خواهد شد.
وی با اشاره به اعتبارات دهیاری‌ها گفت: در دولت تدبیر و امید این اعتبارات دو برابر شده است و برای هر دهیاری مبلغ 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی اعتبارات اختصاص یافته به بحث جلوگیری از خشکیدگی درختان بلوط مبلغ 10 میلیارد تومان برای کل استان اعلام کرد که به تفکیک در اختیار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در بخش صنعت نیز فاز اول کارخانه تولید ماء الشعیر و آب معدنی شهرک صنعتی شباب که در زمینی به مساحت 5/5 هکتار در سال 92 با اعتباری به مبلغ 9 میلیون یورو اعتبار ارزی و 30 میلیارد ریال اعتبار ریالی آغاز شده است. در نیمه دوم سال 94 به بهره‌برداری خواهد رسید و برای حداقل 100 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت. انتهای پیام/2246/ق30

93/11/12 - 13:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن