تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803102902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چيز درباره 5 فيلم که سوداي سيمرغ دارند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: همه چيز درباره 5 فيلم که سوداي سيمرغ دارند + تصاویر
با نزديک شدن به آغاز بزرگترين رويداد سينمايي کشور ، اخبار و اطلاعات بيشتري در خصوص فيلم هاي راه پيدا کرده به سي و سومين جشنواره فيلم فجر در اختيار مخاطبين قرار مي گيرد که اين امر به علاقمندان به ديدن آثار جديد سينمايي در ايام برگزاري جشنواره  بويژه در هنگام خريد بليت کمک بسزايي مي کند.
" شيفت شب"
نيکي کريمي با چهارمين اثر سينمايي خود با عنوان" شيفت شب" در سي و سومين جشنواره بين المللي فيلم فجر حضور مي يابد.
وي که در قامت بازيگر پا به عرصه  سينما گذاشت تاکنون کارگرداني 3 فيلم سينمايي را با نام هاي «يک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پايان» را تجربه کرده است.
کريمي در ساخته جديد خود علاوه بر کارگرداني، تهيه کنندگي آن را نيز به عهده دارد.
" شيفت شب " يک اثر اجتماعي با مايه‌هاي انتقادي است  که ماجراهاي آن در يک بيمارستان اتفاق مي افتد. فيلمنامه‌ اين فيلم با طرحي از محمود آيدن توسط علي اصغري و نيکي کريمي به نگارش درآمده است و روايت زني به نام ناهيد است که در خيابانهاي تهران به دنبال شوهرش مي‌گردد تا راز زندگي‌شان را کشف کند.
در اين فيلم بازيگراني چون ليلا زارع، محمدرضا فروتن، سحر قريشي و امير آقايي ايفاي نقش مي کنند و عليرضا برازنده  مديريت فيلمبرداري آن را بر عهده دارد.




سکانسي از شيفت شب

"طعم شيرين خيال "

" طعم شيرين خيال " به کارگرداني کمال تبريزي از ديگر آثار رسيده به جشنواره فيلم فجر امسال است که در ژانري طنز و رماتيک  ماجراي آشنايي شيرين (نازنين بياتي) و خانواده‌اش را با کسي که قرار است به خواستگاري او بيايد (شهاب حسيني) روايت مي‌کند.
به گفته کارگردان فيلم ، لوکيشن‌هاي فيلم تماماً در شهر و استان کرمان انتخاب شده و سعي شده در کنار نقل داستاني جذاب و سرگرم کننده به مقولات و مفاهيمي چون انرژي‌هاي پاک، تعامل سازنده و سالمِ انسان با طبيعت و محيط زيست و مصرف بهتر منابع طبيعي اشاره شود.
کمال تبريزي که سال گذشته با طبقه حساس در جشنواره شرکت کرد موفق شد در اکران عمومي به فروش بيش از 4 ميليارد تومان در کل کشور دست پيدا کند.
وي که در کارنامه چندين ساله خود سابقه ساخت فيلم هايي با مضمون طنز مانند "مارمولک"، هميشه پاي يک زن در ميان است" ، "ليلي با من است " و طبقه حساس را دارد به نظر مي رسد در " طعم شيرين خيال " نيز با مهارت از دو ساختار طنز و رمانيک بهره گرفته و ترکيبي مخاطب پسند ارائه دهد.
البته جديدترين اثر کمال تبريزي با حاشيه ها يي مانند تغيير نام و همچنين اعلام عدم شرکت درسي و سومين  جشنواره فيلم فجر از سوي وي همراه بود.
کارگردان فيلم «طعم شيرين خيال» که  در ابتدا ساخت ان با نام «دردسرهاي شيرين» آغاز شده بود در گذشته اعلام کرده بود: «طعم شيرين خيال» را به جشنواره فيلم فجر نخواهد فرستاد.
تبريزي دليل اين تصميم را، هوچيگريهاي و رفتار بد مخاطبان در جشنواره سال پيش با هنرمندان پيشکسوت اعلام کرد و گفت: متاسفانه روند نمايش فيلم ها در جشنواره فجر روند مشکل دار و مساله داري است .
شهاب حسيني – نازنين بياتي – نادر فلاح –نازنين فراهاني– مهدي حسيني بجستاني- عيسي يوسفي‌پور- آسيه سلطاني نژاد و پريوش نظريه. از جمله بازيگران «طعم شيرين خيال» هستند .



 حضور شهاب حسيني و نازنين بياتي در طعم شيرين خيال

«اعترافات ذهن خطرناک من»
«اعترافات ذهن خطرناک من» جديد ترين کار سينمايي هومن سيدي است که با آن در سي و سومين جشنواره فيلم  فجر حضور خواهد يافت.
وي در اين فيلم  «داستان  مردي را روايت مي کند که در يک روز کامل هيچ چيزي را به ياد نمي آورد.»
«اعترافات ذهن خطرناک من» سومين فيلم بلند سيدي بعد از «آفريقا» و «سيزده» است که اولي قبل از اکران عمومي وارد شبکه نمايش خانگي شد و دومي در جشنواره سال قبل جايزه ويژه هيات داوران بخش نگاه نو را دريافت کرد.
سيدي طي اظهاراتي حال و هواي "اعترافات ذهن خطرناک من" را  مانند فيلم"آفريقا" و "سيزده"ندانسته و گفته است: تمام اين فيلم را يک نفر مي سازد و با توجه به اينکه هر سال ذهن و نگاه تغيير مي کند به نظر من فضاي فيلم هايم ارتباطي با هم ندارند.
همچنين جواد نوروزبيگي تهيه کننده فيلم "اعترافات ذهن خطرناک من" درخصوص همکاري خود هومن سيدي اظهار داشته: با هومن سيدي قبلا تجربه بازيگري داشته ام و با هم قرار گذاشتيم که با مشارکت هم فيلمي را کارگرداني کنيم. مدتها بود که مي خواستم با موضوع مواد مخدر فيلمي را تهيه کنندگي کنم که خوشبختانه اين اتفاق افتاد.
در اين فيلم علاوه بر نگار جواهريان که با گريمي متفاوت به ايفاي نقش پرداخته بازيگراني همچون سيامك صفرى،عباس غزالى، امير جعفري، رويا نونهالي، ميترا حجار و چکامه چمن ماه بازي مي کنند.


این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن