تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق روياي روزنامه نگاران دانشکده ارتباطات علامه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۱۷ق.ظ)
تحقق روياي روزنامه نگاران دانشکده ارتباطات علامه به نظر مي‌رسد تفکيک دانشکده ارتباطات و دانشکده علوم اجتماعي از دانشگاه علامه طباطبائي، رويايي که 40 سال به فراموشي سپرده شده بود، هم اکنون در حال تحقق است.
به گزارش خبرگزاري موج، بحث تفکيک دانشکده علوم اجتماعي و علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائي و مستقل شدن ارتباطات به‌عنوان يک دانشکده در مجموعه دانشکده‌هاي دانشگاه علامه طباطبائي سال‌ها است که وجود دارد، اما؛ باوجود گذشت سال‌ها از بيان اين ايده و باوجود اعتراضات و مطالبات نسل‌هاي مختلف دانشجو که هر دوره به اين دانشگاه وارد مي‌شوند، اين رؤيا تاکنون به واقعيت تبديل نشده بود.
اکنون خبرها حاکي از آن است که مطالبه 10 نسل دانشجويان دانشکده ارتباطات با انتخاب دکتر محمدمهدي فرقاني، عضو هيأت‌علمي دانشگاه علامه طباطبائي به‌عنوان مسوول راه‌اندازي دانشکده ارتباطات، دانشکده ارتباطات در حال پاسخگويي است و اين دانشکده از سال تحصيلي آينده به‌عنوان يک دانشکده مستقل به فعاليت خود ادامه خواهد داد.
اواخر هفته گذشته رئيس دانشگاه علامه طباطبايي در حکمي دکتر محمدمهدي فرقاني را به‌عنوان مسئول راه‌اندازي دانشکده ارتباطات منصوب کرد، در حکم رئيس دانشگاه علامه طباطبائي به دکتر فرقاني، آمده است: بنا به پيشنهاد سرپرست محترم دانشکده ارتباطات و نظر به‌مراتب علمي و سوابق اجرائي، جناب‌عالي به‌موجب اين حکم به‌عنوان مسئول راه‌اندازي دانشکده ارتباطات منصوب مي‌شويد.
تصويب تشکيلات نهايي، راه‌اندازي گروه‌هاي آموزشي، جذب هيأت‌علمي، آماده‌سازي ساختمان مستقل و نيز به‌کارگيري چارت اداري مستقل براي اين دانشکده، اهم مأموريت‌هاي جنابعالي در اين دوره يک‌ساله است.
اميدوارم ظرف مدت کم‌تر از يک سال، شاهد راه‌اندازي کامل اين دانشکده باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن