تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش: فرد دستگیر شده از میان مدیران عالی رتبه نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: معاون وزیر ورزش: فرد دستگیر شده از میان مدیران عالی رتبه نیست
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فرد دستگیر شده از این وزارتخانه از میان مدیران عالی رتبه نیست.
آفتاب: به گزارش ایرنا، نصرالله سجادی امروز (سه شنبه ) در پایان مجمع فدراسیون والیبال گفت: مجمع عمومی فدراسیون والیبال شروعی بود برای برگزاری مجامع عمومی فدراسیون دیگر که باید تا 20 اسفند ماه طبق برنامه انجام شوند.

وی ادامه داد: قطعا سال آینده با کمکی که به والیبال و هیات های استانی می شود این رشته می تواند بیش از پیش توسعه پیدا کند.

سجادی در مورد بازداشت شده های جدید وزارت ورزش و جوانان گفت: این موضوع بیش از حد بزرگ شده است و از میان بازداشت شده ها یک نفر از مدیران وزارت ورزش و 2 نفر بیرون از وزارتخانه بوده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از این اطلاعی در دست نیست و نمی توانم در این زمینه اظهار نظر کنم و تنها چیزی که باید بگویم این است که فرد دستگیر شده از میان مدیران رده بالا نیست.

وی خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در بازرسی های فدراسیون ها ایجاد کردیم به دنبال نظارت قوی تر هستیم و اگر مشکلی هم بوده سعی کردیم با تذکر آن را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: جلسات مستمری با بازرسان خواهیم داشت تا نظارت دقیق برروی کار فدراسیون ها انجام شود.

سجادی در پاسخ به این سئوال که آیا از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کسی به استرالیا نخواهد رفت، گفت: من به استرالیا نمی روم اما از اینجا دعا می کنم که تیم ملی موفق باشد.

وی ادامه داد: از اینکه وزیر به استرالیا می رود بی اطلاع هستم.

سجادی در مورد مجمع فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: مجمع این فدراسیون قطعا امسال برگزار خواهد شد و رضازاده باید از یکی از مسئولیت های خود استعفا دهد.



تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن