تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تالار مرکزی شیراز جز پروژه های ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ارشاد فارس: تالار مرکزی شیراز جز پروژه های ملی است خیرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه باید به جایگاه والای هنرمندان به عنوان فرهنگسازان جامعه باید توجه جدی شود ، گفت:برخورد ملتمسانه برای بازیابی گذر هنر در شان هنرمندان نیست.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن ساعت 09:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، بهزاد مریدی بیان داشت : از انجا که هنرمندان شانشان به گونه ای است که محوطه های زیادی برای ارایه آثارشان دارند دلسوزان و مسوولان جامعه باید برای بازگشایی گذر هنر و استفاده از ظرفیت هنرمندان پیشقدم شوند و به تعبیری ما باید از هنرمندان درخواست کنیم.
مدیرکل ارشاد فارس ادامه داد:هر زمانی که مدیران به این نتیجه رسیدند که برای این گذر برای گردشگر تخصیص داده شود علاقمندیم که به مجموعه کمک کنیم و اتفاقات مبارکی را رقم بزنیم.
این مقام مسوول درخصوص برگزاری جشنواره های موسیقی، فیلم و تئاتر فجر در شیراز افزود: سه کار نمایشی وزین برای جشنواره دعوت شده که سعی می کنیم پنج تا شش فیلم را با عوامل دعوت کنیم که نشست های علمی هم داشته باشیم.
مدیرکل ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: جشنواره فیلم فجر 14 الی 20 بهمن، جشنواره تئاتر فجر 9 تا 11 بهمن و جشنواره موسیقی فجر 24 بهمن تا دوم اسفند ماه در شیراز برگزار می شود.
مریدی با اشاره به اینکه تالار مرکزی شیراز جز پروژه های ملی است، اضافه کرد: گروهی را بسیج کردیم که این پروژه به صورت پروژه ویژه مد نظر قرار بگیرد و از این رو نمایندگان استان نیز باید کمک کنند.
وی در خصوص همایش اقتصاد هنر خاطرنشان کرد: برای ارسال مقالات تا آخر بهمن وقت باقی است و 10 اسفند نیز همایش برگزار می شود.
این مقام مسوول نخستین جشنواره ادبیات کودک شیراز را در راستای تشکیل شوراهای عالی و انجمن های ادبی و هنری دانست و افزود: در قالب انجمن اهل قلم فارس کارگروه های داستان کوتاه و رمان، شعر و ادب، پژوهش های فرهنگی و ترجمه قرار نیز فعال می شوند.
وی با بیان اینکه شوراهای عالی موسیقی، نمایش و هنرهای تجسمی هم اینک در راستای واگذاری وظایف به هنرمندان و فرهنگوران شکل گرفته، گفت: در این باره انجمن های اهل قلم، صنایع دستی و هنرهای سنتی و فیلم و عکس نیز در نهایت در قالب شوراهای عالی قرار می گیرند.
این مقام فرهنگی، ادامه داد: از این پس هنرمندان و فرهنگوران استان این شش انجمن و شورای عالی فراگیر را خواهند شناخت که دیگر انجمن های استانی ذیل اینها به فعالیت خواهند پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن