تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820222946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توليد سموم و آفت‌کش‌هاي کم‌خطرتر و باکيفيت‌تر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶ب.ظ)
لزوم توليد سموم و آفت‌کش‌هاي کم‌خطرتر و باکيفيت‌تر کارگاه آموزشي بررسي برنامه و روش کار مورد تاييد WHO/FAO در سموم و کنترل مدارک ارايه شده توسط متقاضيان ثبت آفت‌کش‌ها، با هماهنگي مشاوران ارشد سازمان بهداشت جهاني (WHO) و سازمان خواروبار کشاورزي ملل متحد (FAO)، توسط سازمان حفظ نباتات کشور به مدت سه روز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان حفظ نباتات کشور،در اين کارگاه آموزشي که با حضور ناکوزي نماينده سازمان خواروبار کشاورزي ملل متحد در ايران و باغستاني رئيس سازمان حفظ نباتات کشور و با مشارکت و همکاري انجمن صنايع توليد کنندگان سموم و انجمن وارد کنندگان سم و کود ايران برگزار شد، جديدترين برنامه و روش کار مورد تأييد WHO/ FAO در بررسي‌هاي سموم اعم از تکنيکال، سموم فرموله شده، مواد همراه و همچنين نحوه بررسي و کنترل مدارک ارايه شده توسط متقاضيان ثبت آفت‌کش‌ها و ملاحظات و الزامات حائز اهميت در اين زمينه، توسط مدرسان مورد بررسي قرار گرفت.
در اين کارگاه آموزشي رئيس سازمان حفظ نباتات کشور، با اشاره به اين که تمامي آحاد جامعه از جمله خانواده‌هاي خودمان در معرض خطرات احتمالي سموم هستند، بر ارتقاي کيفيت سموم کشور تأکيد کرد.
وي، ضمن اظهار اميدواري بر تداوم برگزاري اين دوره‌ها در سطوح بالاتر، کارشناسان و سرمايه انساني سازمان را محور ارتقاي وضعيت پايش سموم در کشور دانست.
وي، حضور زعيم کارشناس ارشد و بين‌المللي WHO/ FAO در مجامع بين‌المللي را مايه مباهات و افتخار کشور دانست و از اساتيد اين کارگاه در ارائه مطالب و آموخته‌هايشان که باعث بهره‌برداري هرچه بهتر همکاران و کارشناسان از اين کارگاه آموزشي مي‌شود، تشکر کرد.
وي همچنين از مشارکت صميمانه انجمن صنايع توليد کنندگان سموم و انجمن وارد کنندگان سم و کود ايران قدرداني کرد.
بنابه اين گزارش، مرتضي زعيم کارشناس ارشد و بين‌المللي WHO/ FAO و اوليور پيژون رئيس کنترل کيفيت آفت‌کش‌ها و هماهنگ کننده علمي وزارت کشاورزي و محيط زيست از مرکز تحقيقات کشاورزي والون (W-CRA) کشور بلژيک و مشاور ارشد WHO/ FAO به عنوان مدرس در اين کارگاه حضور داشتند.
همچنين هيات مذکور ضمن برگزاري نشست‌هاي جداگانه با اعضاي هيات نظارت بر ثبت سموم کشور و اعضاي هيات مديره دو انجمن صنايع توليد کنندگان سموم و وارد کنندگان سم و کود ايران، نسبت به سياستگذاري حوزه سموم کشور و هم‌انديشي در جهت رفع موانع و ايجاد تسهيلات لازم در جهت واردات و توليد آفت‌کش‌هاي کم‌خطرتر و باکيفيت‌تر به بحث و تبادل نظر پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن