تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهداي اقليت هاي ديني، نماد همدلي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۸ق.ظ)
شهداي اقليت هاي ديني، نماد همدلي هستند مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان هاي استان تهران از برگزاري مراسم اديان توحيدي در 16 بهمن ماه سال جاري خبر داد و گفت: شهداي اقليت هاي ديني در دوران انقلاب و طي 8 سال دفاع مقدس نماد همدلي همه پيروان اديان الهي براي دفاع از کيان ايران اسلامي هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، نادر نصيري در خصوص برنامه هاي اديان توحيدي در دهه فجر، گفت: يکي از برنامه هاي ملي که 16 بهمن ماه به صورت همزمان در سراسر کشور انجام مي شود ديدار با خانواده هاي گرانقدر شهدا، جانبازان، ايثارگران و آزادگان 8 سال دفاع مقدس است که بسيار باشکوه انجام مي شود.
وي با بيان اينکه شهداي اقليت ديني در دوران انقلاب و طي 8 سال دفاع مقدس نماد وحدت و همدلي همه پيروان اديان الهي براي دفاع از کيان ايران اسلامي هستند، افزود: در اين مراسم خانواده هاي مختلف اقليت ها خصوصا خانواده هاي شهدا و ايثارگران و جانبازان مسؤولين لکشري و کشوري و همچنين ائمه جمعه حضور خواهند داشت.
مدير کل بنياد امور ايثارگران شهرستان هاي استان تهران گفت: شرکت در اين مراسم براي همه اقليت هاي ديني خصوصا خانواده هاي شهدا و ايثارگران از اهميت زيادي برخوردار است . چرا که همه ساله با استقبال باشکوهي همراه هستيم.
وي گفت: همه روحانيون اديان توحيدي از جمله ارامنه، آشوريان، کليميان و زرتشتيان ايران با حضور در اين مراسم به دعا خواني پرداخته و ياد و خاطره شهدا را گرامي مي دارند.
نادر نصيري به بالگردي که محدوده آنجا را گلباران مي کند اشاره کرد و گفت: ضمن سخنراني مسئولين بنياد و ديگر اقليت ها در پايان با رفتن به مزار شهدا با نثار گل ياد و خاطره آنها را جاويدان مي کنند.
وي به حضور دژوان ارتش براي نواختن مارش نظامي در بين برنامه ها اشاره کرد و گفت: خانم «خادم» مادري که تنها فرزند خود را در جنگ تحميلي فداي سرزمينش کرده نيز در اين مراسم حضور پيدا مي کند تا سخنان کوتاهي در اين زمينه داشته باشد.
مدير کل بنياد امور ايثارگران شهرستان هاي استان تهران از ديگر برنامه هايي که با هماهنگي بنياد انجام مي شود را شرکت اين اقليت ها در مراسم 22 بهمن و نيز تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل(ره) در حرم بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد و افزود: اقليت هاي مختلف در اين مراسم بيانيه هاي خود را در حمايت از شهدا و اين نظام قرائت مي کنند.
وي به نقش تاثير گذار اقليت هاي ديني در پيروزي هشت سال جنگ تحميلي اشاره و گفت: همه اين شرکت کنندگان در يکجاي مشترک به نام شهيد با هم، هم عقيده هستند به طوري که ميبينيم خانواده شهداي اقليت ها با گرفتن عکس شهدا در دستان خود با چشماني اشکبار در اين مراسم فضاي معنوي و روحاني را ايجاد مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن