تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرحهاي بيولوژيكي آبخيزداري درياچه اروميه در حال اجرا مي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
طرحهاي بيولوژيكي آبخيزداري درياچه اروميه در حال اجرا مي باشد سرپرست اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري اذربايجان غربي از در حال اجرا بودن طرحهاي بيولوژيكي آبخيزداري و احيايي در 350 هكتار ازاراضي حوزه درياچه اروميه خبرداد .
به گزارش موج ، رحمان وهاب زاده با اعلام اين مطلب گفت: در حال حاضر با اختصاص سه ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات ستاد احياي درياچه اروميه ، طرحهاي بيو لوژيكي آبخيزداري در 350 هكتار ازاراضي درياچه اروميه آغاز شده است و عملياتي از قبيل احداث چاله هاي فلس ، نقشه برداري و قرق در حال اجرا مي باشد.
وي افزود: ايجاد فضاي سبز با گونه هاي مقاوم در منطقه از مهمترين اقدامات در اين راستا مي باشد كه با مطالعات انجام شده اين گونه هاي مقاوم در محل كاشت خواهند شد و با ادامه روند اين طرح، اميدواريم در آينده نزديک شاهد پويايي منطقه با ايجاد فضاي سبزو كنترل كانونهاي بحران باشيم .
وهاب زاده اظهار کرد: با شناسايي كانونهاي بحراني در سه شهرستان اروميه ، سلماس و مياندوآب كه محل ايجاد ريز گردها و گرد و غبارها تشخيص داده شده ، در صدد هستيم با اجراي طرحهاي بيولوژيكي آبخيزداري اين كانونها را مهار كنيم و از ادامه يا پيشروي آنها جلوگيري شود.
به گزارش روابط عمومي جهاد کشا ورزي اذربايجان غربي،وي خاطر نشان كرد : پنج سايت يا كانون مهم در اين سه شهرستان شناسايي شده كه دو سايت در اروميه ، دوسايت در مياندوآب و يك سايت در سلماس قرار دارد که در مجموع فعلا" براي طرح احياء درياچه اروميه در حوزه كاري اداره كل منابع طبيعي آذربايجان غربي 12 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است كه اميدواريم مراحل تخصيص باقيمانده اعتبار نيز هر چه زودتر تکميل و ابلاغ گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن