تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799195851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید «عباس واعظی» همسر شهید: پیش از ازدواج خواب شهادتش را دیده بودم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید «عباس واعظی»
همسر شهید: پیش از ازدواج خواب شهادتش را دیده بودم
همسرش قبل از ازدواج با او خواب شهادتش را دیده بود، قاری و معلم قرآن بود و در پرواز «سی-۱۳۰» به آسمان پر کشید و هیچ وقت پای به زمین نگذاشت.

خبرگزاری فارس: همسر شهید: پیش از ازدواج خواب شهادتش را دیده بودم



به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، در ادامه دیدار جامعه قرآنی با خانواده معظم شهدا هیأتی متشکل از آقایان حسن ربیعیان و مصطفی یادگاری قاریان قرآن کریم، زنگنه نماینده اتحادیه تشکل‌ها، قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران و نمایندگان تعدادی از رسانه‌ها به دیدار خانواده شهید «عباس واعظی» رفتند. شهدا گواهان و ناظران جامعه هستند در ابتدای دیدار یادگاری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت، سپس قربانی گزارشی از برگزاری یادواره سوره‌های سرخ ارائه کرد و پس از وی حسن ربیعیان قاری بین‌المللی قرآن کریم طی سخنانی گفت: شهید واعظی در این منزل به تلاوت قرآن کریم مشغول بودند و خانه‌ای که در آن قرآن خوانده شود مانند ستاره در آسمان می‌درخشد. مصطفی یادگاری هم در وصف شهدا گفت: شهدا گواهان، شاهدان و ناظران جامعه هستند. شهدای قرآنی هم گل‌های سرسبد بوستان شهادت هستند که به فوز عظیم نائل شدند و مرگ آنها از نوعی است که هر کسی شایسته آن نیست.  

  در ادامه همسر شهید در خصوص شهید واعظی گفت: عباس سال 1340 در تهران به دنیا آمد و ازهمان دوران با فعالیتهای مذهبی آشنا شد. آشنایی ما هم به فعالیت‌های مذهبی عباس مرتبط است زیرا وی در دعای ندبه با پدرم آشنا شد و بعد از آن با خانواده‌اش به خواستگاری من آمدند، هنگام خواستگاری فقط مذهبی بودن خانواده و حجاب برایش مهم  بود. زیارت امام‌رضا(ع) به جای جشن عروسی آن زمان من معلم بودم اما اولویت برایم زندگی بود و در طول این این سال‌ها چندین بار مرخصی بدون حقوق گرفتم تا به زندگی ما لطمه‌ای وارد نشود. از همان ابتدا زندگی را با سادگی آغاز کردیم و به جای برگزاری جشن به زیارت امام رضا(ع) رفتیم.  

  عباس قاری قرآن بود و در مسجد امام‌جواد(ع) حوالی 16 متری امیری به فعالیت و آموزش به کودکان می‌پرداخت. در دوران خدمت هم در عقیدتی سیاسی فعالیت‌های مذهبی و قرآنی داشت و در کنار آنها مسئول روابط عمومی بود. در دوران زندگی مدتی به اصفهان و مدتی به قزوین رفتیم. عباس در این ایام هم در کوی سازمانی به بچه‌ها خوشنویسی و قرآن آموزش می‌داد. خوابی که همسر شهید پیش از ازدواج درباره شهادت همسرش دیده بود پیش از ازدواج با عباس خواب دیدم جوانی با کت و شلوار در درون آبی زلال قرار دارد و به من گفتند وی شهید «سید محمد‌تقی» همسر شماست. فردای آن شب این خواب را با امام‌جماعت مسجد محل درمیان گذاشتم. وی گفت: همسری خوب و مؤمن نصیب شما می‌شود. گفتم من باید منتظر سید باشم. گفت: نه همسر شما سید نیست اما انسان خوب و مؤمنی است.  

  عباس با وجود دغدغه‌های فراوان برای تربیت بچه‌ها بسیار وقت می‌گذاشت و برخی اوقات به بهانه بازگرداندن دخترم از مدرسه و دانشگاه با او صحبت می‌کرد تا اگر خواسته یا مشکلی دارد با پدرش درمیان بگذارد. همچنین روزهای جمعه به همراه حجت‌الاسلام علوی مسئول وقت عقیدتی سیاسی ارتش به کوه می‌رفتند و پسر‌ها را هم با خود می‌برد. انسان بی‌تکلف، آرام و بی توقعی بود و در زندگی از هیچ‌چیز حتی غذا ایراد نمی‌گرفت. در عین حال بر روی بچه‌ها بسیار اثر می‌گذاشت و فرزندانم همگی انسان‌هایی مؤمن و درس‌خوان بار آمدند.  

  این روز‌های آخر هم برای مانور باید به چابهار می‌رفتند، البته چند هفته قبل از مانور برای هماهنگی‌ها به چابهار رفته بود. در آن ایام من بیمار بودم و حتی به عباس گفتم اگر می‌توانی به این سفر نرو اما او رفت و ساعت 14 از اخبار متوجه شدم که هواپیما سقوط کرده است. البته باورم نمی‌شد که همسرم در این هواپیما بوده اما گویا قسمت این بود که عباس از این پرواز به معراج پربکشد. انتهای پیام/

93/10/27 - 09:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن