تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کینه از انقلاب اسلامی دلیل هجمه به سپاه است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری کفت: امروز دشمنان که می‌بینند انقلاب اسلامی در همه جای عالم نفوذ و طرفدار پیدا کرده، اتهام دخالت سپاه پاسداران در امور کشورها را مطرح می‌کنند و به همین دلیل به آن هجمه می‌کنند.

به گزارش تراز ، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری ، با اشاره به اقدام اسرائیل در شهادت رزمندگان حزب‌الله لبنان و سردار الله‌دادی فرمانده سابق سپاه یزد، گفت: جرثومه و وجود صهیونیسم عبارت از خیانت، کشتار، تباهی و وآلودگی است و ارباب‌های او مثل آمریکا و غرب در حال پیاده کردن همین سیاست‌ها خبیثانه هستند.

وی افزود: استکبار و اسرائیل همه وجودشان با کشتار، جنایت، قتل و غارت عجین شده است،‌ انتظار حرکت در مسیر مستقیم از این جنایت‌کاران نیست و خداوند وعده پیروزی در برابر مستکبرن را به ما داده است.

رئیس‌شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با انتقاد از موضع ضعیف برخی کشورهای اسلامی در برابر این اقدام اسرائیل، تصریح کرد: از چنین حکومت‌ها و کشورهایی که به فکر برادران مسلمان خود نیستند انتظار زیادی نیست، همین‌ها از صدام جنایت‌کار در جنگ تحمیلی در برابر ایران حمایت کردند و همین صدام نیز روزی بلای جان آنان شده بود.

اکرمی اضافه کرد: امروز دشمنان که می‌بینند انقلاب اسلامی در عمل در همه جای عالم نفوذ و طرفدار پیدا کرده، اتهام دخالت سپاه پاسداران در امور کشورهای دوست و برادر از جمله عراق و سوریه را مطرح می‌کنند و به همین دلیل به آن هجمه می‌کنند، در حالی که صدور انقلاب به همت همین برادرانمان صورت گرفته است، صدور انقلاب یعنی صدور فکر و صدور فهم؛ و ما در این مسیر موفق بوده‌ایم و دستاوردهای خوبی را از کمک‌های مستشاری داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل پاسخ این اقدام مذبوحانه خود را خواهد گرفت و جوانان حزب‌اللهی نیز راه شهدایشان را با جدیت و قدرت بیشتری ادامه خواهند داد.


منبع: تسنیم


پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 12:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن