تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805046889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری از کاهش کیفیت محصولات ایران خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جلوگیری از کاهش کیفیت محصولات ایران خودرو
ضرورت تجدید نظر در هزینه سرسام‌آور 54 هزار میلیارد تومانی ده بانک دولتی، جلوگیری از افزایش نقدینگی، کاهش کیفیت محصولات ایران خودرو و رفع آلودگی بیش از حد هوای تهران از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان را در پایان جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس قرائت کرد که به شرح زیر است:

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت توجه بیشتر و نظارت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های تعاونی صنف صنایع دستی کشور، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت حمایت هرچه بیشتر حمایت از جشنواره مردمی فیلم عمار،‌ به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت توجه بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای نوسازی تجهیزات مورد نیاز حرفه خشکشویی و لباسشویی، به وزیر نیرو: ضرورت برخورد با احداث تأسیسات مزاحم و حفاری در حریم و بستر رودخانه زاینده رود و به رئیس جمهور: ضرورت اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص استخدام مهندسی ناظر تولیدات کشاورزی.

کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر کشور: توضیح در مورد علت ایجاد حاشیه‌های متعدد در مسأله انتخاب شهردار و به رئیس جمهور: توضیح علت ضعف مدیریت در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور.

سلیمانی و بذرپاش نمایندگان تهران به رئیس جمهور: لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های فضایی و ماهواره‌ای کشور و جلوگیری از افول این صنعت.

منظری توکلی نماینده بافق به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در شروع به کار دوباره طرح فولاد بافق و بازگشت به کار کارگران بیکار شده با توجه به پیامدهای سوء اجتماعی سیاسی این امر.

قاضی پور نماینده ارومیه، محجوب و نجابت نمایندگان تهران و حسینی نماینده قزوین به وزیر صنعت، معدن و تجارت: توضیح علت تقسیم‌بندی محلات بر اساس قیمت نان.

بهمنی نماینده سراب به وزیر کشاورزی: جلوگیری از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و به وزیر صنعت و تجارت: تسریع در جلوگیری از کاهش کیفیت محصولات ایران خودرو به دلیل استفاده از قطعات نامرغوب چینی و به وزیر علوم: لزوم تخصیص دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه شهرستان سراب.

فتاحی نماینده شهربابک به رئیس جمهور: لزوم رفع آلودگی بیش از حد هوای تهران و به وزیر نفت: توضیح علت بی‌توجهی وزارت نفت و شرکت ملی گاز به گازرسانی به برخی از شهرهای حوزه انتخابیه.

جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو: رسیدگی به وضعیت نامناسب آب شرب شهری و روستایی شهرستان چابهار و همچنین توضیح در مورد استخدام نیروهای غیربومی در نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان کنارک.

عالی نماینده زابل به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در بازگشایی شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه و به وزیر ورزش و جوانان: علت ممانعت ریاست فدراسیون کبدی از برگزاری مسابقات کبدی لیگ برتر در شهرستان زابل.

فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس به وزیر کشور: تسریع در بهبود وضعیت مناطق زلزله‌زده منطقه هریس.

جوکار نماینده یزد به رئیس جمهور: لزوم توجه به اقدامات کاهش آلایندگی در حوزه انتخابیه و به وزیر اقتصاد: تسریع در ایجاد و راه‌اندازی نمایندگی گمرک بندر خشک یزد و به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل جاده ندوشن- ورزنه، به وزیر نیرو: تخصیص بودجه برای تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان یزد و به وزیر تعاون: تسریع در پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان فولاد کشور.

دوگانی نماینده فسا به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت مطالبات ذرت‌کاران شهرستان فسا.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر نفت: تسریع در گازرسانی شهرستان‌های میناب،‌ سیریک،‌ جاسک و بشاگرد و به وزیر نیرو: تسریع در صدور مجوز تأمین سوخت چاه‌های کشاورزی شهرستان‌های میناب و رودان و تسریع در تأمین آب کشاورزان شمال میناب،‌ به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل پل زیارتعلی و وزیر ورزش و جوانان: تسریع در تکمیل ورزشگاه 10 هزار نفری میناب و وزیر بهداشت و درمان: تسریع در تکمیل بیمارستان رودان که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به وزیر کشور: توضیح علت برخورد شدید و خارج از عرف مأموران انتظامی و دریابانی در بندر میناب.

کارخانه‌ای نماینده همدان به رئیس جمهور: ضرورت تجدید نظر در هزینه سرسام‌آور 54 هزار میلیارد تومانی ده بانک دولتی که در تقابل با رونق اقتصادی و رشد تولید ملی است و منجر به هزینه بالای 20 درصدی تولید پول در کشور شده است.

سلیمانی نماینده تهران به وزیر اقتصاد: توضیح علت عملکرد وزارت امور اقتصاد و دارایی در مورد افزایش نقدینگی در کشور.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر امور خارجه: توضیح علت حضور در کشور فرانسه همزمان با توهین نشریه شارلی به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام.

آلیا و طبیب‌زاده نوری نمایندگان تهران به وزیر آموزش و پرورش رسیدگی به وضعیت نابسامان 50 دانش‌آموز شنوا در مناطق 6، 12 و 13 تهران.

درویش‌پور نماینده ایذه و باغملک به وزیر راه و شهرسازی: رسیدگی فوری به بهسازی و توسعه جاده‌های روستایی شهرستان ایذه و باغملک و به وزیر نفت: صدور دستور جابجایی خطوط لوله گاز و نفت در محدوده شهری و روستایی حوزه انتخابیه، به وزیر کشور: تسریع در انجام تقسیمات کشوری در شهرستان‌های ایذه و باغملک.

قاضی پور، محجوب و مقتدایی نمایندگان ارومیه،‌ تهران و اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جلوگیری از انتشار مطالب روزنامه‌های خارجی در توهین به پیامبر اکرم (ص) در روزنامه‌های داخل کشور.

قاضی پور نماینده ارومیه و محجوب نماینده تهران به وزیر بهداشت: جلوگیری از عمل جراحی انجام شده توسط روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها در ساعات اداری در بیمارستان‌های خصوصی در استان‌های دیگر.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر آموزش و پرورش: اقدامات فوری برای نصب سیستم گرمایشی مناسب در مدارس برای جلوگیری از گازگرفتگی دانش‌آموزان.

موسوی نماینده خدابنده به رئیس جمهور، علت بی‌توجهی استاندار زنجان به شهرستان خدابنده در سفر استانی حضرتعالی.

علی‌پور نماینده قائمشهر به وزیر نفت: به داد شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی برسید. در این شرکت شفافیت مالی مشهود نیست، علت چیست؟ همچنین مناطق سردسیر سوادکوه شمالی هرچه سریع‌تر گازرسانی شود و به وزیر آموزش و پرورش: علت وضعیت نابسامان مدارس حوزه انتخابیه.

قادری نماینده شیراز به وزرای صنعت و کار: پرداخت مطالبات معوق کارگران از کارخانه آی‌تی‌آی شیراز.

مقتدایی نماینده اصفهان،‌ جعفری نماینده بجنورد،‌ موسوی نماینده فلاورجان، هاشمی نماینده تهران، سلطانی صبور نماینده رزن، سلیمی نماینده محلات، حسینی نماینده سیستان،‌ خسروی نماینده تربت حیدریه،‌ صابری نماینده رامیان و آزادشهر، ایران‌پور نماینده مبارکه، طاهری نماینده گرگان و منظری توکلی نماینده بافق به وزیر امور خارجه: ضرورت دقت در رفتارهای دیپلماتیک با توجه به رخدادهای اخیر و دقت بیشتر در رعایت اصل اصول حکمت، عزت و مصلحت و پرهیز جدی از مذاکرات خیابانی خارج از عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با اجانب.

کوچک زاده و رسایی نمایندگان تهران به وزیر امور خارجه: با توجه به استمرار دشمنی‌ها و تشدید تحریم‌ها و توهین‌ها بر اساس کدام اصل حکمت،‌ عزت و مصلحت با وزیر امور خارجه آمریکا پیاده روی کردید؟

ایران‌پور نماینده مبارکه به وزیر کشور: لزوم توجه بیشتر به اردوگاه کاردرمانی اسدآباد استان اصفهان و لزوم توجه بیشتر به کمبود امکانات و تجهیزات فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه، به وزیر فرهنگ: لزوم برخورد با نشریه اصفهانی توهین‌کننده به مقدسات و مسئولان کشور و به وزیر صنعت: لزوم پرهیز از اظهارات نسنجیده و به دور از منافع ملی کشور و به وزیر نیرو: علت بی‌توجهی به حفر ده‌ها چاه آب غیرمجاز در شهرک فولاد مبارکه اصفهان.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور: دلیل عدم اجرای مصوبه تردد مسافر از مرز شوشمیر در شهرستان پاوه با توجه به حیاتی بودن آن و خواست مردم.

حسینی نماینده قائمشهر و قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر صنعت: دلیل حاتم بخشی معادن بزرگ حقوق ملت به بخش خصوصی.






تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن