تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال 14 هزار زن سرپرست خانوار در آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۲۶ب.ظ)
اشتغال 14 هزار زن سرپرست خانوار در آموزش و پرورش مديرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اعلام اينکه 14 هزار نيروي زن سرپرست خانوار در وزارت آموزش و پرورش مشغول بکارند گفت: متاسفانه قانون حمايت‌هاي لازم را براي آنها پيش بيني نکرده است و در حال برنامه‌ريزي براي توسعه حمايت از اين زنان هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مهناز احمدي دستجردي با بيان اين که در حوزه زنان فرهنگي اولويت‌هاي متفاوتي داريم اظهارکرد: ارتقاي شرايط شغلي زنان فرهنگي، استفاده از بانوان در پست‌هاي مديريتي و حوزه‌هاي تصميم گيري، شناسايي و رفع مشکلات خاص زنان فرهنگي در رديف اولويت‌هاي اين دفتر قرار دارد.
وي افزود:‌ پيشنهادات و برنامه‌ريزي‌هايي براي فرهنگيان زن سرپرست خانوار داريم که هم مادر هستند و هم مسووليت زندگي را دارند و متاسفانه قانون حمايت‌هاي لازم را براي آنها پيش بيني نکرده است. جزئيات برنامه‌هاي ويژه آموزش و پرورش براي توسعه حمايت از فرهنگيان زن سرپرست خانوار در آينده و پس از نهايي شدن تصميمات اعلام مي‌شود.
مديرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: 14 هزار نيروي زن سرپرست خانوار در وزارت آموزش و پرورش داريم.
احمدي با بيان اين که دختران دانش آموز نيز مخاطب ما هستند عنوان کرد: نگاه ويژه ما به دختران دانش آموز مناطق محروم و عشايري است، اگر جذب اعتباري از دستگاه‌هاي ديگر از جمله معاونت زنان رياست جمهوري داشته باشيم، توزيع اعتبار در مناطق محروم و مرزي و عشايري انجام مي‌شود. براي دختران ساکن در خوابگاه‌هاي دانش آموزي نيز برنامه‌هاي آموزشي به منظور ارتقاي بهداشت، خريد تجهيزات و امکانات مورد نياز و آموزش مهارت‌هاي ارتباطي را دنبال مي‌کنيم و اکنون درحال اجراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن