تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798537096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكران فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» شايد وقتي ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اكران فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» شايد وقتي ديگر
مراسم افتتاحيه سي‌و سومين جشنواره فيلم فجر، عصر روز شنبه 11 بهمن‌ماه ساعت 18:30 در محل برج ميلاد برگزار مي‌شود.
نویسنده : مصطفي شاه‌كرمي 


 مراسم افتتاحيه سي‌و سومين جشنواره فيلم فجر، عصر روز شنبه 11 بهمن‌ماه ساعت 18:30 در محل برج ميلاد برگزار مي‌شود. بنا بر آنچه مسئولان جشنواره سي و سوم اعلام كرده‌اند جشنواره فجر امسال براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار است در بخش‌هاي متنوع و با تفاوت‌هايي نسبت به دوره‌هاي قبل انجام ‌شود.

سيد احد ميكائيل‌زاده با بيان اينكه مراسم افتتاحيه جشنواره شنبه 11 بهمن‌ماه در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود، درباره جزئيات اين مراسم مي‌گويد: در اين مراسم از محمدعلي كشاورز بازيگر پيشكسوت و حسين جعفريان فيلمبردار سينماي ايران تجليل خواهد شد و برنامه تقدير از 70 سال تلاش لابراتوارهاي ايران نيز برگزار مي‌شود. همچنين در مراسم افتتاحيه، جوايز برگزيدگان بخش تبليغات و اطلاع‌رساني سينماي ايران اهدا خواهد شد.

مخاطبان رودررو با عوامل فيلم‌ها
مدير ارتباطات و اطلاع‌رساني جشنواره فيلم فجر در ادامه مي‌افزايد: قرار است هر روز چهار فيلم در سينماهاي مردمي به نمايش درآيد و براي اولين بار در تاريخ برگزاري جشنواره فيلم فجر، 308 مراسم معرفي براي فيلم‌هاي حاضر به مدت 15 دقيقه قبل از نمايش هر فيلم برگزار مي‌شود. در اين برنامه‌ها، كارگردان و عوامل فيلم‌ها به معرفي اثر خود مي‌پردازند و از اين طريق با مردم ارتباط مستقيم برقرار مي‌كنند.

ميكائيل‌زاده درباره سينماهايي كه اين مراسم‌ها در آنها برگزار مي‌شود نيز مي‌گويد: فيلم‌هاي سي و سومين جشنواره فجر در سينماهاي فرهنگ، كورش، آزادي، ماندانا، كيان، فلسطين يك و ملت 3 معرفي خواهند شد و اجراي اين برنامه‌ها را به ترتيب محمدرضا باباگلي، رامتين شهبازي، خسرو نقيبي، اميد نجوان، رضا كاظمي، منوچهر اكبرلو و غلامعباس فاضلي برعهده خواهند داشت.

مدير ارتباطات و اطلاع‌رساني سي و سومين جشنواره فيلم فجر درباره هدف برگزاري اين مراسم‌ها تصريح مي‌كند: ستاد برگزاري جشنواره اين طرح را با هدف احترام بيش از پيش به مخاطبان سينمادوست برگزار مي‌كند. ضمن آنكه پيش‌بيني مي‌شود مراسم معرفي فيلم‌ها علاوه بر ايجاد امكان برابر تبليغاتي براي همه آثار، زمينه مشاركت بيشتر در اخذ آراي مردمي را فراهم كند.

به گفته ميكائيل‌زاده رونمايي از سه كتاب «بر بوم شب» درباره حسين جعفريان، «دل شده» درباره محمدعلي كشاورز و «سرگذشت لابراتوارها در سينماي ايران» در اين مراسم انجام مي‌شود و فيلم‌هاي كوتاه هفت دقيقه‌اي از اين بزرگان به نمايش در خواهد آمد. همچنين با پخش كليپي از درگذشتگان يكسال گذشته سينماي ايران ياد مي‌شود.

علاوه بر اين معرفي فيلم‌هاي سوداي سيمرغ، نگاه نو و فيلم‌هاي شركت داده شده در جشنواره از برنامه‌هاي ديگر افتتاحيه خواهد بود كه تصاويري از آنها به نمايش گذاشته مي‌شود. معرفي هيئت‌هاي انتخاب و داوري و گزارشي از روند برگزاري جشنواره و اجراي موسيقي از ديگر بخش‌هاي افتتاحيه خواهد بود. اميدواريم كه با برگزاري هرچه بهتر مراسم افتتاحيه جشنواره فيلم فجر، به استقبال مناسبي از جشن‌هاي دهه فجر برويم و سال نوي سينماي ايران را آغاز كنيم. به گفته ميكائيل‌زاده، كارگرداني مراسم افتتاحيه سي و سومين جشنواره فيلم فجر را محمد حميدي‌مقدم و طراحي صحنه آن را ملك‌جهان خزاعي برعهده دارند.

فيلم مجيدي به افتتاحيه فجر هم نمي‌رسد
اما مهم‌ترين خبر اين روزهاي جشنواره فجر به مجيد مجيدي و فيلم پرسر و صداي جديدش، «محمد رسول‌الله(ص)» اختصاص دارد. همچنين جشنواره برلين به‌رغم پذيرش فيلم «تاكسي» ساخته جعفر پناهي كه سابقه محكوميت امنيتي به‌خاطر اقدامات فتنه‌انگيزانه در جريان فتنه اسرائيلي- امريكايي سال 88 و به تبع آن محكوميت عدم هرگونه فعاليت در زمينه فيلمسازي، فيلمنامه‌نويسي، مصاحبه با رسانه‌هاي داخلي و خارجي و... را تا 20 سال ندارد، بنابر دلايلي كه گفته نشده است از پذيرفتن فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» مجيدي استنكاف كرده است!

مجيد مجيدي، كارگردان فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» درباره نمايش اين فيلم در جشنواره بيان مي‌كند: اكنون در حال آماده‌سازي نسخه ميكس صدا با فرمت‌هاي فني منطبق با نمايش براي ايران هستيم. تا سه‌شنبه هفتم بهمن‌ قرار بود اين كار به اتمام برسد اما متأسفانه فرمت نهايي آماده نشد و اين نسخه روز شنبه آماده مي‌شود.

مجيدي درباره نمايش «محمد رسول‌الله» اظهار مي‌دارد: پس از اولين نمايش فيلم محمد(ص) در ايران، برنامه‌ريزي شده است تا نسخه ميكس صداي بين‌المللي آن در اسفندماه براي نمايش‌هاي جهاني آماده شود. ان‌شاءالله شنبه هفته آينده به تهران مي‌آيم و برنامه‌ريزي لازم را براي نمايش فيلم در ايام مبارك دهه فجر انجام مي‌دهيم.

رضاداد: جشنواره پايان فيلم نيست
همچنين دبير سي‌وسومين جشنواره فيلم فجر روز گذشته در جلسه معارفه و هماهنگي هيئت داوران اين دوره از جشنواره مي‌گويد: جشنواره فيلم فجر بهترين فرصت براي سينماگران و هويت جامعه سينمايي كشور است و بايد سلايق مختلف عموم مردم در نظر گرفته شود.

رضاداد در ادامه اظهار مي‌دارد: بازبيني آثار انتخاب شده در بخش مسابقه نگاه نو از روز سه‌شنبه(7‌بهمن) آغاز شده است و طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در اين جلسه بعد از جمع‌بندي نهايي، 18 بهمن‌ماه نامزدهاي اين بخش اعلام مي‌شود. گزارش هيئت انتخاب از آثار فيلم اول گزارشي بسيار اميدواركننده است كه اين امر مسئوليت هيئت داوري را با اهميت‌تر مي‌كند، خصوصاً اينكه امسال اكثر فيلم‌هاي اول با همكاري و مشاركت عوامل حرفه‌اي سينماي ايران ساخته شده‌اند و حاصل اين مشاركت توليد فيلم‌هاي حرفه‌اي و استاندارد يا نزديك به استاندارد است كه اميدواريم اين امر در سينماي ايران به يك روال تبديل شود.

وي همچنين تأكيد مي‌كند: اين بخش سه جايزه اصلي و يك جايزه ويژه دارد و با توجه به محدوديت آثار امسال و حضور 11 فيلم در اين بخش اميدواريم كه نتايج داوري اين بخش بتواند به رشد حرفه‌اي در فيلمسازي سينماي ايران كمك كند.

دبير جشنواره فيلم فجر تأكيد كرد: خوشبختانه جريان ورود فيلمسازان اول به سينماي ايران، امسال به شكل بسيار خوب و حرفه‌اي از شوراي پروانه ساخت تا حضور در جشنواره به يكديگر پيوند خورده است. فيلم‌هايي كه به دليل محدوديت تعداد در بخش رقابتي حضور ندارند نيز آثار خيلي خوبي شده‌اند كه اين مهم جاي اميدواري دارد و با حلقه داوري اين زنجيره در فيلم‌هاي اول كامل‌تر مي‌شود.  وي تأكيد كرد: اميدواريم حضور آثار سينمايي در جشنواره سي و سوم فجر و فضاي خوب ايجاد شده براي اين آثار در اين جشنواره در اكران فيلم‌ها مؤثر باشد، چراكه در حقيقت جشنواره پايان فيلم نيست و افق ما بايد اكران موفق تمامي آثار سينماي ايران باشد چه آثاري كه در جشنواره انتخاب شده‌ يا نشده‌اند. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن