تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجمه تبلیغاتی غرب برای تحقق رویای جورج بوش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روزنامه "تشرین":
هجمه تبلیغاتی غرب برای تحقق رویای "جورج بوش"
روشن است که هیچ کس جز حامیان گروه تروریستی داعش مانند فرانسه، ترکیه، اسرائیل، آمریکا و متحدان عرب آنها نمی تواند مخالف نابودی و شکست آن باشد.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ این گروه تروریستی توسط القاعده و با حمایت مالی کشورهای توطئه گر علیه سوریه در این کشور شکل گرفت. این گروه تروریستی بر مساحت گسترده ای در شمال شرق سوریه واقع در مرزهای مشترک با عراق و نیز ترکیه که آن را تغذیه تسلیحاتی و لجستیکی می کند سیطره یافته است؛ این گروه بر مناطق نفت خیز سیطره دارد که نفت آن را از مرز ترکیه شادر می کند و با قیمت بسیار پائین ده دلاری به شرکت های آمریکایی و اروپایی می فروشد؛ هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا خود به خرید نفت از این گروه تروریستی اذعان کرده است.


در اواخر سال 2013 و پس از ناتوانی آمریکا در شکست دمشق، این کشور دشمن جدیدی را برای سوریه بوجود اورد که همان داعش می باشد؛ در واقع این گروه تروریستی مانور جدیدی برای براندازی دولت سوریه بوده است.


چگونه می شود در منطقه ای که شدیدا تحت مراقبت و حراست وجود دارد، ده ها هزار جنگجو بتواند از مرز ترکیه و یا اردن آزادانه عبور کنند؟ چگونه ممکن است گروهی تروریستی که از سراسر جهان جمع شده اند به سلاح های سنگین اعم از توپخانه ها، موشک اندازهای فوق پیشرفته و سیستم های ارتباطی سریع و... دست یابد؟


از چندی پیش "داعش" به ناگاه به تهدید بزرگ بین المللی مبدل گشت و آمریکا برای مقابله با آن ائتلاف ادعائی بین المللی برای مبارزه با تروریسم را تشکیل داد؛ تا امروز به گفته خود 4000 حمله هوایی را انجام داده ولی تنها 300 تن از این تروریست ها را به هلاکت رسانده است.


این حملات هوایی ناکارآمدترین عملیات ها در طول تاریخ بوده و تقبیحات صورت گرفته نشان می دهد که این حملات به هیچ وجه منایع حمایتی داعش را هدف قرار نداده و برخی گزارش ها فاش می سازد که برخی حملات هوایی به مواضع داعش پس از گذشت 24 ساعت از ترک آن مواضع توسط نیروهای های تروریستی صورت گرفته است.


با این وجود می بینیم که رسانه های غربی هر روزه روی این عملیات ها مانور می دهند و آن را بزرگنمائی می کنند.


این گروه تروریستی در حقیقت موجودی است که برای دفاع از منافع واشنگتن بوجود آمده و به دنبال نشست محرمانه کنگره در اوایل سال 2014 طراحی شده است؛ پس از آن "جان مک کین" سناتور افراطی آمریکا به صورت غیر قانونی وارد خاک سوریه شد و با "ابو یوسف" که در آن زمان تنها رهبر کوچکی در گروه باصطلاح ارتش آزاد سوریه بود و اکنون به خون آشام ترین فرد در جنگ سوریه مبدل شده، دیدار کرد؛ اما پیروزی های متوالی ارتش سوریه نشست عمان پایتخت اردن که در آن رهبر وابسته به واشنگتن اقلیم کردستان عراق حضور داشت را به جلو انداخت و طی آن حمله به عراق و تقسیم آن به سه دولت داخلی مقرر گردید؛ از این رو عربستان سعودی مسئولیت تسلیح تروریست ها را به عهده گرفت و تلویزیون رسمی آل سعود اعلام کرد که داعش از اوامر آل سعود تبعیت می کند.


همچنین اسرائیل نیز از گروه های تروریستی موجود در جولان اشغالی حمایت می کند و بسیاری از نیروهای تروریستی در خاک ترکیه تحت آموزش قرار گرفته اند.


علاوه براین، در حالیکه سوریه از صادرات نفت خود محروم است، داعش چاه های نفت عراق و سوریه را به غارت می برد و از طریق ترکیه و اسرائیل آن را در اروپا با بهائی اندک به فروش می رساند.


بنابراین ما دوباره با هجمه تبلیغاتی به عنوان بازیگرانی که در مقابل ما سیاست هویج و چماق را اتخاذ کرده اند روبه رو هستیم که سعی دارد نقشه جدیدی برای منطقه ترسیم نماید و بر منابع انرژی آن سیطره یابد و رویای "جورج بوش" را محقق سازد. 






انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن